abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65561766
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef MLI het volgende:

[..]

Mooi, persoonlijk gedicht:

Lieve Bengel,
Ik vind je een engel.
Je bent zo lief!
Een echte hartendief!
Je wint iedereen voor je
Met je grote hartje.
De man die jou van de markt plukt.
Is niet van de pot gerukt.

Lief.

Dat niet van die pot gerukt mag ik hopen, geeft me vreemde beelden.
Helemaal omdat het slot van mijn toilet stuk is.
pi_65561768
Wel grappig dat er ALTIJD mannen zijn die het beeld proberen te ontkrachten. Ik bedoel, als mannen omgekeerd zeggen dat alle vrouwen op klootzakken vallen, dan zie je de dames ook niet allemaal roepen dat ze écht wel een lieve man zoeken .
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:02:39 #153
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_65561803
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ken zoveel oprechte mannen Natuurlijk willen ze ook wel graag seks, maar dat is ook niet zo gek. Maar ik heb zelden het probleem dat ik een andere verwachting van een man heb door de indruk die hij gegeven heeft. En de meeste mannen willen ook gewoon een lief vriendinnetje volgens mij
Dat laatste denk ik ook inderdaad
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:02:43 #154
101353 mrbox
Miep miep
pi_65561804
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef MNR het volgende:
* MNR heeft een immens grote glimlach

Voor de Singles die vanavond gaan, ik ga niet. Reden: een van de 2 meiden heeft afgezegd en dat was degene met wie ik thuis zou rijden (en naast mij in de auto zat). En omdat ik best vermoeid ben, rijd ik liever met iemand naast me in de auto als alleen.
Daarnaast heb ik ook een uitnodiging gehad voor een make-up party! Dus terwjil jullie keihard aan het flirten zijn, ga ik mezelf eens heerlijk verwennen met een nieuwe make-up line

Sorry, volgende keer beter! Had echt graag willen gaan, maar nu het er toch zo voorstaat: een Singles party is er volgende maand ook weer
MNR zo van mijn avond wat doe je
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:03:20 #155
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65561822
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef MLI het volgende:
Wel grappig dat er ALTIJD mannen zijn die het beeld proberen te ontkrachten. Ik bedoel, als mannen omgekeerd zeggen dat alle vrouwen op klootzakken vallen, dan zie je de dames ook niet allemaal roepen dat ze écht wel een lieve man zoeken .
Ik ontkracht niks, ik durf zelfs wel te onderschrijven wat jij beweert. En ik ben alleen maar blij dat zulke mannen bestaan. Daar val ik dan in positieve zin bij op.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65561832
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Lief.

Dat niet van die pot gerukt mag ik hopen, geeft me vreemde beelden.
Helemaal omdat het slot van mijn toilet stuk is.
Nou ja, ik bedoelde dat zo iemand het niet verkeerd bekeken heeft volgens mij, maar dat rijmde niet.

Volgende keer ga ik eens proberen een mooi, persoonlijk gedicht te maken met een iets minder hoog sinterklaasgehalte.

En nu ga ik gauw offline want mijn klasgenoten komen zo langs voor een werkvergadering en ik zit hier nog in pyama.
pi_65561839
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kop op er komen nog genoeg andere vrouwen. Waaronder nog een aantal Fok!sters.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65561849
quote:
Nee, die dames negeren dergelijke gefrustreerde mannen gewoon. En terecht.

De dames die hun versie roepen daarentegen, tja, ergens koesteren we nog de stille hoop dat die verbittering nog te verhelpen is. Soms slagen we daar zelfs in. Hoogst altruïstisch.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_65561856
quote:
Ik zoek gewoon niet
compact en kleverig.
pi_65561868
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gelukkig zie ik mijzelf niet als 'de meeste mensen'.
Uhm oke, ik zie een probleem aankomen.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat heb je dan? Een hernia?
Geen hernia, een versmalling tussen mijn 4e en 5e lendewervel/ zwakke rug/ holle rug.
Die drie samen is dus mja, oppassen.
pi_65561875
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
Ja hallo L
Hoi . M . Slowchattertje .
pi_65561889
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou ja, ik bedoelde dat zo iemand het niet verkeerd bekeken heeft volgens mij, maar dat rijmde niet.

Volgende keer ga ik eens proberen een mooi, persoonlijk gedicht te maken met een iets minder hoog sinterklaasgehalte.

En nu ga ik gauw offline want mijn klasgenoten komen zo langs voor een werkvergadering en ik zit hier nog in pyama.
Over 14 dagen is valentijn dus leef je uit.
Doei
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:05:31 #163
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65561893
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
Om je eigen woorden nog maar eens te herhalen: dat kan nog wel even duren...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65561915
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik begreep het wel hoor, daarom ook lief.

Vergaderse.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:06:27 #165
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_65561923
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:

Zo eentje waarvan je vrolijk wordt als je naast haar wakker wordt. Waar je lekker tegenaan kan kruipen op de bank. Die je graag verzorgt als ze ziek is.. Zo een lieve die je af en toe gewoon eens gênant hard mag nemen.. Ja, tuurlijk willen mannen dat!
Ja veel mannen willen van zichzelf geloven dat ze zo in elkaar zitten, maar als ze een leuke/mooie/lekkere vrouw treffen die ook nog interesse toont (al dan niet met lustgevoelige inslag) dan verschuift het epicentrum van het denken toch al snel naar de inwonende van de boxershort.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_65561951
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

[..]

Geen hernia, een versmalling tussen mijn 4e en 5e lendewervel/ zwakke rug/ holle rug.
Die drie samen is dus mja, oppassen.
Dat lijkt me vervelend om zoiets te hebben. Maar ik kan met je meepraten ik heb scolliose en ben daarvoor aan mijn rug geopreerd. Nu heb ik gelukkig geen last meer van mij rug. Een klein nadeel dat ik nu sneller moe ben dan voordat ik geopreerd was.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:08:17 #167
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65561990
Mensen ik ben ervandoor.. tot vanavond en anders tot uh zaterdag/zondag
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65562020
* Bengeltje moet wel even lachen.
pi_65562026
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Tot vanavond.
14 SHADES OF GREY
pi_65562033
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel plezier CG.
pi_65562043
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, die dames negeren dergelijke gefrustreerde mannen gewoon. En terecht.

De dames die hun versie roepen daarentegen, tja, ergens koesteren we nog de stille hoop dat die verbittering nog te verhelpen is. Soms slagen we daar zelfs in. Hoogst altruïstisch.
Zeg je nou dat de mensen die mijn uitspraken over de al dan niet serieuze aard van mannen proberen te ontkrachten, gefrustreerd zijn?
pi_65562055
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje moet wel even lachen.
Wat is er zo grappig? Vertel want dan kunnen wij meelachen.
14 SHADES OF GREY
pi_65562058
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik maak een keuze

Nee, ik moest kiezen of delen. En Box, er komt echt wel een andere Singles avond. Zien we elkaar toch gewoon een volgende keer? Het is echt niet zo dat ik even gemakkelijk dit heb besloten, ik vind het gewoon niet verstandig om alleen achter het stuur te kruipen terwijl ik vermoeid ben. En ik had nog een andere uitnodiging staan, dus dat maakt de keuze makkelijker.

Maar Box, vorige maand ben ik er voor het eerste geweest, was echt gezellig. Je gaat je echt wel goed vermaken
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65562077
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hoi . M . Slowchattertje .
Hihi

Moest even melden dat ik vanavond niet meega
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65562122
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef MLI het volgende:

[..]

Zeg je nou dat de mensen die mijn uitspraken over de al dan niet serieuze aard van mannen proberen te ontkrachten, gefrustreerd zijn?
Nee. De groep die ik aanduidde bestaat uit de mannen die bij het minste of geringste commentaar leveren over dat alle vrouwen op klootzakken vallen of erger nog, die een welbekend uitgekauwd stukje van Hans Teeuwen declameren als argument.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')