Heb t gelukkig uit kunnen stellen, maar het was echt een anti-climax. Had het net zo goed kunnen missenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige wedstrijd was het, echt bij vlagen geniaal tennis. Balen dat ik net om 3 uur weg moest daardoor de climax (of juist) miste
Nee daarom, dat is vast weer vier punten en dan over naar dressuur of schaatsen-op-natuurijsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:06 schreef Dos37 het volgende:
Straks studio sport om 22:30 alleen denk niet dat die heel lang zal zijn.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zo lang geleden, dat vergeet je.
3-0 Federer zonder mond en klauwzeer of whatever hij vorig jaar had.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Nadal-Federer? Ik verwacht zelf dat Nadal er zondag gewoon staat en wint, in drie of vier sets. Ik zie gewoon niet hoe Federer met zijn backhand stand kan houden tegen Nadals crosscourtforehand.
Hij had Pfeiffer. Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
3-0 Federer zonder mond en klauwzeer of whatever hij vorig jaar had.
Denk je echt dat Nadal zondag nog moe is? Die jongen is 22. Hij heeft waarschijnlijk meteen een massage gehad, heeft stevig gegeten en heeft morgen nog een hele dag en dan nog een nacht om uit te rusten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Federer in 3 of 4
Nadal zal wel moe zijn en ten tweede vind ik Federer meer in vorm dan Nadal.
Zondagochtend 09.30 uur.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat is de finale bij de mannen Nederlandse tijd ?
Ok bedankt was bang dat het 's nachts is.quote:
Ja, Hamburg 2007.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook om 930 toch? ik hoop dat de coke dan is uitgewerkt..
In ieder geval:
Ik weet dat Federer een keer van Nadal won en in de beslissende set met 6-0 won omdat Nadal de dag ervoor een lange wedstrijd had gespeeld en uitgeput was.
Zit wat in dat hij dan inderdaad uit zijn ritme is.quote:De wedstrijd was om ongeveer 1 uur 15 Australische tijd afgelopen... reken daar de persconferentie, massage, uitlopen, vervoer naar hotel, douchen enzovoort bij en je ligt rond 4 a 5 uur op bed.
Denk dat nadal wel wat uit zijn ritme zal zijn net als Djoko die met zijn dikke wallen verloor van Roddick.
Ja, vooral in die laatste zin kan ik me helemaal vinden. Nadal staat 12-6 voor in onderlinge ontmoetingen. Op een gegeven moment is het nog nauwelijks een rivaliteit te noemen.quote:Ik denk echt dat Fedje hem gaat pakken. Zou voor de onderlinge competitie ook wel goed zijn.
Nee, hebben we voor je geregeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok bedankt was bang dat het 's nachts is.
Ok'e, is dat leuk, en waar kun je dat zien?quote:Ben ik wakker voor de superbowl
Kunnen we je 400.000e post in januari 2009 nog verwachten?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hebben we voor je geregeld.![]()
[..]
Ok'e, is dat leuk, en waar kun je dat zien?
[..]
Kunnen we je 400.000e post in januari 2009 nog verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |