quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:24 schreef Nielsch het volgende:[..]
Op zaterdag 14 maart ga ik naar Dublin. Helaas stappen we net in het vliegtuig wanneer Schotland - Ierland begint. De wedstrijd volgen in de pub zal dus wel niet lukken, maar heb je een goede tip waar we na afloop de overwinning (mee) kunnen vieren?
Sorry, beetje late reactie
Ik ga niet heel vaak in de stad uit (we gaan meestal gewoon naar onze locale pub in de wijk waar we wonen), maar vrijwel alle pubs op zaterdagavond zullen een uitstekende sfeer hebben, zeker op de dag van een Six Nations wedstrijd. Veel toeristen komen al gauw in Temple Bar terecht, en je hebt goede kans dat je daar ook Schotten tegen zult komen, al wordt de wedstrijd natuurlijk gespeeld in Edinbourgh.
Rond O'Connell street kan ik de Central Bar aanraden (op de hoek met Abbey St.) of de Oval Bar (aan de overkant van de straat, klein stukje op Abbey St.). De guinness in de Oval is

Beide hebben ook goed eten.
Maar goed, zoals gezegd, het maakt niet zo heel veel uit welke pub je binnengaat, het is Dublin, het is een Six Nations weekend, en het is zaterdag. Oftewel, het zal gezellig zijn