Juist bij alcohol verlies je de controle, op het moment dat jij bv xtc gebruikt, raak je in een bepaalde staat. Die is na en uurtje of 2-3 weer weg. Bij alcohol wordt het alleen maar erger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat veel drugs erger is dan alcohol. Maar met alcohol weet ik wat 't met me doet. Bij de rest niet. Ik heb nogal issues met controle verliezen.
"Hallo, we willen graag 80% accijns gaan heffen op wiet"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
+ het levert de staat milarden op! Ook mooi meegenomen.
Mijn beste vriendin nu in Adam hier heeft pure coke in Colombia gesnoven. Daar kan ik nog wel de charme van inzien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef Pjederdy het volgende:
Ik bedoelde het dus in zn algemeenheid, niet specifiek hier.
Het gehakt moet op dus het wordt pasta bakequote:
Nadeel is dat je vanaf dat moment alles hier als troep zietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin nu in Adam hier heeft pure coke in Colombia gesnoven. Daar kan ik nog wel de charme van inzien.
Als je 6 bier drinkt en aangeschoten bent en stopt met drinken wordt het niet nog erger hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Juist bij alcohol verlies je de controle, op het moment dat jij bv xtc gebruikt, raak je in een bepaalde staat. Die is na en uurtje of 2-3 weer weg. Bij alcohol wordt het alleen maar erger.
Ik loop op het eind van de avond helder en fris naar huis terwijl de mensen die alcohol op hebben lopen te kotsen en vechten.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik haat je!
Dan ga ik maar lekker sweet potato en ham steak eten
True, maar Ang3l heeft wel een punt. Je moet je wel over kunnen geven aan die high en accepteren dat je even een paar uur op een ander platform zit. Als je die controle niet op kan geven, dan beleef je er geen lol aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Juist bij alcohol verlies je de controle, op het moment dat jij bv xtc gebruikt, raak je in een bepaalde staat. Die is na en uurtje of 2-3 weer weg. Bij alcohol wordt het alleen maar erger.
Ik loop op het eind van de avond helder en fris naar huis terwijl de mensen die alcohol op hebben lopen te kotsen en vechten.
Mja, dat is misschien ook wel een voordeel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nadeel is dat je vanaf dat moment alles hier als troep ziet
Ik stop pas zodra ik misselijk wordquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Als je 6 bier drinkt en aangeschoten bent en stopt met drinken wordt het niet nog erger hoor.
Geen probleem. Als de teelt en handel legaal wordt hoeft het ook niet zo duur meer te zijn als het nu is. Dat is de risicofactor die je nu betaald. Er zijn altijd mensen bereid iets illegaals te doen, alleen moet je er meer voor betalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Hallo, we willen graag 80% accijns gaan heffen op wiet"
Heerlijk, om half acht 's morgensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken als je naar Nederland komt. Gelijk vanuit het vliegtuig naar de Febo rennen om een heerlijk verdroogde frikandel uit de muur te trekken
Hebben ze eigenlijk niet zoiets in de aankomsthal van Schiphol geplaatst? Lijkt me een ultieme plek voor een "friet van piet" kraamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken als je naar Nederland komt. Gelijk vanuit het vliegtuig naar de Febo rennen om een heerlijk verdroogde frikandel uit de muur te trekken
Nou, dan zie ik je daar dan wel want ik ben er en mijn potvriendin uit de provincie komt weer eens mee dus het wordt eindelijk weer eens leuk. Het is zo saai de laatste tijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef Gellarboy het volgende:
Oh MrB, (whehe, ik ga morgen naar de Mr B)... Ik heb binnenkort een fotoshoot in de Trut. Als ik me zondagavond goed genoeg voel dan kom ik de locatie checken..
Klopt.. en zeker de softdrugs moeten gewoon legaal kunnen worden, weinig risico's.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Geen probleem. Als de teelt en handel legaal wordt hoeft het ook niet zo duur meer te zijn als het nu is. Dat is de risicofactor die je nu betaald. Er zijn altijd mensen bereid iets illegaals te doen, alleen moet je er meer voor betalen.
Als je geen gevangenisstraf meer riskeert, dan kan de prijs ook omlaag, waardoor er meer ruimte is voor belasting.
Uhm, je hebt vast jet-lag danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk, om half acht 's morgens
Ja, maar in de juiste dosis blijf je wel controle houden. Het is niet dat je compleet van de wereld bent, tenzij je dat wil en dus de dosis verhoogt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
True, maar Ang3l heeft wel een punt. Je moet je wel over kunnen geven aan die high en accepteren dat je even een paar uur op een ander platform zit. Als je die controle niet op kan geven, dan beleef je er geen lol aan.. Maar goed, van XTC word je zo ontzettend blij en loom dat je ALLES prima vindt. Probleem opgelost.
.
Wel een hema-kraamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk niet zoiets in de aankomsthal van Schiphol geplaatst? Lijkt me een ultieme plek voor een "friet van piet" kraam
Heb je na zo'n vlucht nog notie van tijd?quote:
Gefeli!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |