quote:
Maar die ogenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kwam arrogant over, zong wel goed, maar zonder echt indruk te maken. Zo'n sky radio-type dat alleen-liedjes zingt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kwam arrogant over, zong wel goed, maar zonder echt indruk te maken. Zo'n sky radio-type dat alleen-liedjes zingt.
Jammer dat ze het origineel niet mee zingt, die is veel beter.quote:
esmeequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Die youtube filmpjes zijn niet zo best. Maar in de auditie ging ze wel aardig.
Het is geen Esmee Denters
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 februari 2009 06:19 schreef Marlous_ het volgende:
Ze was inderdaad goed, maar dat hele youtube gebeuren vind ik maar triest
En je weet hoe belangrijk de eerste indruk isquote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Jenniferrrr het volgende:
Enig zeg dat mensen al hele verhalen over me hebben! hahaha
X
weet je nog welke kleur rood?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Jenniferrrr het volgende:
X
Jeejquote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Jenniferrrr het volgende:
X
Dat had ik ook, jaar of 19.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:17 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik had haar ouder ingeschat, maar misschien was dat ijdele hoop.. haha
Volgens mij is zij vanaf haar 3e al bij zo'n beetje elke talentenjacht door haar moeder aangemeld, en wil het maar niet lukken. En ik snap wel waaromquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Vraagje aan Jennifer: is dit de eerste talentenjacht waar je aan meedoet?
Waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Volgens mij is zij vanaf haar 3e al bij zo'n beetje elke talentenjacht door haar moeder aangemeld, en wil het maar niet lukken. En ik snap wel waarom
Och, God. Zo eentje. Hard falende types, ga nou maar aan je huiswerk beginnen, want als zangeres gaat het 'm niet worden met jou.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Jenniferrrr het volgende:
X
Pardon? Zij gaat publiekelijk zo'n auditie doen, en dit forum is er om o.a je mening te geven over bepaalde onderwerpen. Er is een heel sub-forum over Xfactor gemaakt, waar ik dus mijn mening kan ventileren over de kandidaten als ik daar zin in heb. Ik vind dit meisje heel irritant, arrogant en denk dat ze een vertekend beeld heeft van 'het wereldje'. Dat is mijn mening, en die geef ik zoveel ik wil, jammer voor jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je misschien een keer normaal doen ofzo?
Ik neem aan dat ik er helemaal naast zit, maar zo kom je op mij over..dat is het kutte van televisie (en montage)quote:
Ben je echt of gewoon een kloontje van een low-life usert?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Jenniferrrr het volgende:
Haha:)
Ja bewijs willen wequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ben je echt of gewoon een kloontje van een low-life usert?
Ik heb niets tegen afwijkende en heldere meningen, begrijp me niet verkeerd. Maar de manier waarop je je uitte stond me bij je vorige 2 posts in dit topic niet aan. Ik heb ze liever zoals de reactie die ik nu quote.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:04 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Pardon? Zij gaat publiekelijk zo'n auditie doen, en dit forum is er om o.a je mening te geven over bepaalde onderwerpen. Er is een heel sub-forum over Xfactor gemaakt, waar ik dus mijn mening kan ventileren over de kandidaten als ik daar zin in heb. Ik vind dit meisje heel irritant, arrogant en denk dat ze een vertekend beeld heeft van 'het wereldje'. Dat is mijn mening, en die geef ik zoveel ik wil, jammer voor jou
Was je vast even drinken of borrelnootjes halen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
Kan me niet heugen dat ik haar gezien/gehoord heb
Je kunt natuurlijk ook 'opbouwende kritiek' geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef sbientje het volgende:
Haha, oh nu moeten we ons gedragen![]()
Nou ja, ik vind haar iig ook goed, zeker goed gezongen!
haha daar vind ik het nog te vroeg voor hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook 'opbouwende kritiek' geven.
ik ga voor hans!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef Jenniferrrr het volgende:
Haha Hans of rutger!:D
de tweede audities waren op zondag in tijdsdelen ingedeeld...quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie moesten dus vlot na elkaar auditeren?
edit: ja dus, lees ik in het Edwintopic.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef Twerk het volgende:
Geforceerd en nep.
Steenkolen engels en vrij lelijk.. -1
Misschien komisch op vrijdagavond in de kantine van de lokale C1000 met karaoke
een van de personen die het het beste doet in het engels in mijn ogen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:35 schreef Twerk het volgende:
Geforceerd en nep.
Steenkolen engels en vrij lelijk.. -1
Misschien komisch op vrijdagavond in de kantine van de lokale C1000 met karaoke
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef sbientje het volgende:
[..]
een van de personen die het het beste doet in het engels in mijn ogen!
bedankt voor de tip, ik denk dat ik genoeg engels hoor om een mening te mogen hebben...Maar speciaal voor jou, ga ik het nu nog even terugluisterenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
![]()
Wellicht moet je dan eens wat langer dan 8 minuten naar engels sprekende mensen luisteren (kan zelfs als via de BBC).
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef KbenHetZat het volgende:
1 van de uitblinkers vind ik zelf. Prachtige stem. Mooie adlibs. Zit er goed uit. Talentvol, muzikaal en straalt behoorlijk wat zelfvertrouwen uit. Persoonlijk vind ik haar 1 van de kanshebbers omdat er behoorlijk wat potentie qua ontwikkeling en groei in schuilt. Ben benieuwd of ze mijn voorspelling waar zal gaan maken. Denk dat de kijker gaande weg xfactor zal inzien dat deze mooie jongedame een echte topper is.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef muay-toy het volgende:
haar heb ik wel eens dreigbrieven gestuurd, die joontje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |