Denk je? We zullen zien...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was volgens mij meer een veronderstelling van haar kant....
"Stel"quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een stel adhd-ers!
Die moeder is echt fout!![]()
logisch, ik zou mezelf ook niet in een groepje willen hebben, ik zing namelijk niet al te best...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juryleden geven steeds aan welke categorie ze willen hebben, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat ze de categorie 26+ willen hebben.
Whaaaaaa, dat plaatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG het is zo'n thumbs up figuur.
[ afbeelding ]
Ik ook, moet bijna overgeven van dat accent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Leonoor het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat ze die moeder eruit gooien nu, en dat kind doorlaten.
Ik zie het helemaal al voor me een koter van 4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Damn, dat je op 4-jarige leeftijd al kan bevallen van een kind
Nouja, ze zijn lawaaierig, ordi, beetje fout...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er aan de hand, ik vind ze best leuk eigenlijk.
Misleidende reclames steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat deze wel door zouden gaan!
Ik ook, maar dan ook nog eens een tante die op het eind tegen de gast op gaat rijden die met z'n orgeltje voor het entertainment zorgt en vervolgens nog een poging tot het maken van een spagaat doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Steve het volgende:
Ik krijg er een 'tante die op feestjes na heel wat alochol de microfoon pakt en tegen de zin van andere de hele avond aangeschoten gaat staan te zingen-gevoel' bij dat ene mens.
Ik krijg altijd zo'n jeuk van mensen die hun duimen opstekenquote:
die deden niets tochquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Leonoor het volgende:
Aaaah, de Vengaboy! Daar waren de mannen toch meer ehm, wannabe rappers?!
hij is de eerste blijkbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik herken 'm nog niet eens van de Vengaboys. Oh ik zie 't al, hij was de vervangende matroos. Of was hij de eerste matroos? Er was ooit een matroos die later bij Jeroen Post in een bandje terecht kwam.
Tering, ik weet te veel troep.
Ja geak, vorige maand nog naartoe geweest in de HMH, looooove!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Zijn die Vengaboys nog steeds bezig joh?
de slechtste grap van januariquote:
Ik schaam me ook gewoon niet voor het feit dat ik kennelijk de V'boys niet bestudeerd hebquote:
Damnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Hij was die eerste matroos.
Alle retrofeesten aflopen is ook flink cashen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
mijn zusje is er laatst geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
zo klinkt 't net als de Village People ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Hij was die eerste matroos.
Oh, dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
YMCAquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo klinkt 't net als de Village People ofzo
Geak? Moi? Ik ben gewoon te oud om dat soort dingen te (willen) weten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja geak, vorige maand nog naartoe geweest in de HMH, looooove!
Nee deze zat samen met Jeroen Post in Velvetquote:
Ik haar ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
Die stacy vindt iedereen lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |