Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey P
En nu rust voor de rest van de dag?
Ach, zolang je nog zuurstof hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vliegtuig is te laat, de Airco staat op -10 en ik heb een zeldzaam stopcontact in beslag genomen op het vliegveld. Indonesische luxe
Ooit heb ik 19 uur vertraging gehad en er was echt niets te doen op het vliegveldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, daar is het vliegtuig, 36 minuten te laat. Dat valt eigenlijk nog onder 'prima op tijd'.
ben je ook mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit heb ik 19 uur vertraging gehad en er was echt niets te doen op het vliegveld
Negeren is de beste optie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:03 schreef JortK het volgende:
Gezeveromeenbever.
nee, een hotel, we zouden om 21:00 vertrekken, maar pas om 16:00 de volgende dag konden we boardenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben je ook mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd zeg
Als ze maar geen grote lippen en een kroeskop hebben.quote:
Lekker, een dag te laat bijna.. blijft gewoon kut natuurlijk. Niet mooit en niet lekker kut. Gewoon kut.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, een hotel, we zouden om 21:00 vertrekken, maar pas om 16:00 de volgende dag konden we boarden
*proest*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze maar geen grote lippen en een kroeskop hebben.
Gewoon uitleggen wat er gebeurd is: een pinguin typte iets over een negerkut met kroeskop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*proest*
en nu zit de halve vertrekhal me aan te kijken geloof ik.
Jij bent om 9 uur al uitgeslapen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent om 9 uur al uitgeslapen?
tja, daar trekken ze gekke gezichten bij merk ik wel. Ik moet met een andere uitleg komen hoor..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen wat er gebeurd is: een pinguin typte iets over een negerkut met kroeskop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |