Ach mannen zijn liefquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hahahah
zit je achter een kerel aan? het zijn allemaal bitches!
we zijn dol op nieuw vleeschquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:20 schreef Paul het volgende:
ik wil een keer om eeh HOMO meet komen, kan dat
hij komt net uit de kast, zijn jullie niet te voorzichtig met hem?quote:
mwah, ik doe geen meetsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:35 schreef hierissieweer het volgende:
zelfde geld voor het huppelkutje!
Roel, je weel wel, de verbitterde, die noemt mij en pot, dus... Geregeld!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik doe geen meets
behalve als dr alleen potten zijn
nah, werk jij Paul maar inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Roel, je weel wel, de verbitterde, die noemt mij en pot, dus... Geregeld!
ik ook en ik was zelfs extra vroeg op, maar dat mocht niet baten...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, werk jij Paul maar in
die wacht op het moment een echte man in zich te mogen ontvangen
awww, mss dat je Paul via de PM kunt vragen voor een date?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ook en ik was zelfs extra vroeg op, maar dat mocht niet baten...
Als je zo graag met me wil daten kan je dat ook wel zo vragen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
awww, mss dat je Paul via de PM kunt vragen voor een date?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:50 schreef hierissieweer het volgende:
Een nieuw stelletje in Homo: Paul en het Huppelkutje!
misschien kunnen jullie wel een dubbel huwelijk doen, samen met dirk en zijn vriendjequote:
Cerror?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie wel een dubbel huwelijk doen, samen met dirk en zijn vriendje
en jij en Ang3l als bruidsmeisjes zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie wel een dubbel huwelijk doen, samen met dirk en zijn vriendje
Gok zo dat TheaterMaMa liever het bruidsmeisje wilt zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en jij en Ang3l als bruidsmeisjes zeker?
waarom moet angel nou weer bruidsmeisje zijn... ik wil ook!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en jij en Ang3l als bruidsmeisjes zeker?
Ja! Ga keihard met je voeten op de grond stampen en gillen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waarom moet angel nou weer bruidsmeisje zijn... ik wil ook!
Jealous darling?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja altijd, je weet toch!quote:
moet je mijn zin toch ff beter lezenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ontbijtworst?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:21 schreef MisterO het volgende:
OMG Cairon heeft gedanstkut ik had erbij moeten zijn
![]()
Ik ga ff ontbijten!
Tsja maar kan ook niet anders.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb een hekel aan school en indoctrinerende artikelen te lezen over waarom een christelijke hulpverlening de enige weg is om hulp te verlenen en dat verlossing alleen maar kan door een te worden met god(via jezus) en dat geen enkel ander geloof een antwoord kan bieden op diepe vragen en dat andere geloven per definitie worden afgeschreven als valse waarheid...
En hij had handschoentjes aan. En witte schoenen. En hij glimlachte.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:21 schreef MisterO het volgende:
OMG Cairon heeft gedanstkut ik had erbij moeten zijn
![]()
Smakelijk!quote:Ik ga ff ontbijten!
Straks ga je zeggen dat hij gezellig wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij had handschoentjes aan. En witte schoenen. En hij glimlachte.
Pardon? Volgens mij hebben de Christenen al genoeg bloed ana hun handen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja maar kan ook niet anders.
Islam duldt geen andere geloven, en anders gelovigen moeten dood...Heel angstig.
En het Christendom is ook van mening dat dat waar zij in geloven het enige juiste is. Alleen Christenen doden niet, dat is dan weer een plus.
Dat is toch ook de betekenis van geloven? Denken dat, niet zeker weten dat.quote:Maar als je zegt van we dulden andere geloven naast de onze, dan zeg je dus dat waar jij in gelooft niet waar hoeft te zijn. En dat moet niet want waarom zou je dan nog in jouw opvattingen geloven als het toch niet waar is?
Hey, je kan ook te ver gaan hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat hij gezellig was
Goedemorgen hupseltjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ontbijtworst?
ja ik weet het, hij is flauw
Hoeveel oorlogen worden er in de bijbel beschreven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Volgens mij hebben de Christenen al genoeg bloed ana hun handen hoor
Bengel? Ik heb me gister keu-rig gedragen hoor!quote:
En niet alleen in sprookjesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel oorlogen worden er in de bijbel beschreven?
En uhm, iets met de stad Jericho geloof ik. Pff, er zijn me wat doden gevallen in de bijbel.
Da's 1 van de vele voorbeelden ja.quote:O ja, en de kruistochten in de Middeleeuwen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |