Nou het maakt mij dus niet veel uit wie wie neukt. Dus ik was er wel even benieuwd naarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
De retorische vraag der retorische vragen.
Duidelijk. Soms is het lastig het door te hebben jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel erg nieuwsgierig van nature. En ik zie de hele tijd allemaal van die kleine hints of steekjes onder water en die snap ik dan niet
Deur. Huis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
Nou Rip, vertel. Waar staan ze.
Dat is toch de samenvatting van elk topic. Het gaat vrijwel altijd nergens over. Dus samenvatten is erg makkelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah het gaat nergens over, dankje voor de samenvatting.
[..]
Ik ben te afgeleid.![]()
Hai Lit.
Hoe gaat het met u?quote:
Ja, dat wist ik alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Memento-Mori het volgende:
@ rip ik neuk ook niemand van hier en ook (nog) niet van buiten fok.
Heb met in totaal 1 fokker geneukt maar das algemeen bekend, zo goed?
Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou ik ga me huis maar beetje in orde maken voor de 3 chica's die straks komen... god ik haaaaaaat huishouden
Nou dat is toch nieuws of nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel positief.Ik zie wel wat er uit voort komt.
Niet gehyved. heb gewoon mijn bronnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks. Vertel eens over dat geslet?
Heb je me gehyved of zo?
Ja, dan weet je dat nu ook dus.quote:
Goed!quote:
PMquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Goed!
Ik vind het wel een leuke TT. Ik heb weet van 9 'stelletjes' waarvan het meeste toch vooral gebaseerd was op enkel seks. Het zullen er in feite wel meer zijn dus. Ik juich het allemaal toe trouwens, interesseert me niet zoveel. Op het forum merk je er doorgaans weinig van tenzij iemand gepwnd wordt en ook dat gebeurt wel eens. Maar wat ik wel opvallend vind is dat de mensen met de reputatie zich juist in deze reeks heel netjes gedragen. En die mensen zijn Adolecens en ik.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al
Maar met welke 4 heeft DH het gedaan? Flirten JB en A alleen of is er meer? Etc. etc.
ben sloddervos en van huishouden is niets terechtgekomen toen ik ziek was... met 3 harige katten is het dus hard nodig jaquote:
Ik geef de hints, steken onder water heb ik een gruwelijke hekel aan. Ik gooi dingen liever open en bloot op het forum. Een eigenschap die lang niet iedereen waardeert trouwens, waar ik heel goed in kan komen. En daarin ook wel eens de plank misgeslagen trouwens.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt ook duidelijke hints en steken onder water gezien?
Netjes gedragen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Goed!
Ik vind het wel een leuke TT. Ik heb weet van 9 'stelletjes' waarvan het meeste toch vooral gebaseerd was op enkel seks. Het zullen er in feite wel meer zijn dus. Ik juich het allemaal toe trouwens, interesseert me niet zoveel. Op het forum merk je er doorgaans weinig van tenzij iemand gepwnd wordt en ook dat gebeurt wel eens. Maar wat ik wel opvallend vind is dat de mensen met de reputatie zich juist in deze reeks heel netjes gedragen. En die mensen zijn Adolecens en ik.
Dat is mooi dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Goed!
Oke, begin maar snel dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben sloddervos en van huishouden is niets terechtgekomen toen ik ziek was... met 3 harige katten is het dus hard nodig ja
Is het zo erg Rip?quote:
Flirten. Dat valt mij nou nooit op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zijn in elk geval geen hints die je verkeerd zou kunnen opvatten dacht ik...
Kennelijk had ik t mis
Inderdaad te eerlijk en open zijn heeft ook een negatieve kant. Daar heb ik ook last van met solliciteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik geef de hints, steken onder water heb ik een gruwelijke hekel aan. Ik gooi dingen liever open en bloot op het forum. Een eigenschap die lang niet iedereen waardeert trouwens, waar ik heel goed in kan komen. En daarin ook wel eens de plank misgeslagen trouwens.
Ofwel Adolecens vertelt mij iets niet maar hij houdt bij hoog en laag vol dat hij 1 persoon via fok heeft leren kennen. Maar de 2 fokkers waar ik mee naar bed geweest ben, heb ik niet ontmoet via fok. Dat maakt het verhaal ook anders. Ik hou mijn sletleven en fok gescheiden waar mogelijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flirten. Dat valt mij nou nooit op.
Zo ver ik weet is dat niet altijd gelukt. Je sletleven en Fok! gescheiden houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ofwel Adolecens vertelt mij iets niet maar hij houdt bij hoog en laag vol dat hij 1 persoon via fok heeft leren kennen. Maar de 2 fokkers waar ik mee naar bed geweest ben, heb ik niet ontmoet via fok. Dat maakt het verhaal ook anders. Ik hou mijn sletleven en fok gescheiden waar mogelijk.
Heel netjes, maar welke 2 fokkers heb je dan buiten fok leren kennen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ofwel Adolecens vertelt mij iets niet maar hij houdt bij hoog en laag vol dat hij 1 persoon via fok heeft leren kennen. Maar de 2 fokkers waar ik mee naar bed geweest ben, heb ik niet ontmoet via fok. Dat maakt het verhaal ook anders. Ik hou mijn sletleven en fok gescheiden waar mogelijk.
Ja, goed!quote:
En die persoon ben ik en inderdaad neuken we.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Jaquote:
Allebei geen bekende namen. Iets met F1 en Sharky. Ik wil hun volledige usernames niet prijsgeven. Hoewel ik met een oud account wel in Boe's neuklijst sta.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel netjes, maar welke 2 fokkers heb je dan buiten fok leren kennen?
Dat is dan ook onbegonnen werkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
Iedereen roept van alles, maar niemand die me even concreet van mijn nieuwsgierigheid afhelpt
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Als iedereen nu gewoon zijn of haar lijstje post dan is Ripley ook weer blij.
Noem maar namen hoor. Verder heb ik dawg gedate een keer toen ik nog in NL woonde. We hebben gezoend en daarna kwamen we tot de conclusie dat er niet genoeg gevoelens waren. Maar een keer zoenen vind ik niet sletten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is dat niet altijd gelukt. Je sletleven en Fok! gescheiden houden.
Sharky postte volgens mij wel eens in ONZ.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Allebei geen bekende namen. Iets met F1 en Sharky. Ik wil hun volledige usernames niet prijsgeven. Hoewel ik met een oud account wel in Boe's neuklijst sta.
Ahhquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Iedereen roept van alles, maar niemand die me even concreet van mijn nieuwsgierigheid afhelpt
Begin eerst zelf maar Ripley. Met wie doe jij de Bedroom Mambo?quote:
Die tweede is al meer dan 200 dagen niet op Fok! geweest, heb je hem weggejaagd?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Allebei geen bekende namen. Iets met F1 en Sharky. Ik wil hun volledige usernames niet prijsgeven. Hoewel ik met een oud account wel in Boe's neuklijst sta.
welke rep?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, goed!
Zullen we het maar eens over jouw rep hebben?
Hoewel, je hebt de rep maar feitelijk heb ik van maar 2 mensen gehoord, dus dat valt nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |