Jeeejquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeg je nou dat de mensen die mijn uitspraken over de al dan niet serieuze aard van mannen proberen te ontkrachten, gefrustreerd zijn?
Komt goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik maak een keuze
Nee, ik moest kiezen of delen. En Box, er komt echt wel een andere Singles avond. Zien we elkaar toch gewoon een volgende keer? Het is echt niet zo dat ik even gemakkelijk dit heb besloten, ik vind het gewoon niet verstandig om alleen achter het stuur te kruipen terwijl ik vermoeid ben. En ik had nog een andere uitnodiging staan, dus dat maakt de keuze makkelijker.
Maar Box, vorige maand ben ik er voor het eerste geweest, was echt gezellig. Je gaat je echt wel goed vermaken
Goede middagquote:
Ik denk dat als je me ziet, je je vooroordelen wel zou laten varenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Komt goedGroot voordeel is dat mijn beeld van jou nog behouden blijft
Jammer dat je niet komt. Volgende keer beter toch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat als je me ziet, je je vooroordelen wel zou laten varen
Maar goed, daar komen we binnenkort wel achter.
Als ik je spreek bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat als je me ziet, je je vooroordelen wel zou laten varen
Maar goed, daar komen we binnenkort wel achter.
Nog steeds een jonge god.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch jarig vandaag?Proficiat.
Precies, volgende keer beterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt. Volgende keer beter toch.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog steeds een jonge god.
Dank Bengeltje.![]()
Sterkte en kop op het komt wel goed. Je bent al op de helft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
pfff al een uur aan de poets en nog niet op de helft
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte en kop op het komt wel goed. Je bent al op de helft.
Ja, ik ben hier ook druk bezig, is hard nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
Oh sorry verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm er staat NOG NIET EENS op de helft
Jij wilt het wel erg graag weten hee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:24 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd D
Ik zit pas op 2 van de 9 mensen
Nog harder werken dan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
Have fun vanavond!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen ik ben ervandoor.. tot vanavond en anders tot uh zaterdag/zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |