Nee, maar je kunt er wel duizelig van worden. Lekker trouwens waterpijp. Appel is mijn favoriete smaakquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:53 schreef k_man het volgende:
Wat een gelul met die waterpijpen trouwens. Van een waterpijp met fruittabak word je helemaal niet stoned.
Gelukkig is op wieisdemol.com inmiddels nog een veel mooiere mogelijke hint geplaatst, die wel naar Rick wijst.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goed stukje logica! Al pleit dit Rick vrij en daar zullen velen het niet mee eens zijn.
Alhoewel je over de vertaling van de kleuren (rood, oranje, roze, paars, licht paars enz.) nog wel kunt discussieren.quote:Pionnen:
Blauw - Anniek
Wit - Vivienne
Rood - Jon
Lichtpaars - Froukje
Groen - Sebastiaan
Geel - Dennis
Donkerpaars - Rick
Rick = Paars
Paars = Wie (theater opdracht aflevering 3)
Wie = De Mol
Kortom Rick is de Mol.
Kleurentheateropdracht:
1. wit - HET
2. oranje - GELD
3. geel - IS
4. groen - HIER
5. blauw - MAAR
6. roze - BIJ
7. paars - WIE
Had Sebastiaan het tijdens de aflevering niet ook over de cultuurshock???quote:Dagboek mol
Aflevering 5
Van een eeuwenoud kasteel naar een eeuwenoud theater in een totaal verschillend land. Zelfs als je je erop hebt kunnen voorbereiden is het een beetje een cultuurshock.Maar desondanks blijft iedereen fanatiek en is er heel wat binnengehaald deze aflevering. Geld en een vrijstelling. En met dat eerste ben ik uiteraard minder blij, maar ach, het kan niet iedere dag feest zijn.
Voordat je het weet ben je aan het discussiëren over de smaak van meloen, banaan of aardbei en speel je levensgroot ganzenbord in een Islamitisch land.
En die arme Froukje is net een dag hier en zit alweer in het vliegtuig terug. Mooi spel is het toch!
Die vind ik dan weer een stuk minder sterk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig is op wieisdemol.com inmiddels nog een veel mooiere mogelijke hint geplaatst, die wel naar Rick wijst.
[..]
Alhoewel je over de vertaling van de kleuren (rood, oranje, roze, paars, licht paars enz.) nog wel kunt discussieren.
Zeg, je maakt me toch niet uit voor TRU-er, he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer een stuk minder sterk.Ik vertrouw dan liever op logica in plaats van dit TRU-achtige gegoochel met woorden, kleuren en dergelijke. En de logica van die andere theorie is gewoon erg sterk: een mol zou nooit het risico nemen in het gevang terecht te komen.
Dat verteld Hans straks om half 4 wat de hint van vorige week op sloeg..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef booo het volgende:
Waar sloeg no eigenlijk de hint van vorige week op? Van Schiffers.fm
Wat was die hint dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat verteld Hans straks om half 4 wat de hint van vorige week op sloeg..
Oh stom van me, okéquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat verteld Hans straks om half 4 wat de hint van vorige week op sloeg..
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Welke radio zender is dat dan?
radiozender dan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |