Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
joowquote:
en nog eens tiet zat ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Samzz het volgende:
Hoi!
Ik heb m'n schoentjes binnenEn twee zonnebrillen gekocht. Een mens kan er nooit te veel hebben.
PICSquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een avondje ongegeneerd rukken op pr0n en bier tanken
En morgen feest!
vanavond verjaardag, morgen stappen en zondag weer verjaardagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een avondje ongegeneerd rukken op pr0n en bier tanken
En morgen feest!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even een tvp. Ga nu eten, en dan kom ik jullie weer vervelen lieverdjes
Zo, daar ben ik weer.quote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, daar ben ik weer.
Vanavond Woofur
hee skipquote:
Ze hebben geen souvernirtjes meegebracht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hee skip
mijn ouders zijn weer uit Australië, en wat denk je....
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hebben geen souvernirtjes meegebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Kangoeroebiefstuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ssstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Heb ik nou je grap verpest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
justin is daar beter inquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik nou je grap verpest?
dat zegt me ook nietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dr. Elecktroluv. Ken je dat wel?
Woofur en Dr. Elecktroluv zijn ElecktroDJ'squote:
ok. * rulerofdeath gaat maar eens naar youtubequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Woofur en Dr. Elecktroluv zijn ElecktroDJ's
Wil je goede Elecktro?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. * rulerofdeath gaat maar eens naar youtube
heb je die ook omgedraaid?quote:
dat was best lekker volgens mijn pa en maquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was best lekker volgens mijn pa en ma
Je bent ook best lekker volgens pa en maquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was best lekker volgens mijn pa en ma
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent ook best lekker volgens pa en ma
tjah, die lieve skippy verteld geen verhaaltjes meerquote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, die lieve skippy verteld geen verhaaltjes meer
niet hierquote:
quote:
Nee, ik trap er niet meer in. Ik neem ook nooit meer op als je me belt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
Nathalie
hier een heel leuk filmpje
dat je niet fatsoenlijk kunt postenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik trap er niet meer in. Ik neem ook nooit meer op als je me belt.
Ah, dat klinkt allemaal heeeeerlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi hoi![]()
Hehe, het bezoek is weg. Nu lekker even bankhangen.![]()
Het eten was weer geslaagd.Rollade met een rode wijn jus, aardappel-knolselderijpuree met pecorino en worteltjes uit de oven met wat in boogjes gesneden ui, heel fijn gesneden knoflook, tijm, olijfolie en honing. En als toetje vanille-ijs met warme kersen.
Altijd leuk om eters te hebben.
Kirstenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi hoi![]()
Hehe, het bezoek is weg. Nu lekker even bankhangen.![]()
Het eten was weer geslaagd.Rollade met een rode wijn jus, aardappel-knolselderijpuree met pecorino en worteltjes uit de oven met wat in boogjes gesneden ui, heel fijn gesneden knoflook, tijm, olijfolie en honing. En als toetje vanille-ijs met warme kersen.
Altijd leuk om eters te hebben.
Dat past nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt allemaal heeeeerlijk
ToF-meet bij jou thuis?
ik meen het serieusquote:
waar een wil is is een wegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat past nooit.![]()
@Wouter: valt reuze mee hoor, het klinkt ingewikkelder dan het is.Of je wortels nou kookt of in een ovenschaal mikt maakt weinig uit en knolselderij met de aardappels meeis ook niet zoveel werk.
henig anquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ik ga lekker even tv kijken. Ik heb nog wat series in te halen.
Fijne avond lui!
Justice.quote:
Jajaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:10 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb me trouwens expres laten RickRollen omdat het zo'n lekker lied is.
ik kon het nummer ook niet afzettenquote:
Hij/zij die weet waar deze quote vandaan komt is heerschquote:"Weet je wat hoeren doen?"
"Ja. Hoeren neuken."
niet veel, zo ff dorp in en vanavond naar Preston Palace van 20.00 t/m 01.00quote:
In Almelo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet veel, zo ff dorp in en vanavond naar Preston Palace van 20.00 t/m 01.00
Doe eens hier langskomen en bij PP mijn 5 muntjes inwisselenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onbeperkt eten en drinken voor ¤ 42,50
[..]
inwisselen voor geld??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe eens hier langskomen en bij PP mijn 5 muntjes inwisselen
yoquote:
en waar ben je woonachtig?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Rumille het volgende:
[..]Bij m'n kerstgala was ik dat vergeten.
nee, dat wordt dan niet echt watquote:
Agutquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef Fems het volgende:
Wat een boel te doen vanavond!
Ik ga lekker thuis op de bank hangen met een kop thee en een film
Heb ik een keer medeleven is het weer niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2009 21:44:23 ]
Ik ben nog niet weg, eerst even cold case op tv afkijken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey schoonheid! Slaap lekker alvast![]()
Sterfquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef Fems het volgende:
JOEPIEDEPOEPIEDEONTZETTENDEJOEPIEYESYESYES!
1-0quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Fems het volgende:
Wie denken jullie dat wint, en met hoeveel?
Vitesse-Heerenveen
Ajax-Heracles
Heerenveen- NAC
Vitesse- Ajax
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Fems het volgende:
Wie denken jullie dat wint, en met hoeveel?
Vitesse-Heerenveen 1-3
Ajax-Heracles 2-2
Heerenveen- NAC 2-1
Vitesse- Ajax 0-1
Hahahquote:Op zondag 1 februari 2009 10:57 schreef Rumille het volgende:
Kan iemand me wat uitleggen?Ik ben geband, maar kan wel overal posten?
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:57 schreef Rumille het volgende:
Kan iemand me wat uitleggen?Ik ben geband, maar kan wel overal posten?
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Snakey het volgende:
Rumille, doodsverwensingen, off topic, 48 uur.
Ze worden met de week arroganter, die Twente supporters.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yes, Ajax verliest van HeerenveenNu moet Twente ff winnen en dan staan we 2e
"ff"quote:Op zondag 1 februari 2009 14:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze worden met de week arroganter, die Twente supporters.
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAK! Waarom wist Twente nou niet te winnen
Dat vind ik van vrouwenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Ik begin computers steeds vager te vinden
oeh doe maar luxequote:Op zondag 1 februari 2009 15:19 schreef Samzz het volgende:
Zit je capslock vast?
Ik gun mezelf een ontspannen weekend na de tentamenweek
Met jou ook alles goed?
Je pendelt elke dag op en neer van wageningen naar glbrug?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Samzz het volgende:
Wat geeft je het idee dat ik op kamers zit? Ik woon nog gewoon thuis
dan moet je ook geen virus via msn binnenhengelenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Ik begin computers steeds vager te vinden
dan baal je toch best welquote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat bedoel ik niet. Ik heb m'n laptop terug, volledig gerepareerd inclusief nieuwe harde schijf. Ik start m op en meteen heb ik een ernstige fout in windows te pakken.
Nu doet ie het een hele dag al normaal, dus misschien was het eenmalig... maar ik vind het niet normaal.
Nou. Kon wel janken! Maar hij doet het normaal. En als ie het nog een keer doet, dan ga ik terug en dan zorgen ze maar dat het goedkomt! Hoppa!quote:
Ik?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe je ook lekker kil tegen Bob
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was sich liebt, das neckt sich, eh?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe je ook lekker kil tegen Bob
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ookWat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
dat San gelijk heeft?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef Rikketik het volgende:
Wat moet Femke hier wel niet van denken?
en dan ook gewoon ff om 10 over half 5 postenquote:Op maandag 2 februari 2009 04:42 schreef Intelligence het volgende:
Ik meld mij ook maar weer eens hier
goed hequote:
Beetje op school zitten te niksen terwijl ik nog genoeg te doen hebquote:
das niet bestquote:
waarschijnlijk gewoon een griepje dus...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wilde vanochtend nog gewoon naar mn werk rijden, al voelde ik me wel erg wazig. Bij de derde rotonde besloot ik maar om om te keren en me ziek te melden. Daarna heb ik van 10 tot 4 uur 's middags liggen slapen...
En nu zit ik heel duf een beetje Fok te lezen en ga zometeen weer op bed liggen, filmpje kijken ofzo. Hopelijk ben ik morgen beter, maar als dat niet zo is moet ik maar een mailtje sturen naar de bieb.
Beter vroeg dan nooit was t toch? Iets met niet slapen kunnen enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
het is weer maadag, (goede)morgen!
[..]
en dan ook gewoon ff om 10 over half 5 posten
en dan ipv slapen maar FOK!-ken, prima!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Beter vroeg dan nooit was t toch? Iets met niet slapen kunnen enzo
wat is daarmee?quote:
dank jequote:
een nepvuurtje?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een nepvuurtje
Ja, zo'n nepkampvuurtje. Zoals je een nepopenhaard hebt. Zegmaar. Met van die stoffen dingen met een lampje eronder en dat t wappert. Zodat het van veraf net echt lijkt.quote:
Achja, een beetje woorden, om het zo maar te zeggen!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is daarmee?
gooi het eruit
x3 hahahahah!!!!quote:
Als jullie punten blijven verspelen welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Roy
gaan jullie de 2e plaats behouden?
ik denk ook dat FCT de 2e plaats niet als doel met stellen, komen nog een paar zware wedstrijden aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als jullie punten blijven verspelen wel! Zonder gekheid; denk t wel, lastige wedstrijden nu gehad, nu komt er een relatief makkelijk programma waar we hopelijk zonder puntverlies door komen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Echo99 het volgende:
Als je 5 minuten eerder weggaat:
'Zo... Middagje vrij genomen?'
Haha, succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
lees ik net in een ander topic:
[..]![]()
(stiekem niet heel grappig, maar * ReMcOrE lachte wel
)
en nu weer aan het werk, na een uur niks door storing
precies, dat topiquequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe die werkvloergrappen:D!! Als je 5 min later aankomt: Goedemiddag
Vanavond even ajax oprollenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Buikgriep is ook echt zo'n ziekte waar je niks van merkt, hč?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef Bob-B het volgende:
nu weet ik na twee weken ook eindelijk dat ik het noro-virus te pakken heb en dat ik maar even heel snel rustig aan moet gaan doen
Ik geef me nooit zo snel gewonnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Buikgriep is ook echt zo'n ziekte waar je niks van merkt, hč?
Even lekker de sluizen open zetten.quote:
Wehehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef yvonne het volgende:
Het was weer een leuk avondje foebal:
Rumille, cyberia18, msnk
week weg
haha geweldig! Marko meldt zich!quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha geweldig! Marko meldt zich!
haha zelfde hier, toen ik myat opende zag ik dat je gepost had, toen dacht ik ik reageer ff! Toevallig!quote:
ik heb d'r geen fuck van gezien. enigste was hier op ToF en toen heb ik teletekst maar even bekekenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha zelfde hier, toen ik myat opende zag ik dat je gepost had, toen dacht ik ik reageer ff! Toevallig!
Ja heracles, ik snap er niks van...hoe heracles de 1e helft ajax overklaste
FCT ole olequote:Op woensdag 4 februari 2009 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen MOET Twente verliezenAnders krijg ik 100 uitlachsmsjes
En als Twente wint neuk ik je kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen MOET Twente verliezenAnders krijg ik 100 uitlachsmsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |