ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
probeer het eens wie weet raak je dan ook die stok in je aars kwijt
Het huilen staat me nader dan het lachen na het aanschouwen van deze reactie. Een stok in je aars..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
probeer het eens wie weet raak je dan ook die stok in je aars kwijt
daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het huilen staat me nader dan het lachen na het aanschouwen van deze reactie. Een stok in je aars..
Nu weet ik trouwens nog steeds niet waarom je laarzen, een pyamabroek én een vieze plofjas aandoet en die foto vervolgens ook nog op het internet zet. Waar is je waardigheid?quote:
die verschrikkelijk lelijke laarzen heb ik gekocht omdat ze zo lelijk zijn dat ik ze gewoon moest hebben, die pyamabroek is een trainingsbroek en die plofjas is omdat dat de enige jas is die ik heb want ik haat jassen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Nu weet ik trouwens nog steeds niet waarom je laarzen, een pyamabroek én een vieze plofjas aandoet en die foto vervolgens ook nog op het internet zet. Waar is je waardigheid?
Beetje op mij jagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die duckhunt speelt in die banner? Tot 4 ducks natuurlijk, anders opent er zo'n venster vol reclame.
Je hebt helemaal gelijk ook. Een onafhankelijke, aantrekkelijke en vlotte vrouw als jij moet zichzelf een "stoute bitch" noemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die verschrikkelijk lelijke laarzen heb ik gekocht omdat ze zo lelijk zijn dat ik ze gewoon moest hebben, die pyamabroek is een trainingsbroek en die plofjas is omdat dat de enige jas is die ik heb want ik haat jassen.
de combinatie en het naar buiten gaan zo gekleed is ontstaan uit een dare
en ik zal er toch schijt aan hebben wat een ander vind van hoe ik erbij loop. zolang ik mezelf niet vernoem naar een soapie vind ik dat het met mijn waardigheid wel goed zit
De rest is verwijderd wegens strijd policy!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe komt het dat er op pagina 3 maar 4 posts staan en we op pagina 4 zitten :S
Ja, Juist.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
De rest is verwijderd wegens strijd policy!
Niet bij een mass delete, zie je ook aan de nummering.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Juist.
en dan schuift de rest niet door
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ook. Een onafhankelijke, aantrekkelijke en vlotte vrouw als jij moet zichzelf een "stoute bitch" noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |