Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.quote:
Ben benieuwdquote:
O, dan heb ik weer wat gemist.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.
Oke, ik wacht af . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef Coos het volgende:
Hé...het is nacht hè, dus Peter doet de OP
Ja dagggghhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
U hebt gezocht op het woord: lijzig.
RESULTAAT
lij·zig bn, bw saai, slepend: ~ spreken
Wil je een stripje pammetjes?quote:
Mijn palingen zijn net gestopt met roken . ..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Ik zou wel een paar vers gerookte palingen lusten.
Ja, jij ben me er eentje....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Mijn palingen zijn net gestopt met roken . ..
Zombiequote:
Geen idee of je die tijd hebt, maar ik kwam je een paar keer tegen in de 'SHE' topics.quote:
'T was een pure gok, normaal ben ik niet zo goed met cijfers . . .quote:
Vertel, vertel . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eigenlijk een heel groots en meeslepend leven!![]()
She slaat iid de plank misquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee of je die tijd hebt, maar ik kwam je een paar keer tegen in de 'SHE' topics.
Hoe kan iemand zo vaak de plank misslaan
en dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe je gootsteen dichtstoppen....
En jij ging daar nog even met onvergetelijke domheid overheen.quote:
Dat is al al heel wat in deze barre tijden.quote:
Nee je bent saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
stiekem heb ik eigenlijk een groots en meeslepend leven.
Doe nou effe niet zo negatief, daar kom je best wel ver mee in het leven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef CarOnline het volgende:
Lelijke wenkbrauwen
kijkdan pim, dat doet me aan een goudengidsdiploma denken
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusssquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
En jij ging daar nog even met onvergetelijke domheid overheen.![]()
Wees er maar trots op.
Oh. ja dat hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je niet koken i.v.m. afwas enzo en dan moet je new york pizza bellen.....
ow........quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh. ja dat hebben we hier niet.
en tis al dicht. wat we hebben.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bent saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh
* en chips pakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusss
ja net als met je zwemdiploma, zeker een paar meter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou effe niet zo negatief, daar kom je best wel ver mee in het leven.
Nee ben bang van nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
Ik moet even plassen, bier halen en een jointje draainen.
Kèn dat effe?
Je blijft in mijn ogen een onvergetelijk dom wijf door de dingen die je gepost hebt in de SHE-topics.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusss
ik zat gisteren in she topics en die zijn nu ineens weg.........quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je twee vingers schuim plast, heb je genoeg bier gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
Ik moet even plassen, bier halen en een jointje draainen.
Kèn dat effe?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
en remlof was boos want ik was offtopic geloof ik omdat ik zei dat ik een eitje ging bakken
![]()
was toch redelijk ontopic........ want ik kreeg honger.......
Daarvoor toch ook alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je blijft in mijn ogen een onvergetelijk dom wijf door de dingen die je gepost hebt in de SHE-topics.
Doei
ohh zo heeft karen me ook nog eens opgemaakt.quote:
Hij dacht dat je een eitje ging bevruchten? Maar dan was je toch wel redelijk ontopic.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat gisteren in she topics en die zijn nu ineens weg.........
en remlof was boos want ik was offtopic geloof ik omdat ik zei dat ik een eitje ging bakken
![]()
was toch redelijk ontopic........ want ik kreeg honger.......
Neuh, was me daarvoor niet echt opgevallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al
Hoeveel heb jij gestort
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hij dacht dat je een eitje ging bevruchten? Maar dan was je toch wel redelijk ontopic.
Ja Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, was me daarvoor niet echt opgevallen.
dank jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:28 schreef APK het volgende:
Whatever, veel plezier morgen met de vettewijfen-PI's.
Meldtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:37 schreef APK het volgende:
What happened to een WillemJosef en een NeemMijNietSerieus?![]()
Getver, waar heb je die nu weer opgeduikeld?quote:
Hoei snoei ...quote:
Aflossing is er. . . Weltrusten allemaalquote:
Loop maar weer wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Aflossing is er. . . Weltrusten allemaal
Heee daar ... lurkerdquote:
Mooi, ik ga niet iedereen goeienavond zeggen, vandaar in deze posting "Iedereen goeienavond"quote:
Deze post is goed genoeg voor 89 %quote:
Flikker opquote:
Link?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zijn dat voor oetlul gasten die in dat topic zitten te glijden over H en S . Allemaal ex NL-ers?
wenkbrauwentopic, mooi plastic is niet lelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Getver, waar heb je die nu weer opgeduikeld?
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zijn dat voor oetlul gasten die in dat topic zitten te glijden over H en S . Allemaal ex NL-ers?
Hey Manu, toch balen dat je geen gebruik kon maken van je levens- uitvaartverzekering, 't is je weer niet geluktquote:
Ach tis maar een forumquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier: CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #23
Héé kneusje!! Blij dat je er weer ben.quote:
Ohw dat lees ik morgen wel terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach tis ook leuk om de reisverzekering wat extra te laten betalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Manu, toch balen dat je geen gebruik kon maken van je levens- uitvaartverzekering, 't is je weer niet gelukt
Hoi Manu ........ Welkom terugquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach tis ook leuk om de reisverzekering wat extra te laten betalen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé kneusje!! Blij dat je er weer ben.![]()
Maar naast het roken ben je nu toch ook wel afgekickt van dat stomme voetbal zeker?![]()
Ging ook gewoon door toen jij in een komma lag. En, je je hebt NIETS gemist!!![]()
Dus tijd over voor je vriendin Manu.
O, dat ziet er wel gezellig uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen bijna dood ervaringen te "sharen" met ons?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach tis ook leuk om de reisverzekering wat extra te laten betalen
BDE is zóó 1992.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen bijna dood ervaringen te "sharen" met ons?![]()
maar top dat je de afloop van de kredietcrisis samen met ons mag meemaken
Maar ben je echt alleen maar ziek geweest in Barcalona, of kon je de eerste paar dagen nog wel wat doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]tuurlijkj niet, baal er eigenlijk best van dat City niet door is in UEFA, was de bedoeling om dan naar wedstrijd te gaan.....
Manu heeft Fortis en die zijn sinds zijn tijdelijk verscheiden met 100% omhoog.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar top dat je de afloop van de kredietcrisis samen met ons mag meemaken
Nee Troela, hij lag gewoon in een (ziekenhuis)bedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt bizar, lag je dan tijdens oud en nieuw in coma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |