De bak afkraken om er vervolgens een droevig lage prijs voor te bieden neem ik je niet in dank af. Het is een perfect werkende iMac die het geld waard is. Zoek gerust verder.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef Shaman het volgende:
Met de komst van snow leopard zal een ppc snel zijn waardeverliezen. Het is bovendien een single G5...
Heb je wel de originele leopard dvd erbij?
Ik bied honderd euro voor het systeem. Camera, toetsenbord en muis mag je houden.
Ik zou het wel knap vinden als jij Logic op een Windows computer draaiend krijgtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef Apekoek het volgende:
Overigens, muziek produceren kan ook meer dan prima op een windows machine! (mocht je ooit van gedachten veranderen) Een imac is inderdaad geen garantie dat je daardoor ineens creatief bent
Je vind een bod van 100e op een iMac g5 20inch serieus? Dan kan ik je niet meer serieus nemen. Ik hou hem liever dan dat ik 'em voor een laag bedrag verkoop natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Shaman het volgende:
Afkraken is niet mijn bedoeling, het blijft een mac tenslotte. Ik heb zelf ook nog een paar PPC's en het blijven leuke bakken. Ik kan hem iedereen aanraden.
Ik vind persoonlijk je prijs alleen veel te hoog, maar bedoelde wel serieus een eerste bod neer te zetten, zou graag voor een leuke prijs zo'n bak kopen
Ik heb toch zeker Logic draaiend op mijn windows bakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 14:58 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik zou het wel knap vinden als jij Logic op een Windows computer draaiend krijgt![]()
Maar over de prijs. Er zijn ladingen goedkopere iMacs, dat is een feit. Die iMacs komen ook niet met de optie's die ik er bij verkoop. Wat wil je zonder airport? Een goede webcam is ook een feest, net als extra ram en een goed toetsenbord plus muis. Vandaar de prijs. Een basis mac kost inderdaad minder.
En daar ga je al. Ik draai natuurlijk de laatste. Logic is sinds een tijd Mac exclusive. Ik ging er vanuit dat iedereen dat wel wist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb toch zeker Logic draaiend op mijn windows bak.
Wel niet de nieuwste versie, maar het is een Logic die draait!
En ik wou graag met de laatste Logic werken. Back on topic? Hoe eerder de iMac weg is, hoe eerder ik weer met Windows kan spelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef leolinedance het volgende:
Er zijn ook professionele programma's om muziek te produceren onder windows.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:04 schreef Daury het volgende:
[..]
En daar ga je al. Ik draai natuurlijk de laatste. Logic is sinds een tijd Mac exclusive. Ik ging er vanuit dat iedereen dat wel wist.
Dat kan dus gewoonquote:Ik zou het wel knap vinden als jij Logic op een Windows computer draaiend krijgt
De laatste versie kan dus niet op Windows. Ik denk inderdaad dat ik met Cubase verder ga. Interesse in de Mac?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat weet ik.
[..]
Dat kan dus gewoon.
Ga je over op Cubase?
Hehe neen, helaas blijft het bij een gratis kick.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:12 schreef Daury het volgende:
[..]
De laatste versie kan dus niet op Windows. Ik denk inderdaad dat ik met Cubase verder ga. Interesse in de Mac?
Reason, FL-studio.....genoeg keus, het gaat uiteindelijk om wie er achter zitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat weet ik.
[..]
Dat kan dus gewoon.
Ga je over op Cubase?
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Reason, FL-studio.....genoeg keus, het gaat uiteindelijk om wie er achter zit
Noem jij een minimum openingsbod van ¤ 650,00 wel serieus dan? Ook als je op markplaats een hagelnieuwe iMac 20" alu 2.4Ghz. core2duo, met 4G. geheugen en alles erop en eraan onder de duizend euro kunt kopen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef Daury het volgende:
[..]
Je vind een bod van 100e op een iMac g5 20inch serieus? Dan kan ik je niet meer serieus nemen. Ik hou hem liever dan dat ik 'em voor een laag bedrag verkoop natuurlijk.
je ziet 550e onder het bedrag dat ik er voor wil. Lijkt me duidelijk dat ik je niet meer serieus neem. Het is een iMac, geen huis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef Shaman het volgende:
[..]
Noem jij een minimum openingsbod van ¤ 650,00 wel serieus dan? Ook als je op markplaats een hagelnieuwe iMac 20" alu 2.4Ghz. core2duo, met 4G. geheugen en alles erop en eraan onder de duizend euro kunt kopen?
Dat je hem voor die honderd euro liever zelf houdt snap ik, ik hoopte vooral op een serieuze vanaf prijs.
Het principe is toch dat jij iets wilt verkopen en wij bieden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Daury het volgende:
[..]
je ziet 550e onder het bedrag dat ik er voor wil. Lijkt me duidelijk dat ik je niet meer serieus neem. Het is een iMac, geen huis.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Shaman het volgende:
[..]
Het principe is toch dat jij iets wilt verkopen en wij bieden?
Tot nog toe ben ik de enige die bied, ik was nog bereid tot de 200 misschien 250 euro te gaan, maar als je zo begint zie ik er liever vanaf. Check je eigen realiteitszin eens, succes met de verkoop....
Tipsy laag, edoch bedankt voor je bod!quote:
Ben ik met je eens. Voor een 20inch g5 met basis uitrusting is het een scherpe prijs. Inc mijn extra's vind ik het net te weinig. Heb de iMac trouwens ook op die site staan, toch bedankt voor je tip natuurlijk!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:10 schreef flappiewappie het volgende:
450 voor de mac is een scherpe prijs.
Probeer het anders hier eens.
Absoluut, voor 100e, maar dan zonder ziektes hè!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Is de iSight ook los te koop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |