Je kan toch gaan , oefening voor de herkansing?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik wil best een foto pmmen hoor maar word je daar nou echt vrolijk van?
Volgende week vrijdag heb ik de laatste... pfff
Vandaag had ik er ook een maar ik ga niet, ik ken het echt veeel te slecht
Mezelf strak in het (driedelige) pak hijsen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef MNR het volgende:
Wat doe jij om je als sexy single te uiten?
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
weinig denk ik zo. ik probeer ben gewoon mezelf te zijn. en dat betekend de ene keer wat leuker gekleed enzo dan de andere keer.
Ow nou dan pm ik er ff eenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch gaan , oefening voor de herkansing?
En ja, heel vrolijk, want wij gaan uit na jouw tentamens
Uiteraard, maar ik heb een foboquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ow JB dan wil ik wel ook een pic van jou he!
Wat is dat toch dat mensen een 'minder beeld' van me hebben gekregen'? Omdat ik toevallig in het openbaar zeg dat ik seks wilde hebben met een collega van me?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Howl het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ook al is het beeld wat ik van je heb de afgelopen week wel wat minder geworden. Ik had je graag eens in real life gezien. En je kon ook met mij mee rijden
En veel plezier toegewenst met de make-up party.
Dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
Owja
En kut valt wel mee hoor
Je mag bij ons oneindig herkansen en ik heb nog 2 kansen om het vak helemaal te volgen dus dat kom wel goed
Ga het gewoon helemaal over doen
Ik pm zo
Bedankt voor je berichtje Cuequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
jammer dat je niet gaat MNR maar veel plezier vanavond. ik cm ook weer weg want dit kort teveel batterijen haha
Verschrikkelijk nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer
'Jolene' is gewoon opDat draaide mn beste vriendin grijs
Oew hulde!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mezelf strak in het (driedelige) pak hijsen.
[..]
Dat dus.
Mijn beeld is onveranderd hoor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen een 'minder beeld' van me hebben gekregen'? Omdat ik toevallig in het openbaar zeg dat ik seks wilde hebben met een collega van me?
Dat is alweer een tijdje terug voor mij, een pak dragen. Is niet nodig op mijn werk, behalve als ik naar klanten moetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mezelf strak in het (driedelige) pak hijsen.
[..]
Dat dus.
Hoe openbaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen een 'minder beeld' van me hebben gekregen'? Omdat ik toevallig in het openbaar zeg dat ik seks wilde hebben met een collega van me?
Dat inderdaadquote:
Geen idee? Maar ik val dan ook niet in die groep mensen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef MNR het volgende:
Kom me vanavond maar ophalen in pakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje terug voor mij, een pak dragen. Is niet nodig op mijn werk, behalve als ik naar klanten moet
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Alhoewel ik er als ik jou was niet rouwig om zou zijn dat je voetstuk wat lager is geworden, maakt het een stuk makkelijker om in levende lijve aan te voldoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen een 'minder beeld' van me hebben gekregen'?
logische keuze lijkt me :-) en mannen in pak jammie . Owja ik ben weg hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Bedankt voor je berichtje Cue
Next time we meet. Ik wilde mijn vriendin ook niet teleurstellen.. en als ik moet kiezen tussen haar en jullie, kies ik toch voor haar. Daarvoor is ze m'n vriendin
neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe openbaar?
En Jolene is uber tof!
Blauw, grijs of zwart?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom me vanavond maar ophalen in pak
Ik had niet anders verwacht van je JBquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook geen ander beeld van je hoor, hooguit wat minder stoffig
en idd B, maar ik kan het dus wel helemaal meezingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |