Ik zal niet zo flauw zijn het hele arrest te posten..quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?

Wie wil er nou geenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Echo99 het volgende:
@ DonJames: waarom verbaasd het je zo dat zo weinig Fokkers hier mee te maken hebben?

Vak-idiootquote:Op maandag 2 februari 2009 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wie wil er nou geengrensoverschrijdende fiscale eenheid
?
die Fokkers zijn waarschijnlijk op één hand te tellen, ja

Vanzelfsprekend! Zelfs onze SC is on-topicquote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Xcalibur het volgende:
Wat een serieuze reactie in een SC topic![]()
Het blijft WGR natuurlijk hiero

Ja man! Fictieve uitkeringen van in de in het beginsel vrijgestelde BOX I polissen! FTWquote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat iemand heel gelukkig kan worden van een abstract concept, terwijl de rest van de wereld echt zoiets heeft van WTF![]()
Herkenbaar wel

Dan zit ik hier volgens jou dus goed:quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Echo99 het volgende:
...
En nu kunnen alle vakidioten met geldingsdrang hun kennis hier spuien...
...

Ja, is het nu met verbindstreepje of zonder verbind-streepje?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:
[..]

Van het gemiddelde topic hier krijg ik geen harde plasser, gelukkig. Dat is in KPD al niet veel beter, overigensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Xcalibur het volgende:
voor harde plassers kan je beter in de KPD SC gaan kijken....

OW, er is een mobiele versie van het fok forum?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekker

Het zou raar zijn als je ineens bij Tweakers uit zou komen, ja...quote:

Dat ligt aan je mobiele telefoon + de browser(s) hierop. (ik heb een HTC Touch HD en Opera geeft hier de versie zoals op m'n PC en IE hierop geeft de mobiele versie.)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Xcalibur het volgende:
Misschien krijg je de text-only ofzo als je met je mobiele telefoon kijkt?
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk...s

* meldtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op de bank zitten?
En hoe vullen jullie je tijd in?

Da's toch de mobiele variant van de frontpage, niet van het forum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |