Dit gaat mij ook tever Krea. Ik snap dat je me wil uitdagen en reacties wil ontlokken, maar JB is verre van een hoer of iets wat daar op zou kunnen lijken en dat weet je zelf ook erg goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verandert niets aan de situatie dat jij hier doet overkomen alsof je je hoer probeert te slijten?
Alvast wat voorbereidend werk doen in de rij daar voor de deur. De leukste dames spotten enzo...quote:
Alleen als ze net zo goed is met haar mond als jij...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Kreator het volgende:
Wil iemand mijn moeder nog uitproberen? (HAHA).
jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het niet leuk meer al dat hoer gedoe
Klaar nu?
Lees het zoals het er staat. Er staat dat jij hier post alsof ze je bezit is en dat je haar wel even uit wil lenen. Dat komt nogal fout over op mij (en anderen). Ga dan lekker in je fetish-partner-ruil-hoekje chatten ofzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
Dit gaat mij ook tever Krea. Ik snap dat je me wil uitdagen en reacties wil ontlokken, maar JB is verre van een hoer of iets wat daar op zou kunnen lijken en dat weet je zelf ook erg goed.
Ik ga nu nog niet. Ik moet nog eten, douchen enzo. Ik ga denk ik rond half zeven weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan ga je vroeg. Ik denk dat ik zo nog even naar huis ga, een hapje eten, en dan die kant op rij.
Die moet ik even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als ze net zo goed is met haar mond als jij...
Wat is de grap hierachter? Is al de tweede keer dat ik het voorbij zie komen, maar ik snap t niet?quote:
Waarom denk je dat ik die andere TT niet genomen heb?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het niet leuk meer al dat hoer gedoe
Klaar nu?
Wat weet jij van mijn orale kwaliteiten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
Alleen als ze net zo goed is met haar mond als jij...
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik snap inmiddels dat mensen aanstoot hebben aan onze manier van omgaan met elkaar en ik zal er niks meer over insinueren. Met andere woorden, ik houd mijn mond er wel over dicht...
Het was fun. Niet gedacht dat één zo'n opmerking zoveel los zou maken.
Prima, wat ik al zei. Ik houd er over op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees het zoals het er staat. Er staat dat jij hier post alsof ze je bezit is en dat je haar wel even uit wil lenen. Dat komt nogal fout over op mij (en anderen). Ga dan lekker in je fetish-partner-ruil-hoekje chatten ofzo.
Ik doelde bij jou vooral op je verbale kwaliteiten. Van je orale kwaliteiten weet ik nog niks. En wat mij betreft gaan we dat zou houden!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:06 schreef Kreator het volgende:
Wat weet jij van mijn orale kwaliteiten?.
Eens. Er worden wel erg veel conclusies getrokken aan de hand van een zinnetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik snap inmiddels dat mensen aanstoot hebben aan onze manier van omgaan met elkaar en ik zal er niks meer over insinueren. Met andere woorden, ik houd mijn mond er wel over dicht...
Het was fun. Niet gedacht dat één zo'n opmerking zoveel los zou maken.
"Sit back, relax, and enjoy the ride". Dat idee. Met popcorn, je moet wat doen tijdens het vermakelijk lezen van de rel/reacties.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is de grap hierachter? Is al de tweede keer dat ik het voorbij zie komen, maar ik snap t niet?
(ik blijf deze keer niet stil en 'mooiwezen')
Dit is niet de eerste keer dat er zo'n zinnetje werd gepost.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef Ludootje het volgende:
Eens. Er worden wel erg veel conclusies getrokken aan de hand van een zinnetje.
Misschien wil m'n vriendin me wel even uitlenen. Ik zal het vanavond even vragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik doelde bij jou vooral op je verbale kwaliteiten. Van je orale kwaliteiten weet ik nog niks. En wat mij betreft gaan we dat zou houden!
Vragen? Alsof jij daar wat over te zeggen hebt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Kreator het volgende:
Misschien wil m'n vriendin me wel even uitlenen. Ik zal het vanavond even vragen.
Heb je Kluts d'r nummer niet meer dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil m'n vriendin me wel even uitlenen. Ik zal het vanavond even vragen.
Ik heb thuis niets te vertellen. Maar goed, zo gaat dat in een gezonde monogame relatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:09 schreef AirwiN het volgende:
Vragen? Alsof jij daar wat over te zeggen hebt...
I know...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Kreator het volgende:
Ik heb thuis niets te vertellen. Maar goed, zo gaat dat in een gezonde monogame relatie.
Hoiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef Em.ster het volgende:
Ik kom wel terug als deze discussie voorbij is (en dan tóch mee willen lezen..).
Och gut, de roddelkut. (dat rijmt). Als je niet weet waar het over gaat, moet je gewoon op je rug gaan liggen, MLI. Daar ben je zo goed in.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef MLI het volgende:
Heb je Kluts d'r nummer niet meer dan?
Kap maar gewoon met je jaloerse gedoe. Je kunt niet alle chicks van fok aan het lijntje houden.
Doeiquote:
Ah, je hebt niet hele stoere verhalen op lopen hangen over de zoveelste fokchick die je gedumpt hebt? En nu verlies je JB en kom je háár ook nog eens afzeiken? Lekker doorzichtig ben je.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och gut, de roddelkut. (dat rijmt). Als je niet weet waar het over gaat, moet je gewoon op je rug gaan liggen, MLI. Daar ben je zo goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |