Even wat zooi verwijderd.... ik laat hem toch voorlopig even staan nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
Het gebruik van het woord "homo" in een negatieve context
Misschien kan m'n topic beter naar R&P worden geplaatst aangezien het klaagbaakvolk alleen maar dom kan reageren.
Nee. BoWa, je kent me. Ik ben een eerlijk man, sympathiek voor ieder ander. Die kerel liep constant te provocerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom? Het is toch ook NUL - TWEE. Deal with it. Als Ajax voorstand en je had topic mogen openen had je hetzelfde gedaan.
1 2 3 4 5 6 7 | Ik ben het KLB spook! Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen! Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar! YOU HAVE BEEN WARNED! |
Volgens mij niet, er waren pas 80 topics over vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Boe-man het volgende:
Iemand deze pm ook gehad?
[ code verwijderd ]
Ow, dan is het goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij niet, er waren pas 80 topics over vandaag.
Je kunt PM ook uitzetten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Boe-man het volgende:
Iemand deze pm ook gehad?
[ code verwijderd ]
Mwoh, je bedoelt Dribbel ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Echo99 het volgende:
Uitzendbureau mutsen
Spammertje ergens halverwege pagina 1.
Die gast met dat Randstad plaatje werkt niet bij Randstad...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh, je bedoelt Dribbel ?
En die gast met dat Randstad plaatje, is dat ook een spammer ?
Wie zegt dat ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die gast met dat Randstad plaatje werkt niet bij Randstad...
Niet grappig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
done
Slijmbalquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
gesloten, wel credits voor je OP trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |