Knoop in je zakdoek uit 1970?quote:
Had ie beter een jaar of 3 eerder kunnen geven. Had ie er zelf misschien nog wat aan gehad.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pitaal__.html?p=16,2
Noem mij sentimenteel, maar ik kreeg zowat tranen in m'n ogen van dit mooie stukje nieuws
Hij kwam vast op de TT af.quote:
Hoeveel is die verhoging steeds? Want je zegt altijd een graad lager te hebben dan de rest. Dus als je nu een graad hoger hebt dan heb je toch een normale temperatuur?quote:
Dames interesse? Soempie misschien met WoW?quote:Producenten van nieuw tv format voor grote commerciele zender zoeken naar meiden/dames die interesse hebben in het professionele gamers wereldje. Speel je al (semi-)professioneel en/of ben je hard op weg daar te komen. Of wil je gewoon heeeel graag, maar is dit op de een of andere manier nog niet gelukt? Misschien is dit je kans!
Denk je dat je geschikt bent of wil je maar informatie, mail naar:
babsy@female-gamers.nl
Wil je de volgende gegevens er in elk geval bij zetten:
Je naam, leeftijd, telefoonnummer, kleine motivatie en de game(s) die je speelt.
zo werkt het nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel is die verhoging steeds? Want je zegt altijd een graad lager te hebben dan de rest. Dus als je nu een graad hoger hebt dan heb je toch een normale temperatuur?
Oh, ja weet ik veelquote:
quote:ik heb dan bij lagere temperatuur verhoging koorts dan anderen, aangezien het gaat om hoeveel temp er boven je normale temperatuur. Ik heb nu 37,5 wat dus vergelijkbaar is met 38,5 bij anderen. Dus koorts
quote:Voor de mens ligt de normale lichaamstemperatuur tussen de 35,8° en 37,2° Celsius [1]. Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's morgens vroeg om ca 3 uur is de temperatuur het laagst, 's middags om ca. 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspanning de temperatuur tot boven de 38°C oplopen zonder dat dit abnormaal kan worden genoemd. Bij een lichaamstemperatuur bij de mens in rust boven 37,5°C maar onder de 38°C spreken we van verhoging, bij een temperatuur van meer dan 38°C van koorts
Mijn normale temperatuur zit richting 35 gradenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik veel
[..]
[..]
Maar ik neem aan dat je gewoon voelt dat je verhoging hebt? Zo'n gloeikop zeg maar
Want daar kunnen statistieken niet tegenop
Dat is echt gekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn normale temperatuur zit richting 35 gradendus val sowieso al buiten de 'normale temperaturen'.
Je boft maar weerquote:de symptomen zijn verder hetzelfde. Erg warm, wazig gevoel. Mijn mams komt me zo ophalen
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Net gebeld of er nog kaarten zijn voor Kees Torn in het lokale theater maar het is uitverkocht
Een neurotische woordentovenaarquote:
Je zet een printje toch nooit aan de binnenkant? Of buitenstebinnen oprollen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Maar dat dat de buitenkant is, is verzonnen door iemand die zijn papier al zo om ophing. Als een ander het had verzonnen, dan was het net andersom geweest
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pitaal__.html?p=16,2
Noem mij sentimenteel, maar ik kreeg zowat tranen in m'n ogen van dit mooie stukje nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |