post #5 (bovenaan deze pagina (in 25 modus)) was er net een te veel. Jammer, over het algemeen kan ik zulk soort humor wel waarderen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze hebben wel gelijk Tong, je bent gewoon irritant, zelfs die paar keer dat je het niet bedoelt
ik hoop het ook maar ben toch bang dat rafa uiteindelijk met de beker boven zijn hoofd staat.quote:Ik denk ook dat Fedje em gaat pakken. Niet vanwege rare smoesjes dat Nadal moe is of zo, maar gewoon omdat Rogertje de beste tennisser ooit is
Mee eens, tot die "4 trouwens" vond ik ze geweldig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:55 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
post #5 (bovenaan deze pagina (in 25 modus)) was er net een te veel. Jammer, over het algemeen kan ik zulk soort humor wel waarderen.
My thoughts exactly.quote:[..]
ik hoop het ook maar ben toch bang dat rafa uiteindelijk met de beker boven zijn hoofd staat.
[...]
Ik heb ook liever de spanning morgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het niet echt spannend gaat worden.
Het hoeft niet het één of het ander te zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de spanning morgen
Ze gaat een Natalja Zverevaatje doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:03 schreef Susi het volgende:
Het zou leuk wezen als Dinara tenminste nog één game pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |