haha jaquote:
Ja, foutje omdat #2 als suggestie werd gegevenquote:
ze kan het beste zingenquote:
Zelfs die kunnen naar de 2de ronde gaan, met het niveau dat er nu isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Ricolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Misschien ken je hem van Global...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Had die gozer uit die "boyband" niet meegedaan aan Idols ( paar jaar geleden)? Kwam mij bekend voor.
Ja, die moet doorquote:
Ja! Wie kent ze niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien ken je hem van Global...
Globequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien ken je hem van Global...
Bij de eerste zin dacht ik 'Ieuw!' maar het kwam best goed, ondanks het neuzelige lied!quote:
ikkequote:
ze kan wel zingenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef sbientje het volgende:
PorGy en Bess.. met een G
Porky is die andere idioot
Hahahaquote:
dat zei ik ook niet, vind haar ook leuk, maar ze moet niet porky en bess zeggenquote:
Ja, maar niet doorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Is Harry Tokkie trouwens al langs gekomen?
Ja Ceequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
langsgekomen en afgewezenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Uhuh!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Twee keer in de reclame-preview, verder nog niet.quote:
die bewaren ze natuurlijk voor 't einde, ivm wegzappers enzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft iemand Giel al gespot?
Nou, het valt niet tegen zo!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef Svensational het volgende:
Niet door deze.
Dat meen je niet!quote:
ik snap je niet geloof ik, doe's een tweede poging...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Svensational het volgende:
Het is toch best als je ouder dan 26 bent, niemand wil je hebben
Dus helaas babette en Cee
Was volgens mij meer een veronderstelling van haar kant....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Stacey de 26+ groep dus
26+ers for the win!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap je niet geloof ik, doe's een tweede poging...
Eet poepluiers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:25 schreef Svensational het volgende:
Het is toch best als je ouder dan 26 bent, niemand wil je hebben
Dus helaas babette en Cee
Juryleden geven steeds aan welke categorie ze willen hebben, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat ze de categorie 26+ willen hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap je niet geloof ik, doe's een tweede poging...
Denk je? We zullen zien...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was volgens mij meer een veronderstelling van haar kant....
"Stel"quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een stel adhd-ers!
Die moeder is echt fout!![]()
logisch, ik zou mezelf ook niet in een groepje willen hebben, ik zing namelijk niet al te best...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juryleden geven steeds aan welke categorie ze willen hebben, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat ze de categorie 26+ willen hebben.
Whaaaaaa, dat plaatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG het is zo'n thumbs up figuur.
[ afbeelding ]
Ik ook, moet bijna overgeven van dat accent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Leonoor het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat ze die moeder eruit gooien nu, en dat kind doorlaten.
Ik zie het helemaal al voor me een koter van 4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Damn, dat je op 4-jarige leeftijd al kan bevallen van een kind
Nouja, ze zijn lawaaierig, ordi, beetje fout...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er aan de hand, ik vind ze best leuk eigenlijk.
Misleidende reclames steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat deze wel door zouden gaan!
Ik ook, maar dan ook nog eens een tante die op het eind tegen de gast op gaat rijden die met z'n orgeltje voor het entertainment zorgt en vervolgens nog een poging tot het maken van een spagaat doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef Steve het volgende:
Ik krijg er een 'tante die op feestjes na heel wat alochol de microfoon pakt en tegen de zin van andere de hele avond aangeschoten gaat staan te zingen-gevoel' bij dat ene mens.
Ik krijg altijd zo'n jeuk van mensen die hun duimen opstekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |