quote:
Dat het te langzaam gaat kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat me gewoon te langzaam
maar het gaat
dat heb ik al echt lang niet gekeken.quote:
Dat hadden de duitsers moeten weten vroegerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb ik al echt lang niet gekeken.![]()
ik vond vrouwenworstelen veel leuker. die zijn veel gemener.gasdildo's en al
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hadden de duitsers moeten weten vroeger
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kon aardig wat duitsers laten zweten vroeger
oftwel je bent toe aan weekendquote:
ja eigenlijk wel... vanmiddag om 3 uur is het zoverquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftwel je bent toe aan weekend
bah wat een vieze smileys zeg...quote:
wie nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftwel je bent toe aan weekend
neej ik keek ff in de spiegelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo lelijk ben ik toch niet dat je er nachtmerries van krijgt
mjaa zit al tijden te zoeken naar debbie maar nog nietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ben je nog achter interessante dingen gekomen
Ik pas voor alle 3quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef renedis het volgende:
jij kijkt liever naar dit ofzo?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent misschien toch niet zo goed als ik dachtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:38 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa zit al tijden te zoeken naar debbie maar nog niets
Hey debbiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:40 schreef Dueno het volgende:
jonguhs nog ffies en dan hebben jullie oowk weekendik heb nu lekker 4 dagen weekendddd
heyquote:
hey MD, nah valt mee...ik wou maandag en dinsdag vrij...maar dat krijg ik niet...vanwege zogenaamde coverage problemen.quote:
irritant...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hey MD, nah valt mee...ik wou maandag en dinsdag vrij...maar dat krijg ik niet...vanwege zogenaamde coverage problemen.
mjaa ik kan er wel achter komen.. maar kost een beetje moeitequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent misschien toch niet zo goed als ik dacht
Hoe kan ik er nu ooit romantisch verrassen als ik niks van der weet![]()
Ohw der werd niks gezegd over PM's?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa ik kan er wel achter komen.. maar kost een beetje moeitewaar ik geen zin in heb
en als ik het weet, werd mij vriendelijk verzocht om het NIET te posten in GRTDOJW
whahaaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw der werd niks gezegd over PM's?
Serieus? Goed speurwerkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef renedis het volgende:
[..]
maleduck heet officeel Ronny tielemans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |