quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft een rare mond. Maar ze zong idd best goed.
Vind die zenuwen vervelender omdat ze t toch wel steeds kei goed doetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef Svensational het volgende:
Zong mooi, ik word wel een beetje gek van dat aanhangsel waar ze 't steeds over heeft.
Denk dat het toch echt de laatste isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 14:56 schreef Angelonfire23 het volgende:
ze komt zo over..of ze is echt zenuwachtig..
misschien is hij haar dealer..voor het geval ze crack nodig heeftquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk dat het toch echt de laatste is
Die vriend van haar, die er vorige keer bij was, die zei dat ze altijd al zo was.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 16:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
misschien is hij haar dealer..voor het geval ze crack nodig heeft
naja ik lul maar
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Als ze door is TTchange graag "Kuthuilie" of zo.
Bedankt.
Die krijg ik al sinds het afgelopen is niet meer geopend,dus bedankt, dan hoef ik het ook niet meer te proberen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Ja ze is door. Staat een overzicht op de X-factor site.
dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef tessie het volgende:
Ik vind haar zó irritant met haar zenuwengedoe. Ze doet alsof het zoooo erg is dat ze mee moet doen ofzo. Ga dan toch gewoon lekker naar huis
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef tessie het volgende:
Ik vind haar zó irritant met haar zenuwengedoe. Ze doet alsof het zoooo erg is dat ze mee moet doen ofzo. Ga dan toch gewoon lekker naar huis
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
"Pardon mensen, het concert begint een uur later, Anastacia loopt weer te janken"
aaaaaahhhh arm grut..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Stefkeeh het volgende:
Volgens mij heeft zij echt een probleem!!
Je kan je toch niet altijd zo aanstellen als je zangeres bent!?
Hopelijk vliegt ze er volgende week uit!
Echt hè. Snap wat dat betreft ook niet wat ze er nog doet. Toffe stem, ja. Maar dit is niet een beetje vrees, dit is gewoon echt vrees x 318501384890quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Chell het volgende:
Zij gaat dit echt niet trekken, kom op zeg! Ga lekker zingen onder de douche ofzo.
Jammer wel, want ze heeft een mooie stem, maar dat zenuwachtige gedoe.... plankenkoorts heeft iedereen, maar je kunt het ook echt overdrijven!
Zij is er ook echt zo eentje die als ze in de liveshows zou komen elke week wat heeft volgens mij
"het ging niet zo goed want ik ben hees"
"dit liedje is niet voor mij geschikt"
"ik ben verkouden"
Huilie!
Mocht hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n topictitel is aangepast.
M'n vorige was ook wel van toepassing.
Wat een mens. Hoe kan ze ooit functioneren in de maatschappij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |