abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:23:29 #265
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65746246
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

leg jij me maar eens uit wat Hamas gewonnen heeft door na 2005 door te gaan met aanvallen op Israël.
ook al was er geen hamas, was er ook geen steek veranderd. Voor hamas waren de slachtingen door de Israeli en de intifada ertegen ook al.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 21:27:35 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65746409
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

aha een moderator....wiens kant zou die nou kiezen....
ik heb nog geen kant gekozen
quote:
ach ja volgens officiele berichten is het idd 6 duizend palestijnen tegen duizend israeli
ja dat zal incl. de laatste oorlog zijn denk ik

onofficiele berichten zijn niet heel erg anders overigens er is meer wrijving over het percentage combattanten binnen dat aantal
quote:
vind het alleen gruwelijk dat er zoiets beweerd wordt van 'zolang ze tegen Israel blijven vechten raken ze iig zeker weten alleen maar land kwijt' en de laatste 1500 doden hebben ze ook allemaal aan zichzelf te danken enz enz enz brrrrr

wat een barbaren.
niet dan?

wat hebben ze gewonnen met die tweede entifadah?
ze zijn er alleen maar op achteruit gegaan voor zover ik kan nagaan en het wordt idd met de dag slechter

dan ben je gewoon dom als je door blijft gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:33:08 #267
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65746608
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef sp3c het volgende:

wat hebben ze gewonnen met die tweede entifadah?
ze zijn er alleen maar op achteruit gegaan voor zover ik kan nagaan en het wordt idd met de dag slechter

Geloof me, intifada of niet, de Israelische regering zou zowiezo toch met een smoes komen om te bombarderen.

Als er iemand van 2,5 meter en bewapend op je afkomt die toch al de intentie heeft om je te vermoorden kun je 2 dingen doen.

1- knielen en met gebogen hoofd wachten tot hij je afmaakt.
2- Ook al is hij sterker je met man en macht ertegen verzetten.

Intifada is te snappen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_65747001
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Geloof me, intifada of niet, de Israelische regering zou zowiezo toch met een smoes komen om te bombarderen.
Ik geloof je niet
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:48:05 #269
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65747189
Vergeet ook niet dat de Hamas door Israël is 'opgericht'.

En nu wil men dat de Hamas weggaat, zodat de zogenaamd gematigde concurrent (Al-Fatah?) terugkomt.
Wie schiet de laatste tijd raketten? Wie heeft belang bij het niet langer bestaan van de Hamas?
Precies, die tweede partij. Wie krijgt de schuld? De eerste.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_65747214
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Verluste het volgende:
Ok..docu over Hamas gezien.
De verzetsbeweging Hamas is een gevolg van wat Israël allemaal heeft aangericht. Ik vind het niet goed dat Hamas zich aan het ontpoppen is als een totalitaire beweging gebaseerd op de Islam die Gaza steeds meer met een ijzeren vuist aan het regeren is. Dat is heel erg immoreel en daarmee behartig je de belangen totaal niet van de Palestijnen op de Gazastrook.

Beter een corrupte Fatah in de regering die de belangen van de Palestijnen niet voldoende toekomt op de Gazastrook dan een totalitair, isolerend Hamas die wel de directe behoefte van de Gazanen voedt met op het oog op orde en gerechtvaardigd gewapend verzet tegen de bezetter.

Een corrupt Fatah is toch beter op de lange termijn denk ik voor de Gazanen.
Ik heb de docu ook gezien, en ik was best wel geschokt!
Hamas is het dus ook niet voor de Palastijnse bevolking.

Vooral de, zeg maar privebeelden, van de mannen en vrouwen over de zelfmoord en de zogenaamde verdediging acties van Hamas waren erg realitisch. (vrij van propaganda)

Hamas doet het alleen maar goed in oorlogstijd, van besturen heeft het geen kaas gegeten.

Nu weet ik ook gelijk waarom de Israeli de politiemacht heeft aangepakt, dat zijn immers de Hamas strijders die een nieuwe functie hebben gekregen in het hedendaagse Gaza beleid.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:49:06 #271
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65747230
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als er eenmaal een machtig leger is, dienen alle andere landen hun leger op te geven?

Want dat is dan op eenzelfde manier 'dom'...
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 21:53:27 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65747428
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als er eenmaal een machtig leger is, dienen alle andere landen hun leger op te geven?

Want dat is dan op eenzelfde manier 'dom'...
nou je zou kunnen proberen dat machtige leger niet aan te vallen?
of zelf een machtiger leger bouwen

maar botweg door blijven gaan simpelweg omdat je nog mensen overhebt vind ik nogal dom
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 21:55:43 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65747528
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Als er iemand van 2,5 meter en bewapend op je afkomt die toch al de intentie heeft om je te vermoorden kun je 2 dingen doen.

1- knielen en met gebogen hoofd wachten tot hij je afmaakt.
2- Ook al is hij sterker je met man en macht ertegen verzetten.

Intifada is te snappen.
er is hier geen sprake van 1 kant die op de andere afkomt, ze komen allebei op elkaar af en dat is van de kant van de zwakkere kerel nogal dom ... laat hem 3- naar huis gaan en zijn 3meter grote broer halen ofzo

maar die vergelijking is zowieso te simplistisch
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:57:46 #274
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65747613
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou je zou kunnen proberen dat machtige leger niet aan te vallen?
of zelf een machtiger leger bouwen

maar botweg door blijven gaan simpelweg omdat je nog mensen overhebt vind ik nogal dom
Wat als dat machtige leger nu heel je land afgesloten heeft? Gewoon blijven wachten totdat je bij wijze van leven begraven wordt?

Zogenaamd ala Gandhi geweldloos protesteren zoals hier eens geopperd? (Daar heeft Tibet trouwens ook niet veel aan; China gaat namelijk gewoon vrolijk door.)
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 22:00:09 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65747703
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:57 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat als dat machtige leger nu heel je land afgesloten heeft? Gewoon blijven wachten totdat je bij wijze van leven begraven wordt?

Zogenaamd ala Gandhi geweldloos protesteren zoals hier eens geopperd? (Daar heeft Tibet trouwens ook niet veel aan; China gaat namelijk gewoon vrolijk door.)
scheelt wel doden en gewonden
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:01:58 #276
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65747778
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

scheelt wel doden en gewonden
.. aan de Israëlische zijde. Tibetanen worden nog steeds zonder pardon neergeknald, ook al zijn ze geweldloos.

Ik heb niet de illusie dat als heel de Gaza uit Gandhi's zou bestaan, Israël niets meer met dat land gaat doen. Dan laat het namelijk gewoon, zoals eerder, die doorgedraaide kolonisten zijn gang gaan. Onder bescherming van het leger, dat dan weer wel. Voor het geval dat, enzo.
pi_65747786
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef Yildiz het volgende:
Vergeet ook niet dat de Hamas door Israël is 'opgericht'.

En nu wil men dat de Hamas weggaat, zodat de zogenaamd gematigde concurrent (Al-Fatah?) terugkomt.
Wie schiet de laatste tijd raketten? Wie heeft belang bij het niet langer bestaan van de Hamas?
Precies, die tweede partij. Wie krijgt de schuld? De eerste.
Wil je hiermee zeggen dat Fatah de raketten richting Israel afvuurd?

Nou dan heb je mis, de Fatah beweging heeft geen enkele betekenis meer in Gaza.
Als ze worden afgeschoten zijn ze op naam van de Islamitic Jihad, een groepering die maling heeft aan Hamas, maar ook niet wordt tegen gewerkt door Hamas.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:03:42 #278
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65747832
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:02 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ja, dat stond vandaag gewoon in het nieuws.
quote:
Als ze worden afgeschoten zijn ze op naam van de Islamitic Jihad, een groepering die maling heeft aan Hamas, maar ook niet wordt tegen gewerkt door Hamas.
Fatah. Stond in het nieuws, gisteren en vandaag.
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 22:08:20 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65748014
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

.. aan de Israëlische zijde. Tibetanen worden nog steeds zonder pardon neergeknald, ook al zijn ze geweldloos.

Ik heb niet de illusie dat als heel de Gaza uit Gandhi's zou bestaan, Israël niets meer met dat land gaat doen. Dan laat het namelijk gewoon, zoals eerder, die doorgedraaide kolonisten zijn gang gaan. Onder bescherming van het leger, dat dan weer wel. Voor het geval dat, enzo.
nou ze hoeven niet als Ghandi met hun armen over elkaar op straat te gaan zitten natuurlijk
als ze hun acties enkel nog tot defensief beperken dan is het voor Israel al snel niet te verkopen dat ze er nog Israelische militairen naar toe sturen

als die doorgedraaide kolonisten worden neergeschoten terwijl ze op Palestijnen staan te schieten zal de roep op wraak een stuk kleiner zijn dan wanneer een Palestijn zich in een schoolbus opblaast
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:10:50 #280
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65748128
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou ze hoeven niet als Ghandi met hun armen over elkaar op straat te gaan zitten natuurlijk
als ze hun acties enkel nog tot defensief beperken dan is het voor Israel al snel niet te verkopen dat ze er nog Israelische militairen naar toe sturen
Waarom zitten er dan nog in allerlei gebieden illegale kolonisten, die ook nog eens beschermd worden door het leger, als die kolonisten het nodig vinden om eigendommen van anderen te vernielen? Waarom worden kolonisten juist niet streng aangepakt door het Israëlische leger? Waarom biedt Israël niet aan om die kolonisten te bestraffen?

Een hele enkele keer worden ze met geweld uit hun gejatte huizen gehaald, wordt er een grote camera opgezet zodat het het wereldnieuws ingeslingerd kan worden, maar dat is het dan wel.
Het 'koloniseren' tegengaan lijkt geen hoge prioriteit te zijn.
quote:
als die doorgedraaide kolonisten worden neergeschoten terwijl ze op Palestijnen staan te schieten zal de roep op wraak een stuk kleiner zijn dan wanneer een Palestijn zich in een schoolbus opblaast
Ja, het beschuldigen van groepen lijkt inderdaad niet uit de wereld gewerkt te kunnen worden.

Als de Gaza niets zou doen, en 'defensief' zou zijn, zou het uitgeroeid worden.
pi_65748324
Even een voorbeeld hoe erg Gaza werd verstikt sinds 2005:

Bron: http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?v=65&c=gz&l=nl
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_65748342
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, dat stond vandaag gewoon in het nieuws.
[..]

Fatah. Stond in het nieuws, gisteren en vandaag.
Heb je daar een bron voor?

Volgens de docu van gisteravond, is de rol van Fatah totaal (met hardehand is) uitgespeeld in Gaza.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 22:17:32 #283
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65748434
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:02 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Fatah zelf is het niet met je eens.

"However, it was Abbas's own Fatah terrorist wing, the Al Aqsa Martyrs Brigades, which took responsibility for firing a Kassam and mortars on the western Negev Sunday morning." [bron]

"The Associated Press (AP) yesterday reported that about two rockets struck southern Israel, causing no damage or casualties. A wing of al-Aqsa Martyrs Brigades, a group belonging to Palestinian President Mahmoud Abbas's Fatah faction, claimed responsibility." [bron]

Israel said a missile was fired from Gaza towards the town of Ofakim, but fell in an unpopulated area.That attack was claimed by the al-Aqsa Martyrs Brigades, part of Palestinian President Mahmoud Abbas' Fatah movement. [bron]

enz.

En ook al eerder.

Fatah's armed wing, the Aksa Martyrs Brigades, announced on Monday that its men in the Gaza Strip fired 102 rockets and 35 mortars at Israel during Operation Cast Lead in the Gaza Strip. [bron]

Het is klassiek verdeel en heers.
pi_65748469
Nog eentje:

bron
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:18:23 #285
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65748485
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Heb je daar een bron voor?

Volgens de docu van gisteravond, is de rol van Fatah totaal (met hardehand is) uitgespeeld in Gaza.
quote:
29/01/09[..]
De gewapende tak van Fatah heeft de actie opgeëist. bron
Of dat dan uiteindelijk Fatah is of een afsplitsing ervan doet er niet toe.

Hamas kreeg weer de schuld.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:19:06 #286
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65748528
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Nog eentje:

[ afbeelding ]
Goed zo, je hebt plaatjes kunnen vinden.

En nu?

Wat vind jij van 20 tot 50% werkeloosheid?
pi_65748602
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Goed zo, je hebt plaatjes kunnen vinden.

En nu?

Wat vind jij van 20 tot 50% werkeloosheid?
Statistieken he. Het laat zien dat sinds de terugtrekking uit Gaza door Israel sinds 2005 veel verbeterd was. Totdat Hamas tot een coup besluit. Het laat wederom zien dat Hamas een vloek voor de Palestijnen is.

Het plaatje vinden was niet zo moeilijk hoor
bron
pi_65748661
Ik was trouwens eigenlijk op zoek naar BNP getallen uit de jaren tachtig, van voor de eerste intifada. Daarin kun je duidelijk zien dat elke intifada de palestijnen van de regen verder in de drup heeft geholpen.
bron
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:22:49 #289
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65748716
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik was trouwens eigenlijk op zoek naar BNP getallen uit de jaren tachtig, van voor de eerste intifada. Daarin kun je duidelijk zien dat elke intifada de palestijnen van de regen verder in de drup heeft geholpen.
Iets met correlatie en causaal verband.

Misschien dat je ook een relatie kunt leggen tussen het aantal aanwezige kikkers en het BNP.
pi_65748801
zinloos lama
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 22:25:58 #291
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65748876
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Statistieken he. Het laat zien dat sinds de terugtrekking uit Gaza door Israel sinds 2005 veel verbeterd was. Totdat Hamas tot een coup besluit. Het laat wederom zien dat Hamas een vloek voor de Palestijnen is.

Een halve coup aangezien ze eerst de verkiezingen gewonnen hadden.

En wat betreft die economische ineenstorting, zou de isolatie van Gaza, het bevriezen van alle tegoeden en het afsluiten van de grens wellicht ook meespelen denk je?
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 22:26:17 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65748895
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:10 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waarom zitten er dan nog in allerlei gebieden illegale kolonisten, die ook nog eens beschermd worden door het leger, als die kolonisten het nodig vinden om eigendommen van anderen te vernielen? Waarom worden kolonisten juist niet streng aangepakt door het Israëlische leger? Waarom biedt Israël niet aan om die kolonisten te bestraffen?

Een hele enkele keer worden ze met geweld uit hun gejatte huizen gehaald, wordt er een grote camera opgezet zodat het het wereldnieuws ingeslingerd kan worden, maar dat is het dan wel.
Het 'koloniseren' tegengaan lijkt geen hoge prioriteit te zijn.
probeer je nu te zeggen dat ze de geweldloze of iig defensieve aanpak al is hebben geprobeerd?

die kolonisten zitten er nog omdat het in Israel gewoon geen prioriteit heeft, niemand kan het wat schelen en politiek gezien is het niet verstandig om er wat tegen te gaan doen
quote:
[..]

Ja, het beschuldigen van groepen lijkt inderdaad niet uit de wereld gewerkt te kunnen worden.

Als de Gaza niets zou doen, en 'defensief' zou zijn, zou het uitgeroeid worden.
want dan gaat Israel harder 'terugslaan' ofzo??
ik snap hem niet
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:27:00 #293
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65748922
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een halve coup aangezien ze eerst de verkiezingen gewonnen hadden.

En wat betreft die economische ineenstorting, zou de isolatie van Gaza, het bevriezen van alle tegoeden en het afsluiten van de grens wellicht ook meespelen denk je?
Nee joh, economische sancties hebben bij alle landen alleen maar tot gevolg dat het er beter gaat.
.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:29:28 #294
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65749035
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

probeer je nu te zeggen dat ze de geweldloze of iig defensieve aanpak al is hebben geprobeerd?
Die lijkt me bij voorbaat al kansloos inderdaad, gezien ie echt nergens ter wereld werkt. Ook in China niet.
quote:
die kolonisten zitten er nog omdat het in Israel gewoon geen prioriteit heeft, niemand kan het wat schelen en politiek gezien is het niet verstandig om er wat tegen te gaan doen
Ik denk dat het de eerdere bewoners wel kan schelen. Politiek gezien zou het hoge prioriteit moeten hebben, want ik acht illegale kolonisatie als één van de oorzaken van die gigantische puinhoop.

Zolang die illegale kolonisatie doorgaat, kun je niet serieus van Israël zeggen dat ze er vrede willen.
quote:
[..]

want dan gaat Israel harder 'terugslaan' ofzo??
ik snap hem niet
Zie illegale kolonisatie.
pi_65749047
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

Of dat dan uiteindelijk Fatah is of een afsplitsing ervan doet er niet toe.

Hamas kreeg weer de schuld.
Thanks

Ik dacht dat de rol van Fatah wel uitgespeeld was, maar volgens jouw bron is dat dus niet het geval.
Het is gewoon een wespenest daar, wat moet je geloven, ik weet het niet meer.
pi_65749128
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Iets met correlatie en causaal verband.

Misschien dat je ook een relatie kunt leggen tussen het aantal aanwezige kikkers en het BNP.
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat een gewelddadige opstand geen invloed heeft op je welvaart?
bron
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:32:36 #297
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65749152
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Thanks

Ik dacht dat de rol van Fatah wel uitgespeeld was, maar volgens jouw bron is dat dus niet het geval.
Het is gewoon een wespenest daar, wat moet je geloven, ik weet het niet meer.
Na die propaganda-oorlog na het beschieten van dat VN-gebouw, waar eerst volgens Israël Hamas-strijders in zaten die zich achter burgers verborgen...
Waarna de VN zei dat ze niet geraakt waren, en dat er geen Hamas op hun terrein is (dat vonden ze terecht een zware beschuldiging).
Waarna Israël weer het verhaal verdraaide...
Weet ik ook amper nog wat ik kan geloven.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:33:08 #298
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65749173
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Dus jij durft met droge ogen te beweren dat een gewelddadige opstand geen invloed heeft op je welvaart?
Toon inderdaad eerst maar een verband aan, want wat je nu probeert te beweren, valt amper overeind te houden.
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 22:33:29 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65749192
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik denk dat het de eerdere bewoners wel kan schelen. Politiek gezien zou het hoge prioriteit moeten hebben, want ik acht illegale kolonisatie als één van de oorzaken van die gigantische puinhoop.
het nederzettingenbeleid is een gevolg van de hele gigantische puinhoop
quote:
Zolang die illegale kolonisatie doorgaat, kun je niet serieus van Israël zeggen dat ze er vrede willen.
dat zeg ik dan ook niet of wel?
ik zeg dat van beide partijen niet ... ik zeg dat het huidige beleid zinloos is
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 22:33:40 #300
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65749200
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

Er zijn aanbiedingen genoeg van de Palestijnen geweest. Kort geleden heeft Hamas bijvoorbeeld opnieuw een tien jarig bestand aangeboden. En al eerder zijn er eenzijdige wapenstilstanden geweest.

Maar wat ik al eerder aan een ander vroeg, hoe zie volgens jouw geweldloos verzet eruit voor de Palestijnen?

Wegrotten in Gaza en de reservaten op de Westbank, kijk eens hoe geweldloos we zijn en nog rustig tig jaar wachten op zelfbeschikking, hopen dat het uit de hemel komt vallen oid ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:34:09 #301
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65749222
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

tering he.

zou jij niet in opstand komen als Nederland werd bezet??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')