Die komt er echt wel. Maar het moet gewoon even echt een goed, bijpassend liedje zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel eentje speciaaaaaal voor mij. Dus dat ie erbij zet "voor wonderer"
Ik vind vooral het laatste stukje erg goed!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, hij staat er hoor. Maar het fucking icoontje doet het weer eens niet.
---> ZO DAN MAAR! <----
Okeequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die komt er echt wel. Maar het moet gewoon even echt een goed, bijpassend liedje zijn.
Ik hoorde dat die dit jaar bijna naakt gaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:08 schreef Vlarp het volgende:
O ja, ik sta komende Canal Pride weer op de Rotterdam boot
Dat heb ik dus uit betrouwbare inside COC bronnen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die dit jaar bijna naakt gaan!
Gaafquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Gellarboy het volgende:
Dit was de editing test. Is al een heel oud filmpje inmiddels.
Edit: weer gekut met dat fucking icoontje.
Dat wil echt niemand hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:09 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die dit jaar bijna naakt gaan!
Beetje gepiel met kleurtjes en editing enzo. Ooit wordt het een echt clipje, met mooie shots (zonder zonnebank enzo.quote:
Kewl!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Gellarboy het volgende:
Dit was de editing test. Is al een heel oud filmpje inmiddels.
Edit: weer gekut met dat fucking icoontje.
Die viel me al op jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beetje gepiel met kleurtjes en editing enzo. Ooit wordt het een echt clipje, met mooie shots (zonder zonnebank enzo..)
Ik denk dat ie vooral groen-wit gaat wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ze hebben er toch een paar gevonden....
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beetje gepiel met kleurtjes en editing enzo. Ooit wordt het een echt clipje, met mooie shots (zonder zonnebank enzo..)
Windows Movie Maker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwdWelk programma gebruik je ervoor eigenlijk?
iMovie. Zat standaard op mijn Mac. Echt zooooooo eenvoudig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:14 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwdWelk programma gebruik je ervoor eigenlijk?
*pof*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:15 schreef Gellarboy het volgende:
En deze is al helemaal zo oud als de weg naar Rome. Woonde ik net in Delft. En op 0:25 sla ik mijn hand aan gort..
.
Oh, een echte computerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
iMovie. Zat standaard op mijn Mac. Echt zooooooo eenvoudig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |