En een lege maag want dat vliegtuigvoedsel gaat dwars door me heenquote:
Vakantie in Chersonissos paar jaar terug. Gewoon patat, frikadellen en kroketten besteld als avond etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk niet zoiets in de aankomsthal van Schiphol geplaatst? Lijkt me een ultieme plek voor een "friet van piet" kraam
Ah, nu snap ik waarom je anti-alcohol bent als je dat na vier biertjes al hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ja, maar in de juiste dosis blijf je wel controle houden. Het is niet dat je compleet van de wereld bent, tenzij je dat wil en dus de dosis verhoogt.
Het nadeel van alcohol is dat het een glijdende schaal is. Je grenzen worden verlegd en na het vierde biertje heb je geen remming meer om ook het 5e, 6e, 7e en ste biertje te nemen.
Oh ja... HEMA zit met een soort HEMA-to-go op schiphol inderdaad...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel een hema-kraamAfgelopen oktober een hotdog gehaald toen ik was geland
En dat is? Behalve een heel jong jongetje....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:19 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhh, wat ben je mooi! Ohhhhhhhh, wat ben je mooi.
Dat heb ik in jaren niet gezien, zo mooi. Zo mooooooooooi!
Ik sla na 4 biertjes de tent kort en klein. Da's OOK heel gezellig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef MrBrightside het volgende:
Ah, nu snap ik waarom je anti-alcohol bent als je dat na vier biertjes al hebt.
Nee, maar mijn lichaam vindt een frikandel om half twee 's nachts ook niet z'n goed ideequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je na zo'n vlucht nog notie van tijd?
Mijn foto.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef Vlarp het volgende:
En dat is? Behalve een heel jong jongetje....
Hahahah. Doe maar in de Trut. Trutbier is heel.. Apart. Ik drink het niet meer in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik sla na 4 biertjes de tent kort en klein. Da's OOK heel gezellig..
Wil ik dat wetenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
En een lege maag want dat vliegtuigvoedsel gaat dwars door me heen
Whehe, ik ben inderdaad niks meer gewend qua alcohol. Drink bijna nooit meer dan 3-4 biertjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom je anti-alcohol bent als je dat na vier biertjes al hebt.
Hotdogs en warme worst, voor zover ik weet. Ik zal in april even voor je oplettenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh ja... HEMA zit met een soort HEMA-to-go op schiphol inderdaad...
Wat verkopen ze daar eigenlijk
Jij bent sowieso niet gezellig in gezelschap met bierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik sla na 4 biertjes de tent kort en klein. Da's OOK heel gezellig..
Te laatquote:
Ze hebben geen merk, volgens mij is het allemaal restbier of zo bij elkaar geflikkerd. Ik heb nooit echt katers met ontzettende hoofdpijn, maar de eerste paar keer Trut wel van het bier. En dat allemaal voor 1,-.quote:
Ik verdring het welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te laatJe kunt het niet meer on-weten
Klopt. Daarom drink ik het ook niet meer. Geef mij maar een goeie harddrugs cocktail.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:23 schreef Vlarp het volgende:
Jij bent sowieso niet gezellig in gezelschap met bier
Toen?quote:Was er bier bij toen eigenlijk?
hahaha das aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hotdogs en warme worst, voor zover ik weet. Ik zal in april even voor je opletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |