quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Vivienne in dat hemdje in dat Romeinse theater
quote:Dagboek mol
Aflevering 5
Van een eeuwenoud kasteel naar een eeuwenoud theater in een totaal verschillend land. Zelfs als je je erop hebt kunnen voorbereiden is het een beetje een cultuurshock.Maar desondanks blijft iedereen fanatiek en is er heel wat binnengehaald deze aflevering. Geld en een vrijstelling. En met dat eerste ben ik uiteraard minder blij, maar ach, het kan niet iedere dag feest zijn.
Voordat je het weet ben je aan het discussiëren over de smaak van meloen, banaan of aardbei en speel je levensgroot ganzenbord in een Islamitisch land.
En die arme Froukje is net een dag hier en zit alweer in het vliegtuig terug. Mooi spel is het toch!
inderdaad * fap fap fapquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn een paar spelers die iets té graag willen winnen. Dat zijn Dennis en Sebastiaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik ook wel het idee hebt dat hij dat juist als tactiek gebruikt. Dat laatste momentje bij de executie was daar ook weer een voorbeeld van.
Rick in zn V-hals shirtjequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Hij hielp Dennis wel het geld binnen te brengen toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:25 schreef evert het volgende:
en ik blijf dus bij sebastiaan als mol. goed excuus om niet mee te doen met waterpijpen, veel gehol maar geen geld met de lasergame
Nee, hij ging ineens in zn eentje naar de finish, Dennis achterlatend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Flem het volgende:
[..]
Hij hielp Dennis wel het geld binnen te brengen toch?
als we zo gaan doenquote:
ik ook, vanaf aflevring 1 volgens mijquote:
Dennisquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
als we zo gaan doen![]()
Sabastiaan![]()
-> bij 1 stukje keek ie zo
Froukjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |