Nooit echt een hit geweest maar daarom niet minder lekkerquote:
Ik ben nog minderjarig, dus ik moet eerst aan een volwassene vragenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat... 1 minuut zendtijd in ruil voor een lidmaatschap! mail even je 06 naar moveyourass@3fm.nl en dan bel ik je zo op!
Mijn toestemming heb jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig, dus ik moet eerst aan een volwassene vragen![]()
Maar ik bedoel: MoveYourAss uitverkoop? Gasten, bekend en mensen die dus Llink willen steunen in studio, liedje van Rudy op gitaar enz...
-Wat gebeurd er eigelijk met het geld als Llink 'et niet haalt? Krijgen mensen dan hun geld terug?
Dan heb je iig nog een dvd of iets anders voor je geld gekregen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig, dus ik moet eerst aan een volwassene vragen![]()
Maar ik bedoel: MoveYourAss uitverkoop? Gasten, bekend en mensen die dus Llink willen steunen in studio, liedje van Rudy op gitaar enz...
-Wat gebeurd er eigelijk met het geld als Llink 'et niet haalt? Krijgen mensen dan hun geld terug?
oh echt ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@ jimbo: we zitten elke donderdag bij LLiNK in 010 dus je mag altijd even hoi komen zeggen hoor
Mag je lekker samen met Kevin groene thee drinkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh echt ?hoelaat ? dan kom ik een keer gezellig langs
savonds of ochtend ?quote:
Echt niet !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een van de slechtste nummers van de laatste maanden.
quote:My Ulysses, My Ulysses
No, bet you are now, boy
So sinister, so sinister
Last night was wild
What’s a matter there, feeling kinda anxious?
That heart that grew cold
Yeah everyone, everybody knows it
Yeah everyone, everybody know it
Everybody knows I
Ik mis het woord "warmte"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Echt, wat een goede Megahit hebben ze gekozen.Empire Of The Sun - Walking On A Dream
![]()
![]()
Energie uit de speakers van je radio in deze toch wel koude en grijze periode van het jaar.
You damn right ! Warmte inderdaadquote:
quote:23-00
Franz Ferdinand - Ulysses
Empire Of The Sun - Walking On A Dream
Katy Perry - Hot 'n Cold
Chip Wood - Live in de studio (2)
Moloko - Sing It Back
The Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Red Hot Chili Peppers - By The Way
Beef - Straight Through The Roof
Santogold - Say Aha
King Jack - Sunrise
Joy Division - Love Will Tear Us Apart Again
Mr Oizo - Two Takes It
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Echt, wat een goede Megahit hebben ze gekozen.Empire Of The Sun - Walking On A Dream
![]()
![]()
Energie uit de speakers van je radio in deze toch wel koude en grijze periode van het jaar.
Er staat gewoon geen enkele slechte plaat inquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
You damn right ! Warmte inderdaad(edit: even aangepast)
[..]
RHCP en Kate Perry geloof ik eigenlijk wel, maar de rest.... FANTASTISCH !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Er staat gewoon geen enkele slechte plaat in
En vlak die fillers en jingles niet uit!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RHCP en Kate Perry geloof ik eigenlijk wel, maar de rest.... FANTASTISCH !
Haha, inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:12 schreef Sirolf het volgende:
En vlak die fillers en jingles niet uit!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:08 schreef Jimbo het volgende:
ohhh wat is empire of the sun toch heerlijk![]()
als je nou volgende x in de buurt ben, kom dan langsquote:
knisperend haardvuurtje erbij , toastje brie erbijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, een glas overheerlijke rode wijn.
Lekker glas jupiler hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, een glas overheerlijke rode wijn.
ik had net verse tiramisuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier is hier altijd welkom. Voor taart heb ik even geen ruimte meer
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
knisperend haardvuurtje erbij , toastje brie erbij, Brenda aan je zij
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je nou volgende x in de buurt ben, kom dan langs![]()
![]()
mag je mn parkeer garage in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |