"Daar hebben we toch mensen voor aangenomen?"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Ik moest laast 1 van de directeuren helpen inloggen op het draadloze netwerk..
Dat is dan toch wel triest, dat ze dat niet weten.
Ah.. vandaar naar Den Haag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:41 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga zo ook maar mijn bed op zoeken. Morgen naar de open dag van de KABK.
Was dat maar zo. We hebben systeembeheer uitbesteed en ik ben toevallig degene "die wel handig met computers is en weet hoe het netwerk hier werkt".quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Daar hebben we toch mensen voor aangenomen?"
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me trouwens ook een WAANZINNIG tijdschrift.
Ah.. dus je moet waarschijnlijk gelijk op gesprek als je terug komt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Was dat maar zo. We hebben systeembeheer uitbesteed en ik ben toevallig degene "die wel handig met computers is en weet hoe het netwerk hier werkt".
Maar daar heb ik vandaag subtiel in een mailtje afscheid van genomen. Ben nu een weekje weg, dan kan het even sudderen.
Ik denk niet dat hij een klacht in zal dienen. Hooguit dat er ergens een hypocriete jankzak opstaat die dat voor hem zal doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:43 schreef Gellarboy het volgende:
Ik twijfel of ik dit wel kan maken of niet..
.
Een geile foto van mezelf?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef MisterO het volgende:
GB post eens een geile foto van jezelf
Omdat ik het zeg natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een geile foto van mezelf?.
.
Euhhhhhh... Even denken.
Hoezo trouwens?
Och, ik heb mn functioneringsgesprek vanmiddag al gehad. Dus veel slechter kan het niet wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah.. dus je moet waarschijnlijk gelijk op gesprek als je terug komt?
Wie staat er op die foto dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een klacht in zal dienen. Hooguit dat er ergens een hypocriete jankzak opstaat die dat voor hem zal doen.
Tijd voor een andere baan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Och, ik heb mn functioneringsgesprek vanmiddag al gehad. Dus veel slechter kan het niet worden.
Onze goeie ouwe dooie Frank. Mijn aarsrivaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |