haha jaquote:
Ja, foutje omdat #2 als suggestie werd gegevenquote:
ze kan het beste zingenquote:
Zelfs die kunnen naar de 2de ronde gaan, met het niveau dat er nu isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Ricolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Misschien ken je hem van Global...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Had die gozer uit die "boyband" niet meegedaan aan Idols ( paar jaar geleden)? Kwam mij bekend voor.
Ja, die moet doorquote:
Ja! Wie kent ze niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien ken je hem van Global...
Globequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien ken je hem van Global...
Bij de eerste zin dacht ik 'Ieuw!' maar het kwam best goed, ondanks het neuzelige lied!quote:
ikkequote:
ze kan wel zingenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef sbientje het volgende:
PorGy en Bess.. met een G
Porky is die andere idioot
Hahahaquote:
dat zei ik ook niet, vind haar ook leuk, maar ze moet niet porky en bess zeggenquote:
Ja, maar niet doorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Is Harry Tokkie trouwens al langs gekomen?
Ja Ceequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
langsgekomen en afgewezenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Uhuh!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Twee keer in de reclame-preview, verder nog niet.quote:
die bewaren ze natuurlijk voor 't einde, ivm wegzappers enzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft iemand Giel al gespot?
Nou, het valt niet tegen zo!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef Svensational het volgende:
Niet door deze.
Dat meen je niet!quote:
ik snap je niet geloof ik, doe's een tweede poging...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Svensational het volgende:
Het is toch best als je ouder dan 26 bent, niemand wil je hebben
Dus helaas babette en Cee
Was volgens mij meer een veronderstelling van haar kant....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Stacey de 26+ groep dus
26+ers for the win!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap je niet geloof ik, doe's een tweede poging...
Eet poepluiers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Svensational het volgende:
Het is toch best als je ouder dan 26 bent, niemand wil je hebben
Dus helaas babette en Cee
Juryleden geven steeds aan welke categorie ze willen hebben, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat ze de categorie 26+ willen hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap je niet geloof ik, doe's een tweede poging...
Denk je? We zullen zien...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was volgens mij meer een veronderstelling van haar kant....
"Stel"quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een stel adhd-ers!
Die moeder is echt fout!![]()
logisch, ik zou mezelf ook niet in een groepje willen hebben, ik zing namelijk niet al te best...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juryleden geven steeds aan welke categorie ze willen hebben, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat ze de categorie 26+ willen hebben.
Whaaaaaa, dat plaatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG het is zo'n thumbs up figuur.
[ afbeelding ]
Ik ook, moet bijna overgeven van dat accent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Leonoor het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat ze die moeder eruit gooien nu, en dat kind doorlaten.
Ik zie het helemaal al voor me een koter van 4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Damn, dat je op 4-jarige leeftijd al kan bevallen van een kind
Nouja, ze zijn lawaaierig, ordi, beetje fout...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er aan de hand, ik vind ze best leuk eigenlijk.
Misleidende reclames steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat deze wel door zouden gaan!
Ik ook, maar dan ook nog eens een tante die op het eind tegen de gast op gaat rijden die met z'n orgeltje voor het entertainment zorgt en vervolgens nog een poging tot het maken van een spagaat doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Steve het volgende:
Ik krijg er een 'tante die op feestjes na heel wat alochol de microfoon pakt en tegen de zin van andere de hele avond aangeschoten gaat staan te zingen-gevoel' bij dat ene mens.
Ik krijg altijd zo'n jeuk van mensen die hun duimen opstekenquote:
die deden niets tochquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Leonoor het volgende:
Aaaah, de Vengaboy! Daar waren de mannen toch meer ehm, wannabe rappers?!
hij is de eerste blijkbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik herken 'm nog niet eens van de Vengaboys. Oh ik zie 't al, hij was de vervangende matroos. Of was hij de eerste matroos? Er was ooit een matroos die later bij Jeroen Post in een bandje terecht kwam.
Tering, ik weet te veel troep.
Ja geak, vorige maand nog naartoe geweest in de HMH, looooove!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Zijn die Vengaboys nog steeds bezig joh?
de slechtste grap van januariquote:
Ik schaam me ook gewoon niet voor het feit dat ik kennelijk de V'boys niet bestudeerd hebquote:
Damnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Hij was die eerste matroos.
Alle retrofeesten aflopen is ook flink cashen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
mijn zusje is er laatst geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
zo klinkt 't net als de Village People ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Hij was die eerste matroos.
Oh, dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
YMCAquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo klinkt 't net als de Village People ofzo
Geak? Moi? Ik ben gewoon te oud om dat soort dingen te (willen) weten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja geak, vorige maand nog naartoe geweest in de HMH, looooove!
Nee deze zat samen met Jeroen Post in Velvetquote:
Ik haar ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
Die stacy vindt iedereen lekker
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee deze zat samen met Jeroen Post in Velvet
Waarom weet ik dit
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
oeh wil "deze" dan ook even meedoen met XF, want "deze" is redelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
best een lekker dingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
Volgens mij heet ie Yorrick... ja ook dat weet ik nogquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Klote he, een kop vol onzinnigheden. Shake hands.
Die laatste in de rij die vastgepakt werd door Wendy, is inderdaad niet door, en gaat straks smeken om toch door te gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef babette21 het volgende:
in zo'n lange rij gaan staan om dan na 10 sec. afgekapt en weggestuurd te worden (wat het merendeel zal overkomen)![]()
Michael Jackson anyone?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh, deze is getint.
- edit, eh, 't is hem toch, ik keek naar de verkeerde
En nu is ie dolfijnentrainer in Harderwijk bij het Dolfinarium! Althans, dat was ie nadat de band uit elkaar ging.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie Yorrick... ja ook dat weet ik nog
Charly Luske zat ook in dat groepje... dat dat geflopt is als groepje want qua looks![]()
![]()
Ik schaam me diep, maar: ja hij heet volgens mij idd Yorrick. En er zijn 2 Velvets geweest, eerst met Jeroen P en co, en daarna is er een soort doorstart geweest: zelfde naam, nieuw groepje. Ik doe mee met het zinlozekennisclubje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie Yorrick... ja ook dat weet ik nog
Charly Luske zat ook in dat groepje... dat dat geflopt is als groepje want qua looks![]()
![]()
Damn, wordt het toch weer eens een keer tijd om naar de dolfijnen te gaan kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En nu is ie dolfijnentrainer in Harderwijk bij het Dolfinarium! Althans, dat was ie nadat de band uit elkaar ging.
nou ja, die kan iig nog zeggen dat ie (of ze, ik zit niet echt op te letten):quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die laatste in de rij die vastgepakt werd door Wendy, is inderdaad niet door, en gaat straks smeken om toch door te gaan
"Prater in je slaap je bent een trouwe luisteraar..."quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:45 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, maar: ja hij heet volgens mij idd Yorrick. En er zijn 2 Velvets geweest, eerst met Jeroen P en co, en daarna is er een soort doorstart geweest: zelfde naam, nieuw groepje. Ik doe mee met het zinlozekennisclubje!
Volgens mij had ie 't toen gewoon nog niet doorquote:
Ik vond z'n haar eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond er geen reet aan, maar als ik dat haar zie snap ik waarom hij zo'n vies petje op heeft.
beter dan 16- toch?quote:
Hij heeft niet altijd krullen he.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond er geen reet aan, maar als ik dat haar zie snap ik waarom hij zo'n vies petje op heeft.
Ja, viel mij ook een beetje tegen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef babette21 het volgende:
Nou was dat het...?! dat wordt dan de hele week als hilarisch aangekondigd...
Hij takelt zichzelf wel erg toe met die pet en bril.... misschien moeten we Dyanne Beekman haar gang laten gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Inderdaad, sprekend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
Die rechtse is de vrouwelijke versie van Winston Bogarde
no shit sherlockquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
is dit geen nummer van Gordon?
OMG, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
Ik zou eerder Giel op Dyanne zijn gang willen laten gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij takelt zichzelf wel erg toe met die pet en bril.... misschien moeten we Dyanne Beekman haar gang laten gaan
ja, verdomd!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
Ja, en direct d'r excuses aanbiedenquote:
Sletjana was een betere naam geweestquote:
Whahaha!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
jajaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey ik typete het al tijdens het zingen he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |