[Lapo] Dan heeft ie een ban morgenochtend, eigen keuzequote:
[echte lapo] 0.44, ik wil geen enkele topic meer van je zien.quote:
[Defenitieve lapo]Ik ga even slapen, jij stookt hem op, en ik banquote:
[vrolijk]Enige voordeel aan die verjaardag, hij is weer een stap dichter bij z'n doodquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
En dat zo net na z'n verhaardag, ik vind het niet kunnen
[tijd] 0.44quote:
Puur en alleen omdat hij KLB er niet zo zit onder te kotsen als al die users die je nu hebt daar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
En dat zo net na z'n verhaardag, ik vind het niet kunnen
Als je m'n bedoeling niet kon lezen in die opmerking ben je werkelijk een kantklosklant met Asperger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dan kan hij dus nog tot zaterdag (vandaag)avond 00:00 uur baggertopics aanmakenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
[Lapo] Dan heeft ie een ban morgenochtend, eigen keuze
Sinaasappel stamt van het Chineesappel. En mandarijnen in China zijn een minderheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden mandarijnen eigenlijk nooit geperst en is er in de winkel haast geen mandarijnsap te verkrijgen, terwijl sinaasappels tot in den treure worden verwerkt tot een vloeibaar sapje?
je hebt tegenwoordig zon vage drank van 7up in van die fluoriserende pakken, en daar hebben ze dan oa. met mandarijnsapquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden mandarijnen eigenlijk nooit geperst en is er in de winkel haast geen mandarijnsap te verkrijgen, terwijl sinaasappels tot in den treure worden verwerkt tot een vloeibaar sapje?
Die homo erotische drankjes zijn voor nichten met rimboekoorts.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:55 schreef bamischijf het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig zon vage drank van 7up in van die fluoriserende pakken, en daar hebben ze dan oa. met mandarijnsap
citrussplash heet het geloof ik.
Appelsap, nog zo iets! Wanneer ik een appel netjes door de helft snij en deze pers blijft er een hoopje prut over in plaats van dat goudgele sap uit de appelsientje pakken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Die homo erotische drankjes zijn voor nichten met rimboekoorts.
Echte mannen drinken sinaasappelsap. Of Appelsap. En inderdaad: Mandarijnsap.
Niet van die MangoPassievruchtZeehondenplacentasap achtige dingen.
Ik weet niet of dit echt een breed draagvak heeft cerrorquote:
Ik mot helemaal geen kinderenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:00 schreef Paul het volgende:
milfje Ripley
Appelsientje is voor mannen die alleen soep durven te eten die hun moeder heeft bereid toen ze nog leefde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Appelsap, nog zo iets! Wanneer ik een appel netjes door de helft snij en deze pers blijft er een hoopje prut over in plaats van dat goudgele sap uit de appelsientje pakken.
Of je hebt grote billen of je bent een kei in strijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit echt een breed draagvak heeft cerror
En ik weet een hoop over brede draagvlakken
Een flatgebouw is er niks bijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
grote billen
Heeft het een lift of moet ik me nog de tering klauteren?quote:
Joh, je weet het weer mooi te vertellen. Alleen echte mannen en zuigen in één zin?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Appelsientje is voor mannen die alleen soep durven te eten die hun moeder heeft bereid toen ze nog leefde.
Echte mannen zuigen gewoon het sap uit appels of gaan net zolang staren naar Granny Smith totdat 'ie het sap gewoon vrijwillig opgeeft.
[..]
Of je hebt grote billen of je bent een kei in strijken.
In beide gevallen gaat mijn broek uit.
Dat laatste natuurlijk. Waarom heb je anders een uitdaging?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Heeft het een lift of moet ik me nog de tering klauteren?
Dat jij die homo erotica erbij haalt is je eigen verborgen Ikea liefde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joh, je weet het weer mooi te vertellen. Alleen echte mannen en zuigen in één zin?
Nou, ik heb het niet zo op Sherpa's.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. Waarom heb je anders een uitdaging?
Jij doet me altijd denken aanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef RealZeus het volgende:
Goed topic.
Vooral die puike OP staat mij aan.
Dus een DP met een nepalees is een optie?quote:
Voorwaardequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus een DP met een nepalees is een optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |