dooie oom/tante en hopla je kan er zo maar boven zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik net voor het eerste spaargeld heb, denk ik niet dat dat boven de 20.000 uitkomt![]()
Dank!
ja, ik weet heul nie hoe dat zit nie!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
je moet wel extreem veel hebben wil het er toe doen hoor Mo
hm....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
dooie oom/tante en hopla je kan er zo maar boven zitten
Een gul gebaar hoort sowieso extra zwaar belast te worden dus dat is altijd al jammerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Te ingewikkeld om uit te leggen, maar mijn bedrijf heeft de intentie als "gul gebaar" ergens een extraatje gegeven, maar het komt erop neer dat het mij twee keer zoveel kost als het extraatje oplevert. Stelletje hypocrieten, en de bonden trappen erin.
Die snap ik nooit he? Ik heb dus echt geen ooms en tantes die kinderloos zijn dus hun dood gaat nooit mijn brood worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
dooie oom/tante en hopla je kan er zo maar boven zitten
Ja, de belastingaangifte bij ons wordt ook lachen, dit jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
heul nie, maar om nou een topic in WGR te openen vind ik ook weer zoiets![]()
hoop niet dat 't uitmaakt, want dan zou ik ineens minder krijgen, terwijl ik toch iets van 700 terug kan krijgen
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-wonenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, de belastingaangifte bij ons wordt ook lachen, dit jaarMeneer werkt hier, maar krijgt geld uit NL. En ik heb geen officieel salaris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-wonen
maar lijkt me knap lastig![]()
ga je 't zelf uitvogelen of schakel je hulp in?
ik ga iig huiswaarts
Eerst zelf proberen, anders hulp inschakelen. En: mehn, een half uurtje over de grens en niets dan ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel zacht vuurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boter laten smelten, doe ik dat gewoon in een steelpannetje op het vuur?.
Wat Coldfeet zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boter laten smelten, doe ik dat gewoon in een steelpannetje op het vuur?.
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga chocchipmuffins bakken..
M'n vriend gaat dit weekend naar familie, maar omdat ik altijd werk op zaterdag kan ik niet mee. Dus mag 'ie me in muffinvorm meenemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:09 schreef Carria het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo maar of heb je een speciale reden voor zoiets lekkers?
PMquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een gul gebaar hoort sowieso extra zwaar belast te worden dus dat is altijd al jammer![]()
Het is mijn werk om te weten wat je werkgever wel en niet 'zomaar' kan geven zonder dat het je bakken met geld kost dus je weet mijn pm box te vinden als je vragen hebt.
Sowieso ben ik nieuwsgierig nu
In een dieprvieszakje, theedoek er omheen en slaan met een hamer like you mean businessquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat is chocolade hakken een rotwerk.. Ik zal 't wel weer verkeerd doen ook.
.
Omg, dank je wel! Ik stond net al een hele poos als een soort psychopaat met een enorm mes te hakken, maar dit ga ik proberen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
In een dieprvieszakje, theedoek er omheen en slaan met een hamer like you mean business
Je kan chocolade ook op een snijplank leggen, daarover huishoudfolie en dan met een steelpannetje erop 'slaan' Dan spat het ook niet alle kanten op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wat is chocolade hakken een rotwerk.. Ik zal 't wel weer verkeerd doen ook.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |