Lol serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaazou het je graag vertellen maaaaaaaar dan word ik weer uitgescholden op msn
Nu weet iedereen het dus behalve ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:57 schreef renedis het volgende:
Ze was trouwens niet al te moeilijk te vindenbij de 4e poging had ik haar te pakken
Nadat ze dit leest welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:57 schreef renedis het volgende:
ze weet het overigens zelf nog niet dat ik der heb gevonden
Jij hebt zo'n kutlevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik zit compleet onder de plak bij haar
echt hequote:
tssss...quote:
Ik zou het ook niet weten jonge, een hopeloze zaakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef renedis het volgende:
[..]
echt he
ik weet ook niet meer wat ik er mee aan moet, ze is compleet los geslagen.
Volgens mij hebben ze der vanmorgen opgehaald en mag ze vanaf dinsdag weer een paar dagen onder de mensen zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten jonge, een hopeloze zaak
Wanneer komen ze der weer met het busje ophalen?
Zonde van je autoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tssss...
[ afbeelding ]
en moozz nadat renedis met zn auto tegen m was aangereden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooz' imitatie van Sgelequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
mooz de echte kindervrind:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
mooz is gewoon om te knuffelen:
[ afbeelding ]
eetze!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh ik ga eten! Lekker aan de turkse pizza!!!eetse iedereen!
Eet smakelijk manquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh ik ga eten! Lekker aan de turkse pizza!!!eetse iedereen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
mooz in goed gezelschap:
[ afbeelding ]
het is een sport daar heh. traditie! die beesten worden ervoor gekweekt.quote:
t vrouwtje is ook vrij, leuke dingen doenquote:
Mkej, have funquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t vrouwtje is ook vrij, leuke dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |