Terechtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik weet van niet, jij bent het met me eens. Lijkt me een typisch geval van fraude en dus uitsluitsel van dit topic en de volgende 100 topics.
Europa lieve schatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren opgelket.De andere is dETROIT.Mocht het een extra punt geven....
Ofyles2 + 1quote:
Stand 1404quote:
ben ik met je eensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Gisteren waren Frankfurt en Detroit nog de geboortesteden van Techno.En nu is Berlijn ineens de hoofdstad.Zoals iemand al schreef...het is erg subjectief.
Nogmaals..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Gisteren waren Frankfurt en Detroit nog de geboortesteden van Techno.En nu is Berlijn ineens de hoofdstad.Zoals iemand al schreef...het is erg subjectief.
terug gekeken, heb jij weer gelijk in, andere vraag iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nogmaals..
Het ging nadrukkelijk over europa deze keer + er werd helemaal niet gevraagd naar de geboortestad,,,
u spreekt/schrijft een behoorlijk woordje over de grens?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Lesbisacjh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |