quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zoiets wel jahij hangt hier rond alsof 'ie heel klb heerst.
Ja, want topics hier melden die op jezelf betrekking hebben en een mod vriendelijk bedanken voor het sluiten daarvoor is idd holkruipen.quote:
Huiliequote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want topics hier melden die op jezelf betrekking hebben en een mod vriendelijk bedanken voor het sluiten daarvoor is idd holkruipen.
Oké chefquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Doen we weer lief ?
Er is al genoeg oorlog op deze wereld.
Nu weer de Tamil Tijgers
Waarom wist ik dat niet danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat niet danBij deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:25 schreef CaseyCopa het volgende:
BoWa is een kut mod die alleen om zijn eigen topics geeft, opent iemand anders exact zo'n topic of een betere gaat ie vaak snel op slot. Zelf verwijdert ie veel reacties in zijn topics om zijn reputatie hoog te houden, door alleen negatieve posts weg te halen. Derhalve vraag ik Danny BoWa per direct een IP ban te geven
Verwijderd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:28 schreef Supersoep het volgende:
Titel voor afgestudeerde Hbo'ers
Hier nog zo'n foto. Over het hoofd gezien?!
Ik zei iets tegen pluisje, dat jij dat niet leuk vindt betekent niet dat je meteen mn post moet verwijderen. Weetje wat voor mensen dat doen? Mensen zoals Stalin en Hitler. Ze vermoordden iedereen die het niet eens was met ze, precies zoals jij bent alleen iets milder, maar wel dezelfde gedachte. Idiot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Wanneer ik een topic open wil dat niet zeggen dat je dan anders kunt doen als in andere topics. En wanneer ik alleen aanwezig ben dan mod ik daar ja. Hij staat in KLB he.
Bovendien ik open amper topics.
En welke reputatie ? Wil je zeggen dat ik een reputatie heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja Casey rijmt op Stacey
Het zit je diep hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:31 schreef CaseyCopa het volgende:
en ohja, een reputatie als de meeste kutte mod ooit ja.
We zitten op een lijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:31 schreef CaseyCopa het volgende:
en ohja, een reputatie als de meeste kutte mod ooit ja.
Zit je nu ook te koken voor je beeldschermquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:30 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
Ik zei iets tegen pluisje, dat jij dat niet leuk vindt betekent niet dat je meteen mn post moet verwijderen. Weetje wat voor mensen dat doen? Mensen zoals Stalin en Hitler. Ze vermoordden iedereen die het niet eens was met ze, precies zoals jij bent alleen iets milder, maar wel dezelfde gedachte. Idiot.
hahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit je nu ook te koken voor je beeldscherm![]()
Grappig.
Die post van pluisje was allang ge-edit toen jij op de INVOEREN knop drukt. Daarom werd jou post verwijderd. Zoals ik ook al aangaf in dat topic.
Nog even doorkoken en je probeert me de schuld van de Holocaust in de schoenen te schuiven.![]()
Sorry als ik je gekwetst heb.
Nee, hoor zit helemaal niet te koken. Alleen omdat ik niet 43 smileys gebruik, zoals jij deed in je OP betekent niet dat ik aan het koken ben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Grappig.
Nog even doorkoken en je probeert me de schuld van de Holocaust in de schoenen te schuiven.![]()
Jij was toch de schuldige van de Holocaust? Althans dat werd mij verteld.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Grappig.
Die post van pluisje was allang ge-edit toen jij op de INVOEREN knop drukt. Daarom werd jou post verwijderd. Zoals ik ook al aangaf in dat topic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Lawquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:30 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
Ik zei iets tegen pluisje, dat jij dat niet leuk vindt betekent niet dat je meteen mn post moet verwijderen. Weetje wat voor mensen dat doen? Mensen zoals Stalin en Hitler. Ze vermoordden iedereen die het niet eens was met ze, precies zoals jij bent alleen iets milder, maar wel dezelfde gedachte. Idiot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |