You won, he died.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Onze goeie ouwe dooie Frank. Mijn aarsrivaal.
Neee!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:49 schreef Gellarboy het volgende:
Weet je wat, ik maak wel een geil filmpje. Even een geil liedje opzoeken.
Nostalgie... op postzegelformaat kijken naar iemand's webcamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, wat een hit was dat he?.
.
Die van mijn ouders (want die heb ik ingesteld) heet De_onderwereld. Zo leuk met dat ballonnetje: Er is nu verbinding met De ONderwereld 8)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ter info: zo heet ons draadloze netwerk..
Leuk voor iedereen hier in de buurt die hier de lijst met netwerken opvraagt.
Dus ik moet nog even wakker blijven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:00 schreef Pjederdy het volgende:
Dirk zit nog even hard een filmpje te editten en uploaden.
Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die van mijn ouders (want die heb ik ingesteld) heet De_onderwereld. Zo leuk met dat ballonnetje: Er is nu verbinding met De ONderwereld 8)
Dirk moet nog steeds een liedje voor me playbackenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:00 schreef Pjederdy het volgende:
Dirk zit nog even hard een filmpje te editten en uploaden.
Toen ik de buren hielp, noemde zij het consequent slinkies. Terwijl er dus gewoon linksys stond.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..].
Ik vind dit toch een uitgelezen kans om een beetje creatief te zijn!
Onbegrijpelijk dat mensen hem dan Cisco875 noemen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry..
Er is een playbackfilmpje onderweg naar YouTube. Shirtless and all..
I knoooooow!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
Dirk moet nog steeds een liedje voor me playbacken
Ik wil wel eentje speciaaaaaal voor mij. Dus dat ie erbij zet "voor wonderer"quote:
Liefst moet ie het ook zeggen vooraf?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil wel eentje speciaaaaaal voor mij. Dus dat ie erbij zet "voor wonderer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |