abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71564937
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:29 schreef Cara het volgende:
Met zo'n sterk keepende jongeling realiseer je je wel hoe ontzettend hard je genaaid werd de afgelopen jaren met Timmer in de goal.

Ik ben zwaar, zwaar onder de indruk van deze keeper.
Ikzelf ken in elk geval erg weinig keepers van 19 jaar die zo sterk en zo zeker keeperswerk verrichten.

Niet om gelijk onrealistische vergelijkingen naar boven te halen, maar de enige andere keeper die ik op die leeftijd zo aan het werk zag was Iker Casillas. (al moet ik de 22(?)-jarige Romero vooral niet vergeten.)
En dan wordt Ajacieden verweten dat ze overenthousiast zijn over jeugdspelers.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:07:14 #27
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71565216
al bekend hoelang hij eruit ligt?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_71565259
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:07 schreef 9christensen het volgende:
al bekend hoelang hij eruit ligt?
1-3 weken
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_71565328
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:56 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ajacieden

GPD-bladen:
Darley Ramon Torres, de debuterende doelman, hield Feyenoord in de eerste helft op de been. De pas negentienjarige Braziliaan liet zien uitstekend te kunnen keepen, maar raakte bij één van zijn reddingen wel geblesseerd. Darley verdraaide zijn rechterknie en haalde met een pijnlijk gezicht de rust. Tegen beter weten in wilde hij ook de tweede helft gewoon spelen. De medische staf moest hem daarvan weerhouden. Terwijl de veertigjarige Rob van Dijk zijn plek innam, stapte Darley teleurgesteld onder de douche.

Volkskrant:

Been verkoos de pas 19-jarige Darley Ramon Torres boven Van Dijk en het talent Mulder. Prompt hield de Braziliaanse doelman zijn ploeg met knappe reflexen op de been, tot hij na een rare beweging naar zijn knie greep. Darley wist meteen dat het mis was, al moest de medische staf hem ervan overtuigen dat verder spelen in de tweede helft onverantwoord was.

Zo keerde een veertiger terug in het doel van Feyenoord, als het symbool van de nog lang niet voltooide wederopbouw. ‘Darley blijft mijn onbetwiste nummer 1’, aldus Been en dat zei hij uitdrukkelijk niet over Makaay of de zondag geschorste Hofland.

In de T een 7.5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:27:30 #30
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71565787
Prima keeper, maar om nou meteen zo overdreven te doen, is ook een beetje onzin.
pi_71565900
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Grulez het volgende:
Prima keeper, maar om nou meteen zo overdreven te doen, is ook een beetje onzin.
Het gaat dan ook alleen om die wedstrijd

Bewijzen doe je in minimaal een wedstrijd of 10
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71567030
Hij heeft in zijn tijd al meer dan 10 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld Nog niet allemaal in het eerste natuurlijk, maarja.

En dan nog, als je je eerste wedstrijd moeten keepen voor 44.000 man, en je doet het zo zeker en met lef, dan mag je wel zeggen dat het iets is hoor. Heeft ook nog geen fouten gemaakt, komt nog wel, maar dat zou je dan toch in het begin verwachten lijkt me. Ach, over 3 maanden zijn jullie ook overtuigd
quote:

[..]

Darley is de eerste speler waarbij ik zin heb om hem te zien spelen. Dat heb ik zelfs niet bij Wijnaldum (om maar een voorbeeld te geven, het staat vol met die jonge helden ), in ieder geval niet in zn 'begintijd'.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:17:18 #33
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71567122
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef MB23 het volgende:
Hij heeft in zijn tijd al meer dan 10 wedstrijden bij Feyenoord gespeeld Nog niet allemaal in het eerste natuurlijk, maarja.

En dan nog, als je je eerste wedstrijd moeten keepen voor 44.000 man, en je doet het zo zeker en met lef, dan mag je wel zeggen dat het iets is hoor. Heeft ook nog geen fouten gemaakt, komt nog wel, maar dat zou je dan toch in het begin verwachten lijkt me. Ach, over 3 maanden zijn jullie ook overtuigd
Het potentieel heeft hij zeker, maar dat is geen reden om hem bijvoorbeeld met Romero te vergelijken. Na al die jaren met Timmer begrijp ik het natuurlijk wel.
pi_71567301
quote:

[..]

Niet-Feyenoord supporters zien Darley nu natuurlijk voor het eerst, maar behalve in deze pot en de drie oefenwedstrijden heb ik heb hem vorig jaar in een wedstrijd of twaalf aan het werk gezien bij de jeugd van Feyenoord.
Vooral in de wedstrijd tegen jong Ajax kon je zien hoeveel potentie hij in huis heeft.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')