quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
halo halo homos ik ben der weer ik zal et maar efe zege ik heb ook een tatoeache nou et dee echt vet pijn ik was echt bijna dood drie weke onder zijll man vete ontstekingenzo jeeeezes kijk heb der een foto van
[img]http://www.moonfun.net/uploaded_images/anhk_tattoo-772006.jpg[/b]
gelukig was et echtvet de moeite waar he he.
Het kan je flink slopen jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Laat dat nou toevallig met meest destrctieve middel van allemaal zijn..
Komt nog wel, je bent nu in je brave fase, daarna kom ik je in je ontkennings-slet-fase en daarna kom je in de GB fasequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:53 schreef MrBrightside het volgende:
Vrienden en zo, ik ben het braafst van iedereen.
Samen met tabak, de andere algemeen geaccepteerde drug.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben? Kippenbouten met appelmoes?quote:
Maar wel mannelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
*laat keiharde boer*
O sorry, da's niet echt angelic
Maar wel dorstlessend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar zit jij in nu dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Komt nog wel, je bent nu in je brave fase, daarna kom ik je in je ontkennings-slet-fase en daarna kom je in de GB fase
Patat met een frikandel en appelmoesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben? Kippenbouten met appelmoes?
Jajajaja, en koffie en energydrink ook nog.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Samen met tabak, de andere algemeen geaccepteerde drug.
Ik houd er niet van.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waar zullen we het over hebben? Kippenbouten met appelmoes?
Nee, alcohol is het meest gevaarlijk.. diverse onderzoeken hebben dat al aangetoond..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Maar wel dorstlessend.
Nee, ik neem aan dat dat heroïne oid is.Mijn probleem met al die poedertjes en pilletjes is dat je nooit weet wat voor junk ze erin gestopt hebben. Alcohol is gewoon.. alcohol.
Frikandel en patatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Patat met een frikandel en appelmoes
En dat is alleen omdat het illegaal is. Als het gelegaliseerd zou worden dan zou het ook gereguleerd kunnen zijn en dus veilig. Het is alleen niet algemeen geaccepteerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Maar wel dorstlessend.
Nee, ik neem aan dat dat heroïne oid is.Mijn probleem met al die poedertjes en pilletjes is dat je nooit weet wat voor junk ze erin gestopt hebben. Alcohol is gewoon.. alcohol.
Ik blief geen appelmoesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef MrBrightside het volgende:
Gatver, wat heeft iedereen hier met appelmoes?
Joppiesaus. Dat is pas jolig.
Er zijn ook vast wel onderzoeken die daar tegenin gaan. Weet je hoe verslavend heroïne is. Coke is wel beter dan alcohol, dat weet ik wel. Maar weet je hoe naar, zo'n prikneus!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, alcohol is het meest gevaarlijk.. diverse onderzoeken hebben dat al aangetoond..
Dus, dat brengt gelijk de vraag met zich mee: waarom zijn al die andere drugs nog steeds illegaal?
Daar gaan we voor vanavondquote:
Ja, maar dat duurt nog 9 jaar hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Komt nog wel, je bent nu in je brave fase, daarna kom ik je in je ontkennings-slet-fase en daarna kom je in de GB fase
Bedank onze christen fundamentalistische overheid maarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En dat is alleen omdat het illegaal is. Als het gelegaliseerd zou worden dan zou het ook gereguleerd kunnen zijn en dus veilig. Het is alleen niet algemeen geaccepteerd.
1+1 = 11 in dat gevalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef Pjederdy het volgende:
OH en alcohol is niet dorstlessend. Het zorgt er juist voor dat je uitdroogt en meer behoefte krijgt aan vocht.
Nooit geprobeerd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Er zijn ook vast wel onderzoeken die daar tegenin gaan. Weet je hoe verslavend heroïne is. Coke is wel beter dan alcohol, dat weet ik wel. Maar weet je hoe naar, zo'n prikneus!
Ja, dat lijkt me algemeen bekend.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef Pjederdy het volgende:
OH en alcohol is niet dorstlessend. Het zorgt er juist voor dat je uitdroogt en meer behoefte krijgt aan vocht.
Of je plakt er nog 10 jaar achteraan, ik begon hier pas mee op mijn 36/37 ste!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog 9 jaar hoor.. Begon bij pas op m'n 28e.
Haha, wat geinig. Daar moet ik echt NIETS van weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind alleen paddo's en LSD en zo wel interessant,
Potverdikkie!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef Gellarboy het volgende:
Ik had het trouwens echt al WEKEN niet meer over sex en drugs gehad, maar de teller staat nu weer op nul. Damn..
En ook dat het je lever, bloedvaten, hart en hersenen vernietigd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me algemeen bekend.
Ja, alleen nu zegt niemand dat en reageer je heel erg aangevallen terwijl eh, niemand dat dus zegt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En ook dat het je lever, bloedvaten, hart en hersenen vernietigd?
Het maakt mij niet uit hoor, ietder moet lekker doen wat hem goed dunkt, maar dat hypocriete gedoe over andere drugs stoort me gewoon.
Je kunt je met een gerust hart (Whehehe) dag in dag uit naar de tering roken, in het weekend 3x helemaal strontlazarus zuipen, maar als je af en toe een pilletje neemt, dan wordt je meteen als een of andere heroinejunk gezien.
Mja, en ondanks dat ik dus de behofte niet heb om al die drugs te gebruiken, mag van mij heel veel gewoon lekker gereguleerd, net zoals tabak en alcohol, in de verkoop. Ben je gelijk een deel criminaliteit kwijt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En ook dat het je lever, bloedvaten, hart en hersenen vernietigd?
Het maakt mij niet uit hoor, ietder moet lekker doen wat hem goed dunkt, maar dat hypocriete gedoe over andere drugs stoort me gewoon.
Je kunt je met een gerust hart (Whehehe) dag in dag uit naar de tering roken, in het weekend 3x helemaal strontlazarus zuipen, maar als je af en toe een pilletje neemt, dan wordt je meteen als een of andere heroinejunk gezien.
Ik ook. Hallucineren lijkt me echt vet (als je mijn dromen kent... woeiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind alleen paddo's en LSD en zo wel interessant, alleen ik denk niet dat ik dat echt zelf wil gebruiken.
Met van die heerlijke Hollandse Remia fritessaus. En pindasausquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef wonderer het volgende:
Godver! Willen jullie het wel eens laten, over kroketten en patat praten?
Dan moet je ook niet drinkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat veel drugs erger is dan alcohol. Maar met alcohol weet ik wat 't met me doet. Bij de rest niet. Ik heb nogal issues met controle verliezen.
+ het levert de staat milarden op! Ook mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, en ondanks dat ik dus de behofte niet heb om al die drugs te gebruiken, mag van mij heel veel gewoon lekker gereguleerd, net zoals tabak en alcohol, in de verkoop. Ben je gelijk een deel criminaliteit kwijt.
Ik haat je!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met van die heerlijke Hollandse Remia fritessaus. En pindasaus
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef wonderer het volgende:
Dan ga ik maar lekker sweet potato en ham steak eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |