Gefelischap, dawg.quote:
Ik ga geen namen noemen, want dat zal wellicht niet gewaardeerd worden, maar het zijn er drie waarvan één nog steeds actief, twee slechts eenmalig en één alhier postende.quote:
Ja!quote:
Ach de 4 uur kom je ook nog wel door.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja!Rond een uur of 4 hoop ik vakantie te gaan vieren
Dus iets langer nog
Oh ja, dat zeker! Ik geef dingen door en maak wat af en dan ben ik wegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de 4 uur kom je ook nog wel door.
Ik ben géén sletquote:
Maar wie dan wel?quote:
Tnx voor het verduidelijken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar geen FOKslet, net als MLI
of ik een foto van je mag zienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
En wat zijn de prangende single vragen van vandaag?
Ja, schiet eens op singlesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wilt het wel erg graag weten hee!(en ik lees mee)
Wat doe jij om je als sexy single te uiten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
En wat zijn de prangende single vragen van vandaag?
dat is een goedequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat doe jij om je als sexy single te uiten?
Jammer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef MNR het volgende:
Voor de Singles die vanavond gaan, ik ga niet. Reden: een van de 2 meiden heeft afgezegd en dat was degene met wie ik thuis zou rijden (en naast mij in de auto zat). En omdat ik best vermoeid ben, rijd ik liever met iemand naast me in de auto als alleen.
Daarnaast heb ik ook een uitnodiging gehad voor een make-up party!Dus terwjil jullie keihard aan het flirten zijn, ga ik mezelf eens heerlijk verwennen met een nieuwe make-up line
![]()
Sorry, volgende keer beter! Had echt graag willen gaan, maar nu het er toch zo voorstaat: een Singles party is er volgende maand ook weer
weinig denk ik zo. ik probeer gewoon mezelf te zijn. en dat betekend de ene keer wat leuker gekleed enzo dan de andere keer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat doe jij om je als sexy single te uiten?
Denk je dat necrofilie zo groot is in Nederland dan??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een goede
En hoe doen we dat?
Ik zou zeggen mezelf dood flirten in sexy outfitjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |