En dan achterlaten in die té rustige parkeergarage in de buurt waar Roel_Jewel je alles over kan vertellen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duc tape rond zijn brutale mond kan geen kwaad
Tape van een DV bandje werkt ook goed, maar denk dat ze bij Jimbo's camera-uitleenservice ook wel duc tape hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duc tape rond zijn brutale mond kan geen kwaad
Ah, daar zal mijn lidmaatschap al bij zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
momenteel 115.259 ... maar zo meteen lanceren we PlugYourBand en win zendtijd in MoveYourAss
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan achterlaten in die té rustige parkeergarage in de buurt waar Roel_Jewel je alles over kan vertellen?
dat moet nog haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
momenteel 115.259 ... maar zo meteen lanceren we PlugYourBand en win zendtijd in MoveYourAss
De grote Donny, Sjakie en Ad show ofzo ietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die DJ Sandstorm mix is echt ZOOOOOOO tof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw
![]()
oh en Djurre, je heb toch wel die Day & Night van Giel gehoord? die is zooo leuk *knap gedaan*
die vocale versie zonder muziekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die DJ Sandstorm mix is echt ZOOOOOOO tof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw
![]()
oh en Djurre, je heb toch wel die Day & Night van Giel gehoord? die is zooo leuk *knap gedaan*
jah die vind ik erg leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die vocale versie zonder muziek, met hese stemmetjes in de morgen
2de uur is super vetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
2de uur van MYA is nog velen malen beter
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
Kevin, kunnen jullie geen Llink uitverkoop doen ofzo voor leden, of mag dat niet? Ik wil best lid worden voor 1 minuut zendtijd (waarna ik zeg: Ik ben 3FMaster van Fok! ;')) .
ik vond het echt geweldig leuk en grappig gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vond het een wan vertoning
tuurlijk kan dat... 1 minuut zendtijd in ruil voor een lidmaatschap! mail even je 06 naar moveyourass@3fm.nl en dan bel ik je zo op!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
Kevin, kunnen jullie geen Llink uitverkoop doen ofzo voor leden, of mag dat niet? Ik wil best lid worden voor 1 minuut zendtijd (waarna ik zeg: Ik ben 3FMaster van Fok! ;')) .
Nou moet je het doen ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
Kan ik in ruil voor een lidmaatschap volgende week langs komen als De Staat er is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat... 1 minuut zendtijd in ruil voor een lidmaatschap! mail even je 06 naar moveyourass@3fm.nl en dan bel ik je zo op!
je mag mij lid maken als jij naar de studio mag komen daarvoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ik in ruil voor een lidmaatschap volgende week langs komen als De Staat er is?
Ow wacht... ik ben al lid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |