En wie heeft je daartoe gedwongenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:24 schreef drummerdude het volgende:
Dag![]()
(Ik ga hierheen, heb het concert nu al 2 keer gezien/geluisterd)
Sorry, door Ayo is een allergie ontstaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:27 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Heb je alleen Ayo geluisterd of zijn cd?
Ayo
Ayo is echt zonde. Als hij met You don't know, het nummer dat hij nu gaat uitbrengen, was doorgebroken, hadden jullie hem denk ik wel gemogen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, door Ayo is een allergie ontstaan
Heej Bren!quote:
Het is echt ontzettend debiel dat ze dat nummer nu nóg een keer uitbrengen. Kan ie nu ineens geen nieuw nummer meer maken nu hij bekend isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ayo is echt zonde. Als hij met You don't know, het nummer dat hij nu gaat uitbrengen, was doorgebroken, hadden jullie hem denk ik wel gemogen...
Die is toch ook al kapot gedraaid op 3FM. Vind ik ook een zeiknummer trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef drummerdude het volgende:
Ayo is echt zonde. Als hij met You don't know, het nummer dat hij nu gaat uitbrengen, was doorgebroken, hadden jullie hem denk ik wel gemogen...
Het zit hier echt vol met voyeurs hèquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, kheb gister Bren aant werk gezien, is leuk, hihi! Was wel druk, mar daardoor duurde het ff voor ze me zag, dus ik zag dr echt in dr natuurlijke omgeving zeg maar
Ik zeg niet dat ik Milow niet mag, ik zeg zelfs niet dat ik zn muziek kut vind (weet ik niet zo eigenlijk), maar Ayo is echt veel en veel en veel en VEEL te vaak gedraaid, dus daar word ik nu niet echt blij meer van...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ehm... wat is een voyeur?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zit hier echt vol met voyeurs hè![]()
quote:
quote:voy·eur [vwajjeur] de; m,v -s iem die de neiging heeft om anderen, meestal geliefden, te bespioneren; gluurder
Hihi, ja, ik hoorde opeens een wel heel bekende stem "Nee, ik ga bij haar!" toen m'n collega vroeg wie ze kon helpenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej Bren!
Jongens, kheb gister Bren aant werk gezien, is leuk, hihi! Was wel druk, mar daardoor duurde het ff voor ze me zag, dus ik zag dr echt in dr natuurlijke omgeving zeg maar
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hihi, ja, ik hoorde opeens een wel heel bekende stem "Nee, ik ga bij haar!" toen m'n collega vroeg wie ze kon helpen![]()
Is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren en een collega waren trouwens aan t werk en die collega zei tegen me "kan ik u helpen?", en ik "nee, ik wil bij deze mevrouw". Ze keek me toch even een partij raar aan!!
Ja..?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan?![]()
Hoor het zo vaak
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja..?
Bij de hoeren kan ik t me voorstellen, maar voor de rest...
Wat geef je per uur?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, vuck, moet echt gaan schoonmaken....
* Jannekje7 heeft daar dus echt geen zin in.............................................................
Wil iemand me komen hellupuh...? :-(
Bij de hoeren?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, komen nog wel eens vrienden/familie/overige van collega's langs blijkbaar![]()
Tsja... wat valt er over te zeggen...?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Piles het volgende:
Geen commentaar op die plaat van André van Duin?
Een kopje cappuccino en/of flesje bier en/of glaasje ijsthee?quote:
quote:
Nou ja, weet niet. Had toch wel iets verwachtquote:Tsja... wat valt er over te zeggen...?
Geen cola?quote:Een kopje cappuccino en/of flesje bier en/of glaasje ijsthee?
En fulltime goed gezelschap natuurlijk
Draadloos draadjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:39 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Piles: Hahahaha, ja, daar viel ik dan gister onder! Hoewel ik helemaal niet stond te gluren hoor, stond gewoon midden in de (overvolle) kiosk.
Bren en een collega waren trouwens aan t werk en die collega zei tegen me "kan ik u helpen?", en ik "nee, ik wil bij deze mevrouw". Ze keek me toch even een partij raar aan!!
Edit: dat dus
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |