Dat wist ik tot 2 minuten geleden nog nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet dat ie een mac heeft, dus lijkt me niet
Het ging ook echt hard. But the show must go on.quote:
Ik werk op de XP en Vista Machines, Dirk op de Mac!quote:
Ja.. respect! Je vertrok geen spier!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het ging ook echt hard. But the show must go on..
Je werkt bij Microsoft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik werk op de XP en Vista Machines, Dirk op de Mac!
Het is dat ik het niet op mijn werk kan maken, maar anders had ik allang een airbook gekocht!
En "Het Neuckpaleisch" in de netwerklijsten zetten van laptops van collega's, dat kun je wel maken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik werk op de XP en Vista Machines, Dirk op de Mac!
Het is dat ik het niet op mijn werk kan maken, maar anders had ik allang een airbook gekocht!
Neuh, maar als ik voor de directie niet meer dan 1000 euro uitgeeft voor een laptop, dan kan ik niet zelf op een machine werken die veel duurder isquote:
Dat is humor!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En "Het Neuckpaleisch" in de netwerklijsten zetten van laptops van collega's, dat kun je wel maken?
VOLGENS MIJ HEB IK DIE NEGER DIE JE TEGEN MOEST HOUDEN AL NAAR HUIS GESTUURD.quote:
I knowquote:
Truste mannequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ HEB IK DIE NEGER DIE JE TEGEN MOEST HOUDEN AL NAAR HUIS GESTUURD.
We kunnen ook gezellig samen gaan binnen nu en 5 minuten!
Dag allemaal!![]()
.
Thanks, het is erg lekkerquote:
Mutsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |