Zijn de vliegtickets zo duur dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hoelaat? Pas je wel op de knokploeg?
En meh, kreeg ik gister mail dat er weer een project was, vandaag mailen ze dat ze al iemand gevonden hebben die al in Ierland woont. Grr. En ik wil nou met de 17e in Dublin zijn!!
Neuh, niet eens (hoewel ik nu wel krap bij kas zit en niet zomaar effe heen en weer kan gaan). Maar ik kreeg 30 min. geleden een mailtje dat ze me tóch wel weer willen hebben (mede omdat ik al doorgaf al het een en ander thuis voorbereid had voor de baan in Ierland). Beetje vreemd, maar goed... Vlucht en overnachting wordt weer betaald zoals altijd.quote:
Ik heb een goede baanquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hoelaat? Pas je wel op de knokploeg?
En meh, kreeg ik gister mail dat er weer een project was, vandaag mailen ze dat ze al iemand gevonden hebben die al in Ierland woont. Grr. En ik wil nou met de 17e in Dublin zijn!!
Goed nieuwsquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben weder verhuisd
Leuker, veel leuker huisje! Nu lekker na het eten dom achter internet en artistiek achter photoshop ;-)
quote:A police officer has been shot dead in the Lismore area of Craigavon, County Armagh, reportedly while investigating suspicious activity.
Ja dat wou ik net posten, zag het vanochten op het nieuwsquote:
Sneeuw in Ierland?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef =HellFire= het volgende:
Toen ik zaterdag aankwam lag er nog sneeuw op de Dublin mountains. Mooi gezicht!
Nee het sneeuwt niet echt vaak veel in Dublin,quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Sneeuw in Ierland?![]()
Komt dat daar vaker voor?
Morgen is het trouwens St. Patrick's Day.
Is het de moeite om (volgend jaar) eens een vlucht naar Dublin te pakken om het daar te vieren met wat vrienden?
Maar is het de moeite?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee het sneeuwt niet echt vaak veel in Dublin,
Maar we hadden best veel sneeuw dit jaar hier in Dublin
In The Midlands sneeuwt het wel vaker overigens.
Het is wel gezellig hier met St Patricks day
Gewoon langskomen, ff biertje drinken.
Tuurlijkquote:
Kloptquote:Op maandag 16 maart 2009 14:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Tuurlijk
En wat kost een ticket nou?? Geen ruk
He da's toevallig daar werk ik nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:28 schreef RenaLynnka het volgende:
Ik heb een jaar in Dublin gewoond.
Ben sinds een paar maanden terug in Nederland maar ben er alweer flauw van.
Voor mensen die werk zoeken in Ierland raad ik jobs.ie aan. Ik heb zelf bij HP gewerkt, in Leixlip. Die kom je daar ook wel tegen bij Dutch technical support werk. Dan moet je telefinisch solliciteren en betalen zij je vliegticket en regelen ze je Bed and Breakfast voor de eerste 5 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |