Dit gaat mij ook tever Krea. Ik snap dat je me wil uitdagen en reacties wil ontlokken, maar JB is verre van een hoer of iets wat daar op zou kunnen lijken en dat weet je zelf ook erg goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verandert niets aan de situatie dat jij hier doet overkomen alsof je je hoer probeert te slijten?
Alvast wat voorbereidend werk doen in de rij daar voor de deur. De leukste dames spotten enzo...quote:
Alleen als ze net zo goed is met haar mond als jij...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Kreator het volgende:
Wil iemand mijn moeder nog uitproberen? (HAHA).
jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het niet leuk meer al dat hoer gedoe
Klaar nu?
Lees het zoals het er staat. Er staat dat jij hier post alsof ze je bezit is en dat je haar wel even uit wil lenen. Dat komt nogal fout over op mij (en anderen). Ga dan lekker in je fetish-partner-ruil-hoekje chatten ofzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Adolecens het volgende:
Dit gaat mij ook tever Krea. Ik snap dat je me wil uitdagen en reacties wil ontlokken, maar JB is verre van een hoer of iets wat daar op zou kunnen lijken en dat weet je zelf ook erg goed.
Ik ga nu nog niet. Ik moet nog eten, douchen enzo. Ik ga denk ik rond half zeven weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan ga je vroeg. Ik denk dat ik zo nog even naar huis ga, een hapje eten, en dan die kant op rij.
Die moet ik even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als ze net zo goed is met haar mond als jij...
Wat is de grap hierachter? Is al de tweede keer dat ik het voorbij zie komen, maar ik snap t niet?quote:
Waarom denk je dat ik die andere TT niet genomen heb?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het niet leuk meer al dat hoer gedoe
Klaar nu?
Wat weet jij van mijn orale kwaliteiten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
Alleen als ze net zo goed is met haar mond als jij...
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik snap inmiddels dat mensen aanstoot hebben aan onze manier van omgaan met elkaar en ik zal er niks meer over insinueren. Met andere woorden, ik houd mijn mond er wel over dicht...
Het was fun. Niet gedacht dat één zo'n opmerking zoveel los zou maken.
Prima, wat ik al zei. Ik houd er over op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees het zoals het er staat. Er staat dat jij hier post alsof ze je bezit is en dat je haar wel even uit wil lenen. Dat komt nogal fout over op mij (en anderen). Ga dan lekker in je fetish-partner-ruil-hoekje chatten ofzo.
Ik doelde bij jou vooral op je verbale kwaliteiten. Van je orale kwaliteiten weet ik nog niks. En wat mij betreft gaan we dat zou houden!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:06 schreef Kreator het volgende:
Wat weet jij van mijn orale kwaliteiten?.
Eens. Er worden wel erg veel conclusies getrokken aan de hand van een zinnetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik snap inmiddels dat mensen aanstoot hebben aan onze manier van omgaan met elkaar en ik zal er niks meer over insinueren. Met andere woorden, ik houd mijn mond er wel over dicht...
Het was fun. Niet gedacht dat één zo'n opmerking zoveel los zou maken.
"Sit back, relax, and enjoy the ride". Dat idee. Met popcorn, je moet wat doen tijdens het vermakelijk lezen van de rel/reacties.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is de grap hierachter? Is al de tweede keer dat ik het voorbij zie komen, maar ik snap t niet?
(ik blijf deze keer niet stil en 'mooiwezen')
Dit is niet de eerste keer dat er zo'n zinnetje werd gepost.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef Ludootje het volgende:
Eens. Er worden wel erg veel conclusies getrokken aan de hand van een zinnetje.
Misschien wil m'n vriendin me wel even uitlenen. Ik zal het vanavond even vragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik doelde bij jou vooral op je verbale kwaliteiten. Van je orale kwaliteiten weet ik nog niks. En wat mij betreft gaan we dat zou houden!
Vragen? Alsof jij daar wat over te zeggen hebt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Kreator het volgende:
Misschien wil m'n vriendin me wel even uitlenen. Ik zal het vanavond even vragen.
Heb je Kluts d'r nummer niet meer dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil m'n vriendin me wel even uitlenen. Ik zal het vanavond even vragen.
Ik heb thuis niets te vertellen. Maar goed, zo gaat dat in een gezonde monogame relatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:09 schreef AirwiN het volgende:
Vragen? Alsof jij daar wat over te zeggen hebt...
I know...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef Kreator het volgende:
Ik heb thuis niets te vertellen. Maar goed, zo gaat dat in een gezonde monogame relatie.
Hoiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef Em.ster het volgende:
Ik kom wel terug als deze discussie voorbij is (en dan tóch mee willen lezen..).
Och gut, de roddelkut. (dat rijmt). Als je niet weet waar het over gaat, moet je gewoon op je rug gaan liggen, MLI. Daar ben je zo goed in.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:11 schreef MLI het volgende:
Heb je Kluts d'r nummer niet meer dan?
Kap maar gewoon met je jaloerse gedoe. Je kunt niet alle chicks van fok aan het lijntje houden.
Doeiquote:
Ah, je hebt niet hele stoere verhalen op lopen hangen over de zoveelste fokchick die je gedumpt hebt? En nu verlies je JB en kom je háár ook nog eens afzeiken? Lekker doorzichtig ben je.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och gut, de roddelkut. (dat rijmt). Als je niet weet waar het over gaat, moet je gewoon op je rug gaan liggen, MLI. Daar ben je zo goed in.
Een dikkequote:
Ik hou wijselijk mijn mond. Of is dat ook niet goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Kreator het volgende:
Maar het allertofste tijdens dit soort discussies zijn altijd die tientallen posts ertussendoor van mensen die net doen alsof ze het niet lezen en denken dat het weggaat als je 'hoi' en 'doei' posts gaat plaatsen.
doei!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Kreator het volgende:
Maar het allertofste tijdens dit soort discussies zijn altijd die tientallen posts ertussendoor van mensen die net doen alsof ze het niet lezen en denken dat het weggaat als je 'hoi' en 'doei' posts gaat plaatsen.
Mwoah, het is wel eens onaardiger geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
omg het word een beetje onaardig hier joh
Leuk he aandacht.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Kreator het volgende:
Echt... ik weet niet waar jij ze vandaan haalt. Maar soms kan je echt gruwelijk scherp uit de hoek komenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dikkevoor mijn mede Hagenees dan. Ik las laatst ergens dat jij ook nog een trouwe CD koper bent. Om het ontopic te houden, koop jij ook singles?
...als je je verhalen uit roddels haalt, moet je ze misschien even navragen. Dat helpt, want je klok hangt op de maan en je klepel op mars. Ik wees Ado op z'n uitspraken. Sinds wanneer ben jij trouwens hun vocalpoint?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef MLI het volgende:
En nu verlies je JB en kom je háár ook nog eens afzeiken?
Dank, je mag er zelf ook wezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Ludootje het volgende:
Echt... ik weet niet waar jij ze vandaan haalt. Maar soms kan je echt gruwelijk scherp uit de hoek komen![]()
*hug*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef AirwiN het volgende:
Een dikkevoor mijn mede Hagenees dan. Ik las laatst ergens dat jij ook nog een trouwe CD koper bent. Om het ontopic te houden, koop jij ook singles?
Welke CD uit jouw collectie trek jij uit de kast voor een op-en-top romantisch avondje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef Techno het volgende:
*hug*
Singles, nee die koop ik nooit eigenlijk. Dan liever gelijk het hele album (als de rest van de muziek op de CD ook een beetje goed is).
Edit. MLI, éérst lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je je verhalen uit roddels haalt, moet je ze misschien even navragen. Dat helpt, want je klok hangt op de maan en je klepel op mars. Ik wees Ado op z'n uitspraken. Sinds wanneer ben jij trouwens hun vocalpoint?
Alpha Blondy natuurlijk. Of UB40. En als toetje Barry White.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
Welke CD uit jouw collectie trek jij uit de kast voor een op-en-top romantisch avondje?
goeie vraagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke CD uit jouw collectie trek jij uit de kast voor een op-en-top romantisch avondje?
@Ripley: stond deze al op je lijstje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef MLI het volgende:
Ah, dus je hebt Kluts niet geneukt en gedumpt? Dus dat was dan inderdaad allemaal grootspraak?
Jij fungeert nu ook als vocalpoint voor JB?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je je verhalen uit roddels haalt, moet je ze misschien even navragen. Dat helpt, want je klok hangt op de maan en je klepel op mars. Ik wees Ado op z'n uitspraken. Sinds wanneer ben jij trouwens hun vocalpoint?
Iets van Lionel Richie ofzo doet het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
En dat haal je uit wat? Ik ben vocalpoint voor m'n maagzuur, dat omhoog kwam.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef MNR het volgende:
Jij fungeert nu ook als vocalpoint voor JB?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef Kreator het volgende:
Alpha Blondy natuurlijk. Of UB40. En als toetje Barry White.
Ripley heeft een lijst?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Ripley: stond deze al op je lijstje?
Ik zie toch weinig romantisch gebeuren als Jolene meespeelt op de achtergrond.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
goeie vraag
Ik doe ff mee
Mn dolly parton cd!![]()
Verdomme. Nou weet Krea dat ik reageerde voordat ik las.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat haal ik uit het feit dat je je plaatsvervangende woede vertoont. Er wordt een zin geplaatst, jij reageert daarop alsof het om jezelf kan gaan of om iemand om wie je geeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat haal je uit wat? Ik ben vocalpoint voor m'n maagzuur, dat omhoog kwam.
De betreffende dame concludeert vervolgens wel dat je op zeker speelt en over weinig creativiteit beschikt. Dat wordt een beetje zoenen en voelen en vervolgens taait ze af... Helaas... Poging twee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef Techno het volgende:
Iets van Lionel Richie ofzo doet het meestal wel goed.
En na al je gefoeter op het manvolk alhier ben ik natuurlijk niet genegen om mijn post even te editten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef MLI het volgende:
Verdomme. Nou weet Krea dat ik reageerde voordat ik las.
Wie zegt dat ik kwaad ben?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef MNR het volgende:
Dat haal ik uit het feit dat je je plaatsvervangende woede vertoont. Er wordt een zin geplaatst, jij reageert daarop alsof het om jezelf kan gaan of om iemand om wie je geeft.
Gaat het er niet om wat JB er zelf van vindt?
Ik wist dat mijn playerhaterhouding me nog eens op zou breken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En na al je gefoeter op het manvolk alhier ben ik natuurlijk niet genegen om mijn post even te editten...
Je mag me trouwens best eens bellen hoor. Dan kun je alles vragen en dan krijg je antwoord op je vragen. Kennelijk vind je het heel interessant om over mij te roddelen en dat ook gelijk als waar aan te nemen en dat is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef MLI het volgende:
Verdomme. Nou weet Krea dat ik reageerde voordat ik las.
Smack my bitch up! valt ook niet altijd in even goede aarde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
De betreffende dame concludeert vervolgens wel dat je op zeker speelt en over weinig creativiteit beschikt. Dat wordt een beetje zoenen en voelen en vervolgens taait ze af... Helaas... Poging twee?
Je bent een waardig tegenstander geweest...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef MLI het volgende:
Ik wist dat mijn playerhaterhouding me nog eens op zou breken.
Excuus, je posts komen fel overquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kwaad ben?Mijn stijl van posten is gewoon wat radicaler dan de gemiddelde knuffelchat.
En dat laatste is zeker waar, maar als iemand op een openbaar forum post heb ik gewoon recht op m'n mening dacht ik.
ja helaas heef tniet iedereen zo'n goeie smaak als ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie toch weinig romantisch gebeuren als Jolene meespeelt op de achtergrond.
Nee, da's dus 3 van de 9quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later Ludootje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:22 schreef Ludootje het volgende:
Ok, tot later mensen. Ik zou graag blijven om dit gesprek te volgen maar ik moet even de stad in
Sorry, maar ik zei in wat subtielere bewoordingen hetzelfde als Krea hoor. En misschien wordt zij graag denigrerend behandeld, ik zie het zelf niet graag gebeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Excuus, je posts komen fel over
Als het waar is dat het erom gaat wat JB ervan vindt en het jou alleen maar om jouw mening gaat, was het ook goed geweest om het bij JB te laten. Dan staat het los van jouw mening, toch?
Ik snap er geen zak van. Kun je dat ook toelichten met plaatjes ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:28 schreef MNR het volgende:
Als het waar is dat het erom gaat wat JB ervan vindt en het jou alleen maar om jouw mening gaat, was het ook goed geweest om het bij JB te laten. Dan staat het los van jouw mening, toch?
Oi. Ik roddel sowieso niet over jou, ik hoor aan. Er zijn er maar een paar waarover ik écht roddel en da's Tally want die moet ik niet en da's likewise. Op c_c heb ik derhalve ook wel eens lopen kankeren en Misstique was in dat licht ook wel eens de lul. Als je wil, we kunnen er via PM op doorgaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag me trouwens best eens bellen hoor. Dan kun je alles vragen en dan krijg je antwoord op je vragen. Kennelijk vind je het heel interessant om over mij te roddelen en dat ook gelijk als waar aan te nemen en dat is een beetje jammer.
De betreffende dame concludeert vervolgens wel dat je op zeker speelt en jij je nu al schikt naar haar wensen en voorkeuren, terwijl ze een man zoekt met een eigen identiteit en eigen initiatief. Na het toetje krijgt ze een telefoontje dat de cavia is overleden en daarom snel naar huis moet... Helaas... Poging drie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef Techno het volgende:
Smack my bitch up! valt ook niet altijd in even goede aarde.
Maar zonder gekheid. Doorgaans weet ik op voorhand wel enigszins wat haar muzieksmaak is. Dan is het niet zo moeilijk om wat op te zetten dat in de smaak valt.
Tenzij jij Jolene speelt natuurlijk...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja helaas heef tniet iedereen zo'n goeie smaak als ik
Je hoort aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:30 schreef MLI het volgende:
ik hoor aan.
Verder ben je een toffe user en ik snap niet dat je je sig aangepast hebt..
Dolly Parton is best tof hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij jij Jolene speelt natuurlijk...
Islands in the stream is natuurlijk wel weer reuze romantisch. En Working 9 tot 5 kan ook worden uitgelegd voor het betere, langdurige nachtwerk...
Dat ontken ik ook nergens. Ik probeer alleen nog de verbinding te maken tussen Jolene en een romantisch avondje.quote:
Okay.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Kun je dat ook toelichten met plaatjes ofzo?
Bellen vanuit België is mij een beetje te gortig, helaas. En ja, ik ben en blijf nu eenmaal de klokkenluider van singles als het mij zo uitkomt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoort aan.. Ja, dat geloof ik direct.
.
Speciaal voor jou, een nieuwe sig.
En ik ga niet pm'en. Je mag denken wat je wil. Tis alleen een beetje jammer dat je 'aangehoorde' roddels als waarheid aanneemt en op fok gooit zonder mij even te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |