Die discussies die jij voert zijn ook uitgekauwdquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Laat maar, intussen is het topic waar ik het over had ook al dicht.
Nog 1 vraag, is deze : mensen die metalmuziek ook niet extreem uitgekauwd?
Klopt, daarom worden ze ook vaak dicht gegooid. Maar wees dan consequent.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die discussies die jij voert zijn ook uitgekauwd
Met jouw HBO/WO discussies gaat het stukken beter wou je zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die discussies die jij voert zijn ook uitgekauwd
Waar preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
Er zit aids hier:
Verhuizen en dan klagen over dialect.
Sure. Als ik ook maar 1 iets terug zou zeggen, ben ik degene die 3 notes krijgt en me koest moet houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar precies
Bij het feit dat je gepwnd! wordt door een homo of door die twee vrouwen?
Dat was een #2 van een vol topic, en het origineel was niet van mij. Lees je eerst in alvorens je gaat jankenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Met jouw HBO/WO discussies gaat het stukken beter wou je zeggen
Solliciteer voor mod en breng "change" !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sure. Als ik ook maar 1 iets terug zou zeggen, ben ik degene die 3 notes krijgt en me koest moet houden.Ze gaan gewoon fucking offtopic, het hele topic slaat nergens meer op.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod en breng "change" !
Ah, mijn macht is groot.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef Adelante het volgende:
opruimslotje
neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Crane het volgende:
Kan er geen centraal anti-carnaval topic komen ofzo?
Dat was er, maar kan ik niet meer vinden. Zoek het en ik tyf de rest dicht met verwijzingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Crane het volgende:
Kan er geen centraal anti-carnaval topic komen ofzo?
mensen die carnaval vierenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was er, maar kan ik niet meer vinden. Zoek het en ik tyf de rest dicht met verwijzing
Miep miep !quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:44 schreef postmortum het volgende:
waarom is de sc dicht? en het is trouwens #927
.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef Crane het volgende:
Kan er geen centraal anti-Crane topic komen ofzo?
Hij bereid zich voor op een comebackquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
Juupjij hangt hier ook veel rond zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |