De lesbiennes waren mooier!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:39 schreef PhalanX het volgende:
Ik was gisteren een acht in een zaal vol zesjes en lesbiennes.
Volgens mij was dat een van de niet gewelddadige verhalen uit het oude testament....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En uhm, iets met de stad Jericho geloof ik. Pff, er zijn me wat doden gevallen in de bijbel.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een van de niet gewelddadige verhalen uit het oude testament....
(de schrijft alleen maar over dat de Nijmegsevierdaagse daar gehouden werd.
later uitgegroeid tot de nijmeegse vierdaagsequote:
nope.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig ik hoop dat ik vanaf maandag mijn slaaptijd terug kan dringen, vanacht waren het 16 uur achter elkaar!
en dan ook nog eens 1,5 toppic mislopen, heb ik iets gemist?
2 liter koffie per dag is ook niet bepaald gezond. Jeuj. Je ziet zwart van binnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
nope.
Sinds ik gestopt ben met koffiedrinken (ruimschoots 2ltr per dag) slaap ik ook zo onmogenlijk veel!!
maarja.. mijn lichaam zal het nodig hebben na maanden van 4, 5u slaap
kwam vast door mijn schittterenen door afwezigheidquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:39 schreef PhalanX het volgende:
Ik was gisteren een acht in een zaal vol zesjes en lesbiennes.
uhm nee, daar had ik geen tijd voorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 liter koffie per dag is ook niet bepaald gezond. Jeuj. Je ziet zwart van binnen.
Zat je ook in de Koffie SlowChat topics?
alsof er hier nooit theekransjes zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
uhm nee, daar had ik geen tijd voor
is er ook een thee slowchat? dan kan ik me daarmee identificeren
Nou maar ik ken Gelovigen (Christenen) die er absoluut zeker van zijn dat er wat is, daarboven ergens, en na de dood. Die geloven niet meer, die weten het. Nouja prima, ik vind het knap dat je zoiets kunt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat is toch ook de betekenis van geloven? Denken dat, niet zeker weten dat.
Ik vind het eerder naïefquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar ik ken Gelovigen (Christenen) die er absoluut zeker van zijn dat er wat is, daarboven ergens, en na de dood. Die geloven niet meer, die weten het. Nouja prima, ik vind het knap dat je zoiets kunt.
Hey Bob, hoe is't gegaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, tattoo Bob is terug.
Het viel alles mee, thanks. Al was het nog steeds niet fijn natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |