quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend gaat dit weekend naar familie, maar omdat ik altijd werk op zaterdag kan ik niet mee. Dus mag 'ie me in muffinvorm meenemen..
Deegroller! Groter oppervlakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
In een dieprvieszakje, theedoek er omheen en slaan met een hamer like you mean business
Romantisch/liefquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend gaat dit weekend naar familie, maar omdat ik altijd werk op zaterdag kan ik niet mee. Dus mag 'ie me in muffinvorm meenemen..
En leuk ook he? Ik moest met kerst 1 kilo kapot rammen voor in de chocoladefondue. Mn vriend dacht dat ik psycho was gegaanquote:
Je kunt ook een zak chocolate chips van 2.5 kilo kopen mij de Makro.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan chocolade ook op een snijplank leggen, daarover huishoudfolie en dan met een steelpannetje erop 'slaan' Dan spat het ook niet alle kanten op.
Ow, spuit 11
Moet je wel zo'n pasje hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt ook een zak chocolate chips van 2.5 kilo kopen mij de Makro.
Ik ben sowieso geen grote chocolade-eter, maar Guylian... Dat is toch gewoon Echt Heel Vies?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef loveli het volgende:
Vreemd genoeg valt het na een tijdje wel mee. Een zak chocolate chips gaat bij mij vele malen langer mee dan een doos Guylian. Daarvan eet ik binnen 2-3 dagen een kilo op zonder me te schamen. De zak choco die in de kast ligt, heb ik toch al gauw een half jaar. En hij is bij lange na nog niet op.
Guylian is mijn grootste zwakte. Voor mij geen eigen merk-imitatie-meuk-troep chocolade zeevruchten, alleen Guylian. De rest is idd heel vies.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen grote chocolade-eter, maar Guylian... Dat is toch gewoon Echt Heel Vies?
SHE schijnt een perm-ban te hebben en de andere rel is gesust.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef P.F het volgende:
HeeHeb ik wat gemist, ik las snel iets over SHE en iets over Miss_S
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net in de stad dat SHE-voedingssupplement gekocht om uit te proberenen toen ging ik kijken wat hardloopschoenen kosten en toen liep ik tegen heel afgeprijsde aan dus die heb ik nu ook, en de oortjes van de HEMA
![]()
Zondag begin ik met Evy-1![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:46 schreef sigme het volgende:
![]()
Gezien je principes ben je nu verplicht minimaal een maand vol te houden!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:59 schreef sigme het volgende:
Naar mijn bescheiden mening moet je Evy heel kalm volgen.
En hardlopenschoenen zijn heerlijk! Alsof je zweeeeeeeeft over dat daar beneden. Zoefzoef.
I know. Daarom heb ik maar laarzen gekocht om mezelf te belonenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Shitzooi! Ik hoop dat je morgenvroeg weer de scheuren in het porselein kunt zingen..
En onthou: This too shall pass.
Het zijn beide foto's van onszelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:05 schreef Laureline het volgende:
Sigme en Conleche, jullie avatars passen op een bepaalde manier wel bij elkaar.
Ik probeer het te zien?? Hoewel ik de ass van Sigme erg kan waarderen, wel!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:05 schreef Laureline het volgende:
Sigme en Conleche, jullie avatars passen op een bepaalde manier wel bij elkaar.
Kalm als in veel rust tussen de lessen of kalm als in dezelfde les meerdere keren doen voor ik naar de volgende ga?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:59 schreef sigme het volgende:
Naar mijn bescheiden mening moet je Evy heel kalm volgen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kalm als in veel rust tussen de lessen of kalm als in dezelfde les meerdere keren doen voor ik naar de volgende ga?
Wat moet ik trouwens straks doen als ik doodga van de spierpijn? Toch weer gaan lopen, of beter gaan wandelen en weer gaan hardlopen als de spierpijn zakt? Ik heb snel last van spierpijn namelijk dus ik doe vast even anticiperend vragen stellen
Langzaam rennenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kalm als in veel rust tussen de lessen of kalm als in dezelfde les meerdere keren doen voor ik naar de volgende ga?
Bij veel spierpijn: zelfde les nogmaals lopen.quote:Wat moet ik trouwens straks doen als ik doodga van de spierpijn? Toch weer gaan lopen, of beter gaan wandelen en weer gaan hardlopen als de spierpijn zakt? Ik heb snel last van spierpijn namelijk dus ik doe vast even anticiperend vragen stellen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef Laureline het volgende:
En hardlopen om half negen 's ochtends is beter, dan zijn er nog geen koppeltjes actief in het bos.Nouja, misschien een koppeltje houtduiven. En dan heb je dat sporten ook weer gehad. Hm. En de rest van de dag vreselijke trek.
Lijstje:
O: schijf verse ananas, sinaasappelsap
T: half uur rennen
T: geroosterde boterham gekookt ei
L: 2 boterhammen pindakaas, capuccino met bastognekoek
T: peer en mandarijn
T: boterham pindakaas, magere kwark met citroenkwark, paar vieze suikervrije katjes (scheetjesdrop)
D: sperciebonen en vegetarische balletjes
Nu wil ik voor het eten nog graag nootjes eten, en heb ik vandaag zin in minstens 2 glazen witte wijn. En het is vrijdag. En ik weeg 62,5, precies het moment dat ik halverwege mijn streefgewicht ben en het altijd misgaat omdat ik denk: "Zo, dat ging vlot, nu heb ik wel een beloning verdiend!" en dan wordt het weer van kwaad tot erger (want ik kan nooit het bij 1 keer laten) en weeg ik over 3 dagen alweer 65 en denk ik:"Wel makkelijk zo, kan ik tenminste iedere dag eten en drinken wat ik wil." Maar dat wil ik niet. Dus wat te doen?
Nee hoor niet op je allerhardst. Gewoon joggen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik loop naar een parkje op +/- 5-10 minuten loopafstand, als ik daarbij redelijk doorloop ben ik al een beetje warm.
Maar evy laat me toch joggen? Of moet je echt op je allerhardst rennen, nee toch?
Als ik spierpijn heb blijft dat makkelijk 3-4 dagen... Vandaar dat ik het vraag.
Ik doe met je mee! Ik ga zondag ook Evy 1 doen dan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net in de stad dat SHE-voedingssupplement gekocht om uit te proberenen toen ging ik kijken wat hardloopschoenen kosten en toen liep ik tegen heel afgeprijsde aan dus die heb ik nu ook, en de oortjes van de HEMA
![]()
Zondag begin ik met Evy-1![]()
[..]
En leuk ook he? Ik moest met kerst 1 kilo kapot rammen voor in de chocoladefondue. Mn vriend dacht dat ik psycho was gegaan
Het opschrijven, elke dag hier opschrijven hoe het gaat. En af en toe een dagje toegeven, want dat is een overwinning op het patroonquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef Laureline het volgende:
Nu wil ik voor het eten nog graag nootjes eten, en heb ik vandaag zin in minstens 2 glazen witte wijn. En het is vrijdag. En ik weeg 62,5, precies het moment dat ik halverwege mijn streefgewicht ben en het altijd misgaat omdat ik denk: "Zo, dat ging vlot, nu heb ik wel een beloning verdiend!" en dan wordt het weer van kwaad tot erger (want ik kan nooit het bij 1 keer laten) en weeg ik over 3 dagen alweer 65 en denk ik:"Wel makkelijk zo, kan ik tenminste iedere dag eten en drinken wat ik wil." Maar dat wil ik niet. Dus wat te doen?
Ik denk de sfeer, een soort zomers verlangenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer het te zien?? Hoewel ik de ass van Sigme erg kan waarderen, wel!!
KIM. Fotow??
Nee nee, Evy benadrukt steeds dat je vooral niet te hard moet. Maar ik lees velen die dan toch hard gaan rennen - om zichzelf uit te dagen of weet ik veel. Niet doen. Ik doe zo langzaam mogelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik loop naar een parkje op +/- 5-10 minuten loopafstand, als ik daarbij redelijk doorloop ben ik al een beetje warm.
Maar evy laat me toch joggen? Of moet je echt op je allerhardst rennen, nee toch?
Het schijnt te helpen tegen de spierpijn om vlot na het hardlopen fruitsalade (met wat yoghurt, at je dat?) te eten. Als je geen yoghurt weg kan werken bedenk dan iets anders eiwitrijks - (gekookt) ei?quote:Als ik spierpijn heb blijft dat makkelijk 3-4 dagen... Vandaar dat ik het vraag.
Mooi getal!quote:
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
Dan moet je zo een tabletje nemen zodat alle alcohol verschrikkelijk smaakt!!
Nee,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je dat lekker??
Met een toefje slagroom???
Ja, de Russische methode. Injectie kan natuurlijk ook! Blijft meteen langer werken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
Dan moet je zo een tabletje nemen zodat alle alcohol verschrikkelijk smaakt!!
Ik lust geen slagroomquote:
die smiliequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef sigme het volgende:
Hopjesvla is ook makkelijk zelf te maken. Caramel met custard. Dan heb je warme hopjesvla [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, de Russische methode. Injectie kan natuurlijk ook! Blijft meteen langer werken.![]()
Maar Conleche heeft denk ik wel gelijk: als het allemaal zo rap gaat, is het ook weer even rap mis. Ik moet mezelf een bepaalde nieuwe levensstijl aanleren (bezadigd en wijs) die voorheen niet nodig was, want toen kon ik altijd onbeperkt schranzen. En dat kost tijd. Maar dan hou je het beter vol, en wordt het - hoop ik - een natuurlijke manier van doen.
Eet je lieverquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lust geen slagroom
niet op vla
niet in slagroomgebak
niet op de koffie
niet op m'n vriendin
Heb je gezopen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Eet je liever
in een huis?
Eet je liever
met een muis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |