En de cockring!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Naast de Cuckoo's Nest, Web, Argos en Eagle natuurlijk..
Waarom denk ik dat ik daar niet snel zal komen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je vergeet de cockring.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.quote:
EN "Het Neuckpaleisch" natuurlijk!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter info: zo heet ons draadloze netwerk.quote:
Ik zou in een deuk liggenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter info: zo heet ons draadloze netwerk..
Leuk voor iedereen hier in de buurt die hier de lijst met netwerken opvraagt.
Ik had laatst dus een collega die een heel verhaal begon over dat hij in zijn laptop tussen zijn draadloze netwerken dus Het Neuckpaleisch had staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter info: zo heet ons draadloze netwerk..
Leuk voor iedereen hier in de buurt die hier de lijst met netwerken opvraagt.
Omdat er dit weekend geen treinen van Amsterdam naar utrecht rijden?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:33 schreef MrBrightside het volgende:
Hahahaha, dat is wel bazig.
Waarom gaat er nu weer geen trein van Amsterdam Zuid naar Den Haag.
Dat is toch wel soort van slordig ook danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik had laatst dus een collega die een heel verhaal begon over dat hij in zijn laptop tussen zijn draadloze netwerken dus Het Neuckpaleisch had staan.
Heb ik hem toch maar even verteld dat dit de naam van ons wifi netwerk is. Ik zal die laptop wel een keer mee naar huis hebben gehad ofzo.
Dat krijg je van al die drugs. Kutzooi is het!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Vlarp het volgende:
Dat is toch wel soort van slordig ook dan
Ik heb er sindsdien wel even op gelet bij het in orde maken van de laptops voor de algemeen directeur en de operationeel directeurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is toch wel soort van slordig ook dan
Dat zei ik dus ook tegen die collega!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die drugs. Kutzooi is het!
Whehe.. die weten toch niet hoe je de netwerklijst moet openenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik heb er sindsdien wel even op gelet bij het in orde maken van de laptops voor de algemeen directeur en de operationeel directeur.
Nee, ik bedoel rechtstreeks. Ik moet via Schiphol & Leiden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat er dit weekend geen treinen van Amsterdam naar utrecht rijden?
O gadsie.. overstappenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel rechtstreeks. Ik moet via Schiphol & Leiden.
Waarschijnlijk niet nee. Ik moest laast 1 van de directeuren helpen inloggen op het draadloze netwerk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. die weten toch niet hoe je de netwerklijst moet openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |