Ja, daar heb ik ook nog wel wat leuke verhalen overquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Ewelina het volgende:
De grote ironie van het hele verhaal is dat hij, jawel, HBO Pedagogiek heeft gestudeerd
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef Anosmie het volgende:
Ik probeer via het Look o Look schat eiland ( the things I do for you..) naar hun webshop te geraken. Maar een of andere vuige gele goochelaar zit me dwars.
Je vriend heeft gelijk; je bent leuk, lief, slim, intelligent en geweldig!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik probeer het. Gelukkig heb ik een vriend die me dagelijks vertelt hoe leuk, lief, slim, intelligent en geweldig ik ben![]()
Al heb ik wel last van faalangst. Maar dat is niet alleen zijn schuld.
En dat vind je terwijl je me nooit gezien hebt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vriend heeft gelijk; je bent leuk, lief, slim, intelligent en geweldig!
Vergeet wat je vader allemaal gezegd heeft, bedenk wat je allemaal bereikt hebt in je leven, laat je niet gek maken, pak je leven in je hand en stuur het jouw kant op!
You can do it girly!
Yups; tis een gavequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:27 schreef Ewelina het volgende:
En dat vind je terwijl je me nooit gezien hebt?![]()
Dat is je geradenquote:En dat laatste... daar was ik al mee bezig. Anders had ik gisteren ook geen tentamen gemaakt.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; tis een gave
[..]
Dat is je geraden
Weet je wat het is; als je naaste omgeving het maar vaak genoeg zegt, dan ga je het geloven. En zodra je zover bent, hou je er de rest van je leven (onnodig en veel) last van. En dat moet je gewoon niet toestaan. Zonde van je geluk en zonde van je zelfvertrouwen.
Dat dus!
Er is een "grote mensen site" van die snoepfabrikant, mocht het je niet lukkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef Anosmie het volgende:
Ik probeer via het Look o Look schat eiland ( the things I do for you..) naar hun webshop te geraken. Maar een of andere vuige gele goochelaar zit me dwars.
BRB. Hoop ik.
Hoe lang moet die stage zijn? Zou het in je vakantiedagen kunnen? 80% werken is qua lasten waarschijnlijk niet mogelijk? Pfffff das wel lastig ja. Mensen die ik ken die zoiets moesten doen, hebben al hun vakantiedagen eraan opgemaakt en zijn in de avonduren gaan werken. Maar dat lijkt me wel erg ... zwaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil dus HBO vertaler Engels gaan doen maar daar kan ik bij mijn huidige werk niks mee. Ik heb deze fulltime baan wel nodig qua lasten maar hoe ga ik dat oplossen met een stage die ik zou moeten lopen?
Dat lijkt me ook wel erg zwaar ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe lang moet die stage zijn? Zou het in je vakantiedagen kunnen? 80% werken is qua lasten waarschijnlijk niet mogelijk? Pfffff das wel lastig ja. Mensen die ik ken die zoiets moesten doen, hebben al hun vakantiedagen eraan opgemaakt en zijn in de avonduren gaan werken. Maar dat lijkt me wel erg ... zwaar.
Een collega van mij die is bezig als leraar voor de basisschool. Die heeft geregeld dat ie een dag minder kan werken wanneer hij stage moet lopen. Dus wellicht eerlijk zijn en misschien kan er wat geregeld worden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil dus HBO vertaler Engels gaan doen maar daar kan ik bij mijn huidige werk niks mee. Ik heb deze fulltime baan wel nodig qua lasten maar hoe ga ik dat oplossen met een stage die ik zou moeten lopen?
Oh, de herkenbaarheid.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Mijn oma was eigenlijk de enige van de familie die het geweldig vond dat ik naar de universiteit ging. Oma's
Maar ik kan er echt ontzettend boos om worden, dat mijn vader zo doet. Kom op, je gaat je kind toch niet ontmoedigen omdat die graag door wil leren?Hetzelfde toen ik zei dat ik na mijn BA nog een master wil doen, wat krijg ik te horen: "Ja maar ze willen je toch niet hebben."
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zit hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |